Bekijk volle/desktop versie : 1 goede tip voor de vrouwen die serieus willen trouwen



Pagina's : [1] 2 3

31-10-2019, 12:43
Asalaam oualaikom allemaal. Ik hoop dat jullie het goed maken in shaa ALLAH.

Ik wil jullie dames 1 wijze goede advies geven wat betreft het trouwen. Als jullie een man leren kennen en hij is serieus met je, laat je dan niet beïnvloeden door je vriendinnen of nichten of buurmeisjes of collega's. Geloof mij, die willen alleen maar het goede voor zichzelf en niet voor jou.

Vaak gebeurt het dat dames een goede man indirect weg jagen zonder dat ze het door hebben. En wat bedoel ik daarmee? Dat die man zegt kies je voor mij of voor je vriendinnen/nichten/collega's enz. En dan kiest de vrouw toch voor het 2de.

Terwijl die man meer om haar zal geven dan de rest want hij zal voor haar zorgen, haar onderhouden, vader van haar kinderen worden enz enz.

Dus dames, denk goed na voor dat jullie een keuze maken

31-10-2019, 12:57



Citaat door excuusmarokkaan:
Trouwen doen mensen tegenwoordig sowieso, terwijl ze nog kind zijn. Dat is echt belachelijk. En ze doen het halsoverkop zonder er
over na te denken. Ze denken er zo makkelijk over. Joh, ik wil gewoon een duur feest om er bij te horen en als het niet gaat, dan
zal ik gewoon gelijk scheiden.
Je praat nu over mensen die niet verstandig te werk gaan. Gelukkig is niet iedereen zo

31-10-2019, 13:00

Citaat door MOHAMED_:
Je praat nu over mensen die niet verstandig te werk gaan. Gelukkig is niet iedereen zo
El hamdulilah

31-10-2019, 13:07
Je valt iets aan dat je nooit kan winnen

Je bent nog te braaf


Ik zal het proberen uit te leggen..in een simpele code




Vriendin= de eerste 3 jaar love en alles er op eraan..heerlijk..daarna beu

Vrouw= de eerste 3 jaar afzien en iedereen komt ertussen(familie zelfs) want niemand gunt je dat..


En als je dat overleefd

Dan ben je pas getrouwd

31-10-2019, 13:50



Citaat door BenKamal:
Je valt iets aan dat je nooit kan winnen

Je bent nog te braaf


Ik zal het proberen uit te leggen..in een simpele code




Vriendin= de eerste 3 jaar love en alles er op eraan..heerlijk..daarna beu

Vrouw= de eerste 3 jaar afzien en iedereen komt ertussen(familie zelfs) want niemand gunt je dat..


En als je dat overleefd

Dan ben je pas getrouwd
Ja familie wil altijd tussen jou huwelijk komen al ben je 20 jaar getrouwd

31-10-2019, 14:09
4, 6, 8, of 10 ogen is nog altijd beter dan 2.

31-10-2019, 14:33

Citaat door Arabs:
4, 6, 8, of 10 ogen is nog altijd beter dan 2.
Ow je wilt dus zeggen dat ik geen gelijk heb?

31-10-2019, 18:54
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom een man een vrouw zou laten kiezen tussen hem en haar vriendinnen, collega's en nichten?
Gaan zij met haar trouwen of hij? Daar ligt het hele probleem. Laat haar lekker vriendinnen, vrouwelijke collega's en nichten hebben. Jij hebt dat toch ook allemaal.

31-10-2019, 19:11
Ja trouwen snel
Angst heksen

Zet die stapp !!!!

01-11-2019, 13:11

Citaat door MOHAMED_:
Ja familie wil altijd tussen jou huwelijk komen al ben je 20 jaar getrouwd
Bijkijk het als soort rivier die je samen moet over zwemmen..

Sommige geraken er..

Andere verdrinken

Blijft strijd

01-11-2019, 13:15
Haha grappig!

Toch simpel, gewoon vriendinnen worden met je man.

Ja klopt, vriendinnen, nichten en collega's zijn vaak gewoon jaloers en misgunnen het. Want niemand gaalhoum sh7aal. Hahaha

01-11-2019, 13:18
Waarom zou een vrouw moeten kiezen daartussen. Ze kan toch gewoon beide hebben. Anders heeft ze niet eens een sociaal leven meer.
Ik zie dit sowieso nooit eigenlijk, dat stoken, dat gebeurt niet in mijn familie. Iedereen laat elkaar gewoon leven zoals hij/zij dat wil. Maar je ik ben Nederlands, misschien is dat anders dan in jullie cultuur...

01-11-2019, 13:22



Citaat door shoplover:
Je man is je vriendin niet. Hij is een man en je moet hem ook als een man behandelen. Heel veel vrouwen zien hun man als een vriendin aan. Hij is een mannelijke vriend en je vrouwelijke stuff deel je met vrouwen. Daar hoor je hem niet mee lastig te vallen.
Neejoh, ik zou gewoon alles met hem bespreken. Wat voor vrouwelijke stuff? Tegenwoordig hebben mannen meer verstand van vrouwelijk stuff dan vrouwen. Ik zou mijn man echt met alles lastig vallen hoor. Sorry

01-11-2019, 13:24

Citaat door vlinderA:
Waarom zou een vrouw moeten kiezen daartussen. Ze kan toch gewoon beide hebben. Anders heeft ze niet eens een sociaal leven meer.
Ik zie dit sowieso nooit eigenlijk, dat stoken, dat gebeurt niet in mijn familie. Iedereen laat elkaar gewoon leven zoals hij/zij dat wil. Maar je ik ben Nederlands, misschien is dat anders dan in jullie cultuur...
Heeft niets met cultuur te maken dit soort taferelen zie je ook onder de autochtone Nederlanders.

01-11-2019, 13:25
Ik heb geen vriendinnen en of nichten. Nou ja wel nichten, maar geen contact.

Pagina's : [1] 2 3