Bekijk volle/desktop versie : Sterilisatie dan wel vaso-actomie



30-10-2019, 09:14
Ik heb me enkele jaren geleden (onder protest) laten steriliseren immers anders ben ik de ezel, heb in het verleden bloed gegeven aan de bloedbank heb heb hier spijt van.

Zijn er leden die hier ook mee van doen hebben. Ken je bv iemand die vaso-vaso-vaso-actomie heeft uitgevoerd. Ben benieuwd naar de reden of twijfel voor 2,3 of 4 keer vaso actomie.

Hou de zaag scherp and keep up the good work...

30-10-2019, 09:18


Kun je dat ook weer reversen die vaso-actomie? Ik zou me daarin verdiepen als ik jou was.

30-10-2019, 09:46

Citaat door khattabi_bilal:
Kun je dat ook weer reversen die vaso-actomie? Ik zou me daarin verdiepen als ik jou was.
Why, tell me why? Het is niet voor niets 'under protest' Ik moet oprecht zeggen dat het gemengde gevoelens en gedachtes met zich meebrengt, ben niet zo principieel, dit zonder het out-of-box thinking, ach laat maar, wordt geen vruchtbaar stukje text wat ik wou typen.. fijne dag verder!

30-10-2019, 10:07

Citaat door elements79:
Why, tell me why? Het is niet voor niets 'under protest' Ik moet oprecht zeggen dat het gemengde gevoelens en gedachtes met zich meebrengt, ben niet zo principieel, dit zonder het out-of-box thinking, ach laat maar, wordt geen vruchtbaar stukje text wat ik wou typen.. fijne dag verder!
Ok, geeft niet. Nu weet je nog niet waarom reversen in jouw voordeel kan werken, ik heb daar geen out-of-the-box antwoord op — zie maar hoe het uitpakt. Maar een mogelijke terugweg kan deze gemengde gevoelens reguleren. Gewoon omdat je het kan reversen en je de kennis daarover hebt, mocht je daar ooit behoefte aan hebben.

30-10-2019, 10:28


Heftig

30-10-2019, 10:32

Citaat door khattabi_bilal:
Ok, geeft niet. Nu weet je nog niet waarom reversen in jouw voordeel kan werken, ik heb daar geen out-of-the-box antwoord op — zie maar hoe het uitpakt. Maar een mogelijke terugweg kan deze gemengde gevoelens reguleren. Gewoon omdat je het kan reversen en je de kennis daarover hebt,ht je daar ooit behoefte aan hebben.
Ben single, maar voor de evt. mogelijke toekomstige partner zou het misschien fijn.
Baby's maken hetzij uit liefdes- of verstandshuwelijk of een per ongelukje is niet nix, leven, rechten&plichten, verantwoordelijkheid en dat soort blabla brengt het met zich mee, lat ligt hoog anno 2019/20. Effe reversen, wie betaalt dat bv? Ik kan geen 17 miljoen ophoesten voor een draagmoeder. Bovendien, welke vrouw wil een Quasimodo?En bovendien ben ik geen maagd meer.