Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vlag verbrand bij Amazigh betoging Parijs



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

27-10-2019, 15:42
De actievoerders roepen op tot de onafhankelijkheid van de Rif.



Bij een pro-Amazigh betoging in Parijs werd zaterdag een Marokkaanse vlag vertrapt en in brand gestoken. Bij de betoging waren actievoerders uit Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Nederland aanwezig. Volgens bronnen van nieuwsdienst Akhbarona zaten een groep Duitse actievoerders achter de vlagverbranding.


Mouhcine Fikri
Het was zaterdag precies drie jaar gelden dat Fikri overleed. De dood van de visboer ontketende in 2016 de Hirak du Rif-beweging. De 31-jarige Mouhcine werd vermorzeld in een vuilniswagen toen hij probeerde zijn zojuist gekochte partij zwaardvis te redden nadat deze door de lokale autoriteiten in beslag was genomen.


De leider van de Hirak Rif-beweging, Nasser Zefzafi, zit momenteel een gevangenisstraf van 20 jaar uit in de Ras-Lma gevangenis in Fez en heeft begin oktober opgeroepen tot een mars ter nagedachtenis van Mouhcine Fikri's. Zefzafi riep op om 26 oktober in Parijs bijeen te komen.

27-10-2019, 16:00


Vuile honden dat ze zijn ..ik hoop dat deze gasten in beeld zijn gebracht ..ze zullen zelf verbrand worden

27-10-2019, 16:03
Die zullen we nooit meer terug zien in Marokko

27-10-2019, 16:19
O mijn Allah.
Ik hoop niet dat de fitna overwint

27-10-2019, 18:01


Hierbij zweer ik mijn rif roots af. Tfuuuu vieze zionoisten van de koerden zijn het.

Ze stonden hier ook als kippen zonder kop er bij.

http://https://youtu.be/f9m4GlvtLSA

0:40 heb je ze een kk vieze azul kk zwerver. Tfuuu turken gaan ons haten daar deze honden wij worden straks door hun in het zionisten hokje geplaatst. Daarom neem ik afstand van mij rif roots. Weg er mee wil er nooit meer iets mee te maken hebben. Aandachts hoeren

Gaan ze naar de Spanjaarden viva espania. Spanjaarden zeggen neee ga weg jullie zijn poep waard en stinken naar rotte sardines. Jullie krijgen ons aandacht niet

Gaan ze naar de Catalanen en roepen free catalonia. Catalanen zeggen neee ga weg jullie zijn koe mest waard en stinken naar rotte voeten jullie krijgen onze aandacht niet

Nu gaan ze bij de Koerden janken

Die gasten moeten zelf verbrand worden. Tfuuuu.

Onafhankelijke rif? Kanker toch op man. Zodat jullie elkaar gaan verbranden om.zo elkaar op te eten.

27-10-2019, 18:09
Ik ben marokkaan 4 life en steun Turkije 4 life. Punt

27-10-2019, 22:12
Dit is toch onnodig.

27-10-2019, 22:29

Citaat door Redactie:
De actievoerders roepen op tot de onafhankelijkheid van de Rif.



Bij een pro-Amazigh betoging in Parijs werd zaterdag een Marokkaanse vlag vertrapt en in brand gestoken. Bij de betoging waren actievoerders uit Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Nederland aanwezig. Volgens bronnen van nieuwsdienst Akhbarona zaten een groep Duitse actievoerders achter de vlagverbranding.


Mouhcine Fikri
Het was zaterdag precies drie jaar gelden dat Fikri overleed. De dood van de visboer ontketende in 2016 de Hirak du Rif-beweging. De 31-jarige Mouhcine werd vermorzeld in een vuilniswagen toen hij probeerde zijn zojuist gekochte partij zwaardvis te redden nadat deze door de lokale autoriteiten in beslag was genomen.


De leider van de Hirak Rif-beweging, Nasser Zefzafi, zit momenteel een gevangenisstraf van 20 jaar uit in de Ras-Lma gevangenis in Fez en heeft begin oktober opgeroepen tot een mars ter nagedachtenis van Mouhcine Fikri's. Zefzafi riep op om 26 oktober in Parijs bijeen te komen.
Marokko.

Van noord tot zuid, ik hou van mijn land

Onafhankelijkheid? Wij moeten eerst maar eens onafhankelijk worden van frankrijk, die vuile honden hebben nog steeds het laatste woord in marokko.

Wij zijn allemaal Moslims.

1 Volk
1 Famillie
1 Team
1 Taak

27-10-2019, 23:17
Dat je nog als Marokkaan in Frankrijk kunt wonen

28-10-2019, 07:43
Honden.

28-10-2019, 08:24
Altijd europese Marokkanen die zulke betogingen doen. Ze wonen niet eens in Marokko, het merendeel is zelf hier geboren. Voor wat gaan hun dan betogen? Ze weten niets.

28-10-2019, 09:46
Het is inderdaad kuddegedrag zonder dat ze echt weten waar ze mee bezig zijn. Er wordt aandacht gevraagd in europa maar europa hoopt ze uit te kunnen lachen net zoals ze nu bij de koerden hebben gedaan.
Het is alleen jammer dat dit het beeld geeft dat alle rieffa dit toejuichen terwijl dat absoluut niet zo is.
Allahi hdihoum...

28-10-2019, 11:46


Mafklappers

28-10-2019, 12:23
United Royal Kingdom Marokko.

28-10-2019, 12:28
De grenzen staan open voor het complete volk alle volkeren in Marokko kunnen gaan en staan waar ze willen, Melilia en Sabta is economische en strategisch gezien goed in de handen van de EU sociale zekerheid. Marokko weet dat ook. Economie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12