Bekijk volle/desktop versie : Schulden...



12-10-2019, 15:09
Sallaam Alleikom lieve mensen,

Mijn naam is Rasmia en ik heb advies/tips van jullie nodig. Normaliter zou ik nooit dit soort dingen vragen maar ik weet niet meer wat ik doen moet.

Ik heb schulden en moet voor 20 oktober een bedrag betalen. Ik wil niet teveel in details optreden. Ik vraag niet om jullie medelijden of rare reacties.

Heb zelf al verschillende dingen geprobeerd. Lenen bij de bank, betalingsregelingen etc maar dat zonder resultaat. Aan familie en of vrienden kan ik geen geld vragen i.v.m wat redenen.

Mijn vraag aan jullie is hoe ik in een week nog geld kan regelen. Of iemand van jullie baantjes kent waar je zwart bij uitbetaald krijgt of andere karweitjes. Mits dit nou illegale of legale praktijken zijn.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ben op dit moment wanhopig en heb mijn normen en waarden laten vallen...

12-10-2019, 15:13


Ze hebben je wel waar ze je willen hebben.
Zeg tegen ze dat je wilt betalen maar niet kan en zoek professionele hulp voor dat

14-10-2019, 12:30
Hi Rasmia,

Zijn dit schulden bij mensen of bij instanties?

Met instanties valt er altijd wat te regelen. En als je er echt niet uitkomt kan je hulp vragen aan de gemeente.

Ben je geld schuldig aan personen? Ga in gesprek.

En doe geen domme dingen waar je spijt van krijgt. Voor je het weet beland je in een nare wereld.

Succces meid!

14-10-2019, 12:48

Citaat door Rasmiaxx:
Sallaam Alleikom lieve mensen,

Mijn naam is Rasmia en ik heb advies/tips van jullie nodig. Normaliter zou ik nooit dit soort dingen vragen maar ik weet niet meer wat ik doen moet.

Ik heb schulden en moet voor 20 oktober een bedrag betalen. Ik wil niet teveel in details optreden. Ik vraag niet om jullie medelijden of rare reacties.

Heb zelf al verschillende dingen geprobeerd. Lenen bij de bank, betalingsregelingen etc maar dat zonder resultaat. Aan familie en of vrienden kan ik geen geld vragen i.v.m wat redenen.

Mijn vraag aan jullie is hoe ik in een week nog geld kan regelen. Of iemand van jullie baantjes kent waar je zwart bij uitbetaald krijgt of andere karweitjes. Mits dit nou illegale of legale praktijken zijn.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ben op dit moment wanhopig en heb mijn normen en waarden laten vallen...
Ze zijn verplicht een betalingsregeling te treffen, en als ze dat niet willen moet je naar de gemeente gaan en uitschrijven. Zodra je niet meer ingeschreven staat kunnen ze het bedrag niet meer verhogen of een deurwaarder langs sturen.

14-10-2019, 13:54


TS, de wanhoop spat er van af. Je hebt er goed aan gedaan een oproep te plaatsen.
Ik sluit me aan bij de overige reacties. Geen dingen doen wat je niet meer kunt terug draaien.
Meldt je bij een schuldhulpverleningsbureau zij kunnen je helpen om je financiën weer op orde te krijgen en de schuldeisers op afstand houden.
Misschien ook een idee om je bij het maatschappelijk werk aan te melden.

Allah ie 3awnek.

14-10-2019, 22:31

Citaat door global30:
Ze zijn verplicht een betalingsregeling te treffen, en als ze dat niet willen moet je naar de gemeente gaan en uitschrijven. Zodra je niet meer ingeschreven staat kunnen ze het bedrag niet meer verhogen of een deurwaarder langs sturen.
een advies door een azuli , weet jij wat de gevolgen zijn als je niet meer ingeschreven bent ????



Rasmiaxx, niet luisteren naar deze azuli, azulis zijn enkel uit op chaos .

14-10-2019, 22:41
Ben razend op je!!!!


Desondanks je schulden vraag je meer schulden aan...pff!! kei kwaad ben ik..pff

Je vraag is wat ik een week kan oplossen en je zal niemand kunnen vergeven!!

fxxx

that!!


ben er 50.000 eronder geweest als het niet meer is en er dubbel erover op...!!


Op een week ga je het niet oplossen...geloof me en je hoeft je eigen niet voor de leeuwen te gooien..



Er zijn oplossingen en fxx hun!

14-10-2019, 23:44
- bewindvoerder nemen;
- In het geval van huurachterstand, bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente;
- Hard werken en schulden aflossen. Normaal en verantwoord werk welteverstaan.

15-10-2019, 01:09
bewindvoerder krijg je pas als de rechter beslist dat je in de schulden sanering komt

15-10-2019, 01:17

Citaat door Honnete:
- bewindvoerder nemen;
- In het geval van huurachterstand, bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente;
- Hard werken en schulden aflossen. Normaal en verantwoord werk welteverstaan.
noppe

15-10-2019, 01:18

Citaat door anunaki:
bewindvoerder krijg je pas als de rechter beslist dat je in de schulden sanering komt
Als je handicap stoornissen hebt

15-10-2019, 01:24
Geef een 1/3de van inkomsten aan..

Die doe voor 10 jaar...

Als je braaf ben laat ik zien hoe je op het op 5 jaar doet minder terwerkende kracht...


3jaar tanden bijten en gwn verder doen....

Zoek de juiste oplossing ...wat ik vergeef niet en leef in de schaduwen...

15-10-2019, 01:36



Citaat door anunaki:
bewindvoerder krijg je pas als de rechter beslist dat je in de schulden sanering komt
bewindvoerder kan je altijd aanvragen. het is commercieel. kost zon 200 per maand. als je inkomen laag is kan je bijzondere bijstand hiervoor aanvragen.

28-11-2019, 14:59
Om hoeveel gaat het?