Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haar laten groeien



19-05-2005, 23:31
mijn haar groeit niet

is er een middel dat ik snel lang haar krijg??

19-05-2005, 23:37


vermogal is te koop in marokko is echt een aanrader ik gebruikte het ook toen ik de verschrikkelijkste tijd van me leven had ik liep met een beatrix coupe afschuwelijk

19-05-2005, 23:57

Citaat door lipglossy:
vermogal is te koop in marokko is echt een aanrader ik gebruikte het ook toen ik de verschrikkelijkste tijd van me leven had ik liep met een beatrix coupe afschuwelijk
kan je dat niet in nederland kopen, want ik kom niet uit marokko maar uit tunesie

20-05-2005, 12:54

Citaat door lipglossy:
vermogal is te koop in marokko is echt een aanrader ik gebruikte het ook toen ik de verschrikkelijkste tijd van me leven had ik liep met een beatrix coupe afschuwelijk
kan je hem halen in marokko bij de kapperszaken en na hoeveel tijd zie je een verschil

20-05-2005, 13:18


heb je al Amal geprobeerd is een soort olie..het is wel gezond voor je haar maar of je haar daardoor gaat groeien weet ik niet echt zeker.

20-05-2005, 13:43
Om het snel te laten groeien weet ik niets. Probeer in elk geval geen middeltjes met chemische stoffen erin, daar groeit je haar van maar het valt daarna ook uit....
Goed eten zodat je alle voedingsstoffen, mineralen en vitaminen binnen krijgt. Ik had ooit eens gehoord dat zalm eten goed was voor het haar maar ik weet niet of dat wel waar is
Regelmatig de puntjes bijknippen zodat je haren sterk en gezond blijven zodat het goed kan groeien.