Bekijk volle/desktop versie : Is het toegestaan



Pagina's : [1] 2

25-09-2019, 10:34
Om je vrouw te zoenen op de wang en voorhoofd en daar foto's van te maken. En op social media te zetten?

Bedekt of niet bedekt..

25-09-2019, 11:03



25-09-2019, 11:08
het is toegestaan om heel veel en van alles te doen met je vrouw, maar om het te delen op social media is een hele andere kwestie. Waarom zou je dat uberhaupt willen laten zien aan de rest van de wereld? in mijn ogen ben je dan geen man meer....Just saying

25-09-2019, 11:17

Citaat door summer2018:
Omg summerrrrrr!!! Seriouslyyyyy

25-09-2019, 11:18



Citaat door MasterGhrabi:
het is toegestaan om heel veel en van alles te doen met je vrouw, maar om het te delen op social media is een hele andere kwestie. Waarom zou je dat uberhaupt willen laten zien aan de rest van de wereld? in mijn ogen ben je dan geen man meer....Just saying
Mee eeeeens, waarom zou je dat willen plaatsen

25-09-2019, 11:19

Citaat door MasterGhrabi:
het is toegestaan om heel veel en van alles te doen met je vrouw, maar om het te delen op social media is een hele andere kwestie. Waarom zou je dat uberhaupt willen laten zien aan de rest van de wereld? in mijn ogen ben je dan geen man meer....Just saying
Ik vind dat persoonlijk maar echt raar. Want een zoen is een vorm van het uiten van je liefde voor je vrouw. Maar waarom daar foto's van nemen en posten.

Echt weird.. mag dat zelfs in onze geloof. Echt op de wang enz. En knuffelen.. zodat mensen dan reageren aauwh jullie zijn zo schattig samen bla bla. Doe dat thuis tussen 4 muren. Maar delen met Jan en alleman is echt raar.

Wat heb je daar zelfs aan om dat te gaan posten.. het is iets intiems tussen jou en je man. Waarom met iedereen delen.

Ik zou dat als ouder echt niet appreciëren moest ik een foto zien van mijn kind en zijn of haar echtgenoot. Houchma.. schaamte is tegenwoordig ver te vinden..

25-09-2019, 13:10

Citaat door ysmnaa:
Mee eeeeens, waarom zou je dat willen plaatsen
Zelfs trouwfoto's zouden eigenlijk apart gemaakt moeten worden. Niet waar iedereen staat te kijken..

25-09-2019, 13:48
je mag doen wat je wilt maar hou wel rekening er mee dat anderen jou gaan beledigen en afkraken

25-09-2019, 13:52

Citaat door LaasteGeruchten:
je mag doen wat je wilt maar hou wel rekening er mee dat anderen jou gaan beledigen en afkraken
Dat zijn gewoon misgunners en jaloerse mensen.

Als je zulke foto's niet post, is er geen ruimte voor beledigen en afkraken..

25-09-2019, 16:03

Citaat door Tranquille_04:
Ik denk dat dit een vorm van dayoutia is. Om een intiem moment met je vrouw te delen met de rest van de wereld.
Wat is dayoutia?

25-09-2019, 16:10

Citaat door Tranquille_04:
Diyatha dus faqd al gheera wal gajal voor de vrouwen van je familie.
Tekort aan jaloezie en schaamte voor de vrouwen van je familie.

Barak'Allahu fik..

Heel herkenbaar!

25-09-2019, 16:11
Oh nee, faqd is niet tekort maar bedoel het verliezen of gebrek aan ...

25-09-2019, 16:23



Citaat door Tranquille_04:
Wa feekie baraka Allah lieverd. Faqd is inderdaad gebrek aan, maar tekort kan ook goed. Ik reageer zo op je pm's <3
Ok habibat albi, to'borini ❤️

Pagina's : [1] 2