Bekijk volle/desktop versie : Jawed S: 'Ik was van plan wrede mensen te doden'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-09-2019, 11:49
Jawed S. had aanvankelijk niet het plan onschuldige mensen iets aan te doen, toen hij vorig jaar op Amsterdam Centraal Station twee Amerikaanse toeristen neerstak. "Het was helemaal niet mijn bedoeling hen van het leven te beroven.





Ik was van plan oneerlijke en wrede mensen te doden. ". Dat zei de 20-jarige verdachte van Afghaanse afkomst bij de aanvang van zijn proces in de gerechtsbunker in Amsterdam-Osdorp. "Ik was naar Nederland gekomen om mijn profeet te beschermen." De man wilde hem verdedigen tegen de beledigingen van PVV-leider Geert Wilders. De door Wilders uitgeschreven (en later afgeblazen) cartoonwedstrijd over de profeet Mohammed zou de directe aanleiding hebben gevormd voor de woede bij S.

"Jullie zijn heel erg wreed", begon hij zijn reactie op de beschuldiging van het Openbaar Ministerie, die hem ervan verdenkt dat hij de twee toeristen wilde doden. "Waarom hebben jullie dat vuile varken de gelegenheid gegeven de profeet te beledigen?" De voorzitter van de rechtbank vroeg hem of hij Wilders bij naam wil noemen, als hij het tijdens het tweedaagse proces over hem heeft.

02-09-2019, 17:36


Gelukkig geloven de niet moslims in de evolutie theorie, dit is precies wat hier terecht staat, evolutie.
Het ene creëert het andere dmv groei en ontwikkeling.

02-09-2019, 17:56

Citaat door LageBrug:
Gelukkig geloven de niet moslims in de evolutie theorie, dit is precies wat hier terecht staat, evolutie.
Het ene creëert het andere dmv groei en ontwikkeling.
Wtf contradictie!?

Dus per defintie denk je dat alle Moslims niet in evolutie geloven..

En niet Moslims wel..

De ene creert en de andere ontwikkelt.....

Wtf?..moet ik hier echt op ingaan?

02-09-2019, 17:59

Citaat door Redactie:
Jawed S. had aanvankelijk niet het plan onschuldige mensen iets aan te doen, toen hij vorig jaar op Amsterdam Centraal Station twee Amerikaanse toeristen neerstak. "Het was helemaal niet mijn bedoeling hen van het leven te beroven.





Ik was van plan oneerlijke en wrede mensen te doden. ". Dat zei de 20-jarige verdachte van Afghaanse afkomst bij de aanvang van zijn proces in de gerechtsbunker in Amsterdam-Osdorp. "Ik was naar Nederland gekomen om mijn profeet te beschermen." De man wilde hem verdedigen tegen de beledigingen van PVV-leider Geert Wilders. De door Wilders uitgeschreven (en later afgeblazen) cartoonwedstrijd over de profeet Mohammed zou de directe aanleiding hebben gevormd voor de woede bij S.

"Jullie zijn heel erg wreed", begon hij zijn reactie op de beschuldiging van het Openbaar Ministerie, die hem ervan verdenkt dat hij de twee toeristen wilde doden. "Waarom hebben jullie dat vuile varken de gelegenheid gegeven de profeet te beledigen?" De voorzitter van de rechtbank vroeg hem of hij Wilders bij naam wil noemen, als hij het tijdens het tweedaagse proces over hem heeft.
Die jongen heeft een degelijke onderzoek nodig van een psychiater en de nodige ondersteuning van een Imam..
Doe een dua voor hem..

En ik wens voor hem gezondheid...

die zal dat nodig hebben....

02-09-2019, 18:04



Citaat door BenKamal:
Wtf contradictie!?

Dus per defintie denk je dat alle Moslims niet in evolutie geloven..

En niet Moslims wel..

De ene creert en de andere ontwikkelt.....

Wtf?..moet ik hier echt op ingaan?
Contradictie als in zaadjes planten en daarna oogsten?
Heel simpel te begrijpen dit.

02-09-2019, 18:13

Citaat door LageBrug:
Contradictie als in zaadjes planten en daarna oogsten?
Heel simpel te begrijpen dit.
Zaadjes planten is niet voldoende om te oogsten.
Er moet aan de oorspronkelijke bodem ook nog de nodige stront worden toegevoegd

02-09-2019, 18:13

Citaat door LageBrug:
Contradictie als in zaadjes planten en daarna oogsten?
Heel simpel te begrijpen dit.
Oh maar ik perfect tussen de regels lezen..pff

Percies wat je probeert..zaaien en oogsten

Simpel dit..ik moet je flodder boodschappen niet..hoe netjes zorgvuldig die je ook maar probeert te brengen..


Ik hoef geen haat boodschappen..

Zoek ergens een boom in en hang je op aan de eerst tak...!!

Simpel genoeg voor een Marokkaan???

02-09-2019, 18:16

Citaat door BenKamal:
Die jongen heeft een degelijke onderzoek nodig van een psychiater en de nodige ondersteuning van een Imam..
Doe een dua voor hem..

En ik wens voor hem gezondheid...

die zal dat nodig hebben....
Mentaal is hij beslist niet helemaal in orde.

02-09-2019, 18:18
"Jullie zijn heel erg wreed". Aldus de man die twee willekeurige mensen neerstak omdat hij boos was op "varken" Wilders.

02-09-2019, 18:19

Citaat door phaqual:
Zaadjes planten is niet voldoende om te oogsten.
Er moet aan de oorspronkelijke bodem ook nog de nodige stront worden toegevoegd
Niet iedereen laat zich beledigen tot wat een persoon heeft verheven als zijn geloof en waarheid.
Daag mensen uit en je krijgt uiteindelijk iemand die hapt, kwestie van tijd.

02-09-2019, 18:19

Citaat door phaqual:
Mentaal is hij beslist niet helemaal in orde.
Je moet sowieso mentaal niet helemaal in orde zijn om een terroristische aanslag te plegen .

02-09-2019, 18:20

Citaat door BenKamal:
Oh maar ik perfect tussen de regels lezen..pff

Percies wat je probeert..zaaien en oogsten

Simpel dit..ik moet je flodder boodschappen niet..hoe netjes zorgvuldig die je ook maar probeert te brengen..


Ik hoef geen haat boodschappen..

Zoek ergens een boom in en hang je op aan de eerst tak...!!

Simpel genoeg voor een Marokkaan???
Dus ik moet me ophangen aan een boom?

02-09-2019, 18:21



Citaat door phaqual:
Mentaal is hij beslist niet helemaal in orde.
Zo komt het over...zou kunnen..ik ken em niet

Is niet de kwestie..

Is de boodschap dat die brengt...

Slag en schering hier of is die zo dom?

02-09-2019, 18:22

Citaat door LageBrug:
Niet iedereen laat zich beledigen tot wat een persoon heeft verheven als zijn geloof en waarheid.
Daag mensen uit en je krijgt uiteindelijk iemand die hapt, kwestie van tijd.
Dus het zou ook kunnen kloppen dat extreem rechts in Europa flink gegroeid is na al die islamitische terroristische aanslagen?

02-09-2019, 18:25

Citaat door _Felix_:
"Jullie zijn heel erg wreed". Aldus de man die twee willekeurige mensen neerstak omdat hij boos was op "varken" Wilders.
Zelfs in Marokko zijn er varkens en everzwijnen...in de bergen..

Jagers met jachtgeweren gaan er zorgvuldig op jacht daar..

Life gezien....wie zegt dat ik lieg??

Niks mee te maken...

Wilders ken ik niet en komt niet voor in mijn leefwereld...

Kwestie van tijd geven ..denk je niet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7