Bekijk volle/desktop versie : 'VS waarschuwen Grieken om Iraanse tanker'



20-08-2019, 08:58
De Verenigde Staten hebben Griekenland gewaarschuwd voor de mogelijke gevolgen als een Iraanse supertanker daar hulp krijgt.





Dat zou volgens een functionaris op het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gezien kunnen worden als steun aan een terreurorganisatie. De bron zegt dat de tanker de Iraanse Revolutionaire Garde, die door de VS wordt gezien als terroristische organisatie, assisteerde door ruwe olie naar Syrië te brengen. Washington zou inmiddels de Griekse regering en havens aan de Middellandse Zee hebben benaderd.

De VS moesten eerder met lede ogen toezien hoe de autoriteiten in Gibraltar de supertanker lieten gaan, ondanks de uitspraak van een Amerikaanse rechtbank. Die had opdracht gegeven het schip in beslag te nemen. Het vaartuig lijkt nu onderweg te zijn naar Kalamáta in Griekenland.

De tanker had de naam Grace 1, maar is inmiddels omgedoopt tot Adrian Darya 1. Het schip was begin juli bij Gibraltar in beslag genomen omdat het ruwe olie zou vervoeren naar Syrië en daarmee Europese sancties zou schenden. Iran beloofde later dat de lading niet naar Syrië zou worden gebracht.

20-08-2019, 15:32


Hahaha

20-08-2019, 15:39
Europa betaalt toch dus griekenland, fuck the usa

20-08-2019, 17:56
Het Westen: economic collapse is dichtbij, they spend, daarna bankrupt en hell



Indeed, those who disbelieve spend their wealth to avert [people] from the way of Allah . So they will spend it; then it will be for them a [source of] regret; then they will be overcome. And those who have disbelieved - unto Hell they will be gathered.

20-08-2019, 18:28



Citaat door Casablanken:
Het Westen: economic collapse is dichtbij, they spend, daarna bankrupt en hell



Indeed, those who disbelieve spend their wealth to avert [people] from the way of Allah . So they will spend it; then it will be for them a [source of] regret; then they will be overcome. And those who have disbelieved - unto Hell they will be gathered.
ObL was wat dat betreft een echte strateeg

21-08-2019, 01:24

Citaat door ISK:
Macht van VS brokkelt af.
Dat denk ik ook.


Citaat:
Dit komt ervan als je oorlog voert tegen Allaah en Zijn profeet salla Allaahu 3alaihi wa salam.
Die ondergang van het westen zal uitermate gewelddadig zijn!



Citaat:
Ondergang van het westen is onvermijdbaar.
Het westen is zo amoreel dat ze immoreel zijn.


Citaat:
De herrijzing van Islam idem dito. Al haatten de mushrikeen het.
De geschiedenis zal ook hier zijn loop hebben!

22-08-2019, 11:41
Laat de landen in Middellandse Zee hun onafhankelijkheid bewijzen en de tanker laten aanleggen.

22-08-2019, 12:00

Citaat door Castigo:
Laat de landen in Middellandse Zee hun onafhankelijkheid bewijzen en de tanker laten aanleggen.
Een suggestie die geen enkele zin heeft.
Hoe is het mogelijk dat de Soenna en de Sjia elkaar zo haten?
Eerdaags vliegen ze elkaar naar de strot en de politiek die ontstaan is door de aardolie is -naar mijn gevoel-, een goed argument!
Alle problemen hebben een oorzaak.
En aardolie is een groot probleem en er kan van alles gebeuren als de olieleveranties onderbroken worden door het schrikbewind in Iran.
Alleen maken mensen daarvan een reden en maken dit wel eventjes een begin van grote en bloederige conflicten.

22-08-2019, 12:01

Citaat door ISK:
Macht van VS brokkelt af. Dit komt ervan als je oorlog voert tegen Allaah en Zijn profeet salla Allaahu 3alaihi wa salam. Ondergang van het westen is onvermijdbaar. De herrijzing van Islam idem dito. Al haatten de mushrikeen het.
Maar ze zullen de laatste overlevenden zijn als er serieuze stront aan de knikker zal zijn, puur omdat Europa en alle andere landen nooit ballen hebben getoont.

22-08-2019, 12:10

Citaat door LageBrug:
Maar ze zullen de laatste overlevenden zijn als er serieuze stront aan de knikker zal zijn, puur omdat Europa en alle andere landen nooit ballen hebben getoont.
Dat 'serieuze stront aan de knikker' kan zo maar even gebeuren denk ik dan.
Er is niet veel voor nodig in de westerse samenleving om de wereld in vuur en vlam te zetten!
De Eerste en Tweede Wereldoorlog werden veroorzaakt door miserabele mannetjes, die de orde wisten te verstoren.
En het zou zomaar kunnen dat Iran de volgende levert!
De geestelijkheid die vermengd is geraakt met politiek, zorgt voor de grootste rampen denk ik.

22-08-2019, 12:17

Citaat door Paskwil:
Dat 'serieuze stront aan de knikker' kan zo maar even gebeuren denk ik dan.
Er is niet veel voor nodig in de westerse samenleving om de wereld in vuur en vlam te zetten!
De Eerste en Tweede Wereldoorlog werden veroorzaakt door miserabele mannetjes, die de orde wisten te verstoren.
En het zou zomaar kunnen dat Iran de volgende levert!
De geestelijkheid die vermengd is geraakt met politiek, zorgt voor de grootste rampen denk ik.
Ik zie het als vijf mannetjes in een groepje, het eerste mannetje doet aan fitness en vechtsport en is redelijk goed, mannetje twee is iets kleiner dan mannetje één maar bijna netzo goed, alleen qua lengte komt hij tekort,
de andere twee zijn ook redelijk goed maar net iets minder dan nummer één, dan is er nummer vijf, die mag van nummer één wel fitnessen maar hij mag geen vechtsporten beoefenen behalve kickboxen,
want anders is de hele groep bang dat hij misschien wel de sterkste wordt, of ook een bedreiging gaat vormen voor de groep, want het kan net als nummer één best een bullebakje zijn.

22-08-2019, 12:40

Citaat door LageBrug:
Ik zie het als vijf mannetjes in een groepje, het eerste mannetje doet aan fitness en vechtsport en is redelijk goed, mannetje twee is iets kleiner dan mannetje één maar bijna netzo goed, alleen qua lengte komt hij tekort,
de andere twee zijn ook redelijk goed maar net iets minder dan nummer één, dan is er nummer vijf, die mag van nummer één wel fitnessen maar hij mag geen vechtsporten beoefenen behalve kickboxen,
want anders is de hele groep bang dat hij misschien wel de sterkste wordt, of ook een bedreiging gaat vormen voor de groep, want het kan net als nummer één best een bullebakje zijn.
Geweten!
Sommige mensen hebben een geweten zo groot als een hooischuur waarin je van alles kunt opslaan zonder problemen.
En je hebt mensen die 's-nachts niet kunnen slapen omdat ze zich suf piekeren over fouten die ze gemaakt hebben.
Formaat doet er bij mensen alleen in sportieve zin toe.
Z'n geweten is veel meer!
En iemand met een geweten is vaak een slungel en mensen zonder geweten een klein opdondertje die de wereld wil veroveren.
Bij mensen lopen veel zaken door elkaar heen. Net de regenboog.
Het gaat er -denk ik- om wat we met elkaar zijn!