Bekijk volle/desktop versie : examen economie 1,2



19-05-2005, 14:27
hey,
Ik zit economie te leren en kom een boek tegen dat heet globalisering... We hebben nooit iets met dit boek gedaan en ik kijk op http://www.watmoet ik leren.nl en daar is het zo onduidelijk aangegeven zodat ik niet zeker weet of we dit boek wel moeten leren

weten jullie het?

X

19-05-2005, 14:31


mensen ??????

19-05-2005, 14:42
heey, een boek lere dat globalisering heet?uuhm..Ik moet alleen 1 boek leren dat praktische economie heet (module 1 t/m 8) vraag t voor de zekerheid aan je docent... en die site is idd heel vaag!
peepz

19-05-2005, 14:46
Ik moet het boek "Pincode" leren.

Sorry .

19-05-2005, 15:14



Citaat door sisi_girl:
heey, een boek lere dat globalisering heet?uuhm..Ik moet alleen 1 boek leren dat praktische economie heet (module 1 t/m 8) vraag t voor de zekerheid aan je docent... en die site is idd heel vaag!
peepz
jk ik dus ook,en het is zooooooooo veel,ik word letterijk gek..
Heb jij alles al geleerd?
Inschallah slagen we en zal allahons helpen inschallah!

19-05-2005, 16:43

Citaat door Moslima_zohra:
hey,
Ik zit economie te leren en kom een boek tegen dat heet globalisering... We hebben nooit iets met dit boek gedaan en ik kijk op http://www.watmoet ik leren.nl en daar is het zo onduidelijk aangegeven zodat ik niet zeker weet of we dit boek wel moeten leren

weten jullie het?

X
huh? globalisering... doe jij havo of vwo?

19-05-2005, 17:02

Citaat door wortelsapje:
huh? globalisering... doe jij havo of vwo?
Havo

20-05-2005, 14:02
ik moet het boek leren dat Percent heet, maar volgens mij is het niet handig om een heel boek in je hoofd te gaan stampen: je kunt beter meteen opgaven maken uit een examenbundel

R.

20-05-2005, 17:39
wij hebben voor economie geen boeken maar lesbrieven? dat zijn er zes met onderwerpen als internationale handel, europese integratie, arbeidsmarkt, producent en consument en ik verzeker je dat het echt heel veel is.. wat ik ook even wil zeggen is dat stampen van begrippen bijna geen nut heeft. je moet de verbanden tussen cijfers kunnen zien en weten hoe je iets moet berekenen, daar kom je veel verder mee.. ah joh het komt wel goed insha allah..

20-05-2005, 17:57

Citaat door realitygirl:
ik moet het boek leren dat Percent heet, maar volgens mij is het niet handig om een heel boek in je hoofd te gaan stampen: je kunt beter meteen opgaven maken uit een examenbundel

R.
Ik heb ook het boek percent.. Kga zo weer verder met leren !

20-05-2005, 20:40
doe chill maak een paar opgaves van examens en dat moet oke zijn je kan niet alles leren das onzin

20-05-2005, 20:57
Wij hebben ook lesbrieven.

Arbeidsmarkt
Internationale Handel
Europese integratie
economische groei
inkomen
consument en producent
vaardigheden

Deze hebben we in Havo 4 moeten leren en ik Havo 5. Ik kan deze boeken dus dromen. Wat ik ga doen is, samenvattingen doornemen en veel examens maken. Examens van het VWO is echt goed, om te oefenen!

Succes!

20-05-2005, 21:29


k heb pincode strax effe lere en iedereen suc6