Bekijk volle/desktop versie : Snorretje en huwelijksnacht help ?????



Pagina's : [1] 2 3

19-05-2005, 10:59
Hallo,

Beste broeder en zusters ik zit met een probleem ik ga in Juni insallah trouwen. Ik draag al vanaf mijn 18de een snorretje altijd mooie en netjes bijgewerkt(geen jedwane snor zoals de meeste). mijn vrouw heeft me gisteren een smsje verstuurd ze durfte het niet tegen me te zeggen ze zei haal je snor weg want, anders krijgen we problemen op de huwelijksnacht want, ze zei dat ze het onhygienisch vind terwijl ik heel erg schoon en mijn snorretje elke dag met schampoo was. Ik ga heb er niet afhalen want, iedereen kent me met snor dan durf ik ook veel mensen niet meer onder ogen te komen ( zoals mijn ouders, en vrienden van de moskee die dragen allemaal baarden ik heb ook gebrobeerd een baard te laten staan maar, dan krijg ik alleen kin haar weetje geen mooie volle baard zit in de familie.

Help wat moet ik doen want, ik ga hem echt niet scheren wat voor problemen zou ze bedoelen op de huwelijksnacht het zoenen ik wil wel er een mooie dag van maken zonder problemen. ????????.




Groetjes een broeder


Ik ben ten einde raad broeders en zusters help me om advies.

19-05-2005, 11:02


schaam je

19-05-2005, 11:15


Sjorrie, maar ik vind het erg grappig!


Maaruhm, waarom bespreek je dit probleem niet met je aanstaande vrouw?
Vertel waarom je het niet weg wil halen, praat met 'r. Vraag er wat het probleem is.


En als ze zegt: Haal weg die snor!
Zeg dan: Alleen als jij ook die snor van jou weghaalt
Samen lekker harsen!

19-05-2005, 11:22
indd zoals Zilaal al zei: samen harsen

en ik vind persoonlijk, dat ze je moet accepteren voor hoe je bent hoor, dus laat je niet van de wijs maken, je zegt zelf, je wast het toch met shampoo elke dag, dus is gewoon hygienisch

19-05-2005, 11:35


Mensen die jongen stelt een bloedserieuze vraag...neem dan ook de moeite om er op zn minst serieus op in te gaan of hou anders je mond dicht!! bazzzzzzzzzz

19-05-2005, 11:40
Norelyn, ga lachen alsjeblieft

Tering, kapot serieus:

In al onze responses zit een antwoord, omhuld door wat droge humor.
Ik zal het voor je vertalen:
1) Praat met je vrouw
2) Haal niet weg; is jouw snor, snorremans
3) Haal weg, want 't is geen gezicht

19-05-2005, 11:43
een hele aparte probleem is dit?

19-05-2005, 11:48
Zilaal, je kan het misschien wel goed bedoelen maar de berichten komen alles behalve serieus over!

en wat het lachen betreft: ik weet wanneer ik moet lachen, van de geposte berichtjes kan ik me hooguit schamen!


met vriendelijke groeten,
Norelyn

19-05-2005, 11:49
sorry ik snap niet waarom dat een probleem zou moeten zijn voor een huwelijksnacht

19-05-2005, 11:51
Norelyn,


jij weet niet eens hoe je het woord HUMOR moet spellen.

19-05-2005, 11:55

Citaat door Norelyn:
Zilaal, je kan het misschien wel goed bedoelen maar de berichten komen alles behalve serieus over!

en wat het lachen betreft: ik weet wanneer ik moet lachen, van de geposte berichtjes kan ik me hooguit schamen!


met vriendelijke groeten,
Norelyn
Lieverd, ik hoop dat je echt een grapje makat met deze reactie want anders ben ik het ook ff kwijt.... en ga helemaal geen ruzie lopen schat of de moraalridder spelen, dat is beetje overdreven voor zo`n topic vind je niet??

19-05-2005, 12:17
Ter info:

Dit is een FORUM, het is de bedoeling dat je je mening KAN en MAG geven of het nou kritiek is of niet.....BLAME ME!

Als ik vind dat de reacties alles behalve serieus zijn, dan heb ik het volste recht om dat te laten weten.

Behalve het bovenstaande (voor degene die begrijpend lezen een moeilijke vak vinden) kan ik uit de tekst van de topicstarter leiden dat hij oprecht geholpen wil worden...iemand is dan onzeker over een situatie waar hij bij zijn "broeders en "zusters" om raad vraagt, want immers als hij niet bij zijn broeders en zusters terecht kan, bij wie dan???

Verplaats jezelf in zijn schoenen...De serieuze intentie dat je hebt om geholpen te worden bij je probleem, verwacht je ook weer terug in de antwoorden.

Dit alles is dan ook het enige wat ik duidelijk probeer te maken....


wa salaam,
Norelyn


P.s. wat humor betreft Zilaal....als dit bij jou een vorm van humor is dan ben je zwaaar onzeker....met alle respect!

19-05-2005, 12:21


onzin dat je vrouw dat van je vraagt ? het is jou snor dus laat hem lekker staan als je dat wilt?? heeft zij niks mee te maken . en dat moet je ook tegen haar zeggen . ik vind het nog beledigend ook . alsof je met snor niet schoon bent .

19-05-2005, 13:01
Tering kind, jij laat me echt lachen Norelyn!

Ik zie je al voor me, zwaar aan de haloperidol en benzodiazepines:
Je kan er gewoon geen lach uit persen bij jou, al krijg je het dubbele aantal botox-behandelingen die die Helwegen-mens heeft gehad.

En alsjeblieft:

Leg me uit hoe je humor aan een lack of selfconfidence linkt?!
Want nu volg ik je niet meer.

19-05-2005, 13:03

Citaat door Norelyn:
Ter info:

Dit is een FORUM, het is de bedoeling dat je je mening KAN en MAG geven of het nou kritiek is of niet.....BLAME ME!

Als ik vind dat de reacties alles behalve serieus zijn, dan heb ik het volste recht om dat te laten weten.

Behalve het bovenstaande (voor degene die begrijpend lezen een moeilijke vak vinden) kan ik uit de tekst van de topicstarter leiden dat hij oprecht geholpen wil worden...iemand is dan onzeker over een situatie waar hij bij zijn "broeders en "zusters" om raad vraagt, want immers als hij niet bij zijn broeders en zusters terecht kan, bij wie dan???

Verplaats jezelf in zijn schoenen...De serieuze intentie dat je hebt om geholpen te worden bij je probleem, verwacht je ook weer terug in de antwoorden.

Dit alles is dan ook het enige wat ik duidelijk probeer te maken....


wa salaam,
Norelyn


P.s. wat humor betreft Zilaal....als dit bij jou een vorm van humor is dan ben je zwaaar onzeker....met alle respect!
wajooooooooooowwwwwwwwwwwwww mensen zijn serieus hihihi...

ey doe ff niet zo stijf lieverd, niemand maakt hier iemand belachelijk, de topicstarter reageert zelfs niet eens fel ( of helemaal niet zelfs) dus waar heb je het over?? ik weet je niks meer zinnigs mede te delen, maar lijkt net of je beetje gefrustreed bent sorry dat ik het zeg...

en als laatst: juist omdat dit een FORUM is, mag je plaatsen wat je wil toch, dus ook reacties als die van Zilaal of zie ik dat verkeerd?

gheir inshalah

Pagina's : [1] 2 3