Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk GirlZ From Antwerp



19-05-2005, 00:28
Hey meisjes...

Klein vraagjuh... Weet er iemand of er ergens in Antwerpen een fitnesscentra is voor vrouwen of ergens waar bep. uren alleen voor vrouwen bestemd zijn??

Toedeloeee

29-05-2005, 16:19


Niemand wella??

29-05-2005, 16:23
MOET er wel zijn.
In Antwerp e.d. heb je veel allochtonen.
Zoek via Google en gij zult vinden.

29-05-2005, 22:46
hey schatzie er is er 1 omgeving dan zo'n 25 km verder

jah in mechelen dus en da heet body plan ladies gym
en das 75 euro vo 10 beurte von et veeeeeel te duur dus ben er ook nooit na geweest ma kzen ma een arme student é, dus jah als ge er het geld vo ebt pm me maar voor meer info als ge info nodig zou hebbe

30-05-2005, 01:07



Citaat door HINDUSTAN:
MOET er wel zijn.
In Antwerp e.d. heb je veel allochtonen.
Zoek via Google en gij zult vinden.
Maar heb niets gevonden Ook niet via Google...

30-05-2005, 01:08

Citaat door lalla_fatima147:
hey schatzie er is er 1 omgeving dan zo'n 25 km verder

jah in mechelen dus en da heet body plan ladies gym
en das 75 euro vo 10 beurte von et veeeeeel te duur dus ben er ook nooit na geweest ma kzen ma een arme student é, dus jah als ge er het geld vo ebt pm me maar voor meer info als ge info nodig zou hebbe
Ja thnX, had het ergens gezien maar 1. das ietsje te ver om gewoon te fitnessen, zoveel vrije tijd heb ik niet...en ook wat TE duur vo ma 10 beurte... Ben ook maar een arme student...

30-05-2005, 08:09
kheb ooit's gehoord van'n fitnesscentrum in de kroonstraat, das speciaal voor moslima's naar schijnt is da goed, er komen ook veel oudere vrouwen fitnessen enz.

30-05-2005, 10:46

Citaat door Kielsegirl:
Hey meisjes...

Klein vraagjuh... Weet er iemand of er ergens in Antwerpen een fitnesscentra is voor vrouwen of ergens waar bep. uren alleen voor vrouwen bestemd zijn??

Toedeloeee
Chelsey's gym op de turnhoutsebaan in Borgerhout,die hebben bepaalde uren enkel toegang voor vrouwen en andere uren voor de mannen
ge kunt daar eens gaan horen




Greetz hafsa

30-05-2005, 11:43

Citaat door mazhar:
kheb ooit's gehoord van'n fitnesscentrum in de kroonstraat, das speciaal voor moslima's naar schijnt is da goed, er komen ook veel oudere vrouwen fitnessen enz.
mijn "oude" tantes gaan daar turnen

ben daar 1 x gegaan en noooooit meer
alleen oude vrouwen en die toestellen trekken op nix