Bekijk volle/desktop versie : Wie moet nog naar Tanger boeken..



Pagina's : [1] 2

27-06-2019, 20:11
.. tussen 23-25 juli en wil samen vliegen? Ik heb een vliegmaatje nodig.

27-06-2019, 20:18


Ik, maar ik kan een week later pas.

Heb je een ticket over?

27-06-2019, 20:26


Nee

27-06-2019, 20:30

Citaat door Givenchy.:
Ik, maar ik kan een week later pas.

Heb je een ticket over?
Ah jammer.. Ik wil zo snel mogelijk gaan hehe, want de rest van m'n familie is er dan al.

Hehe nee, maar ik durf niet alleen te vliegen. Ik ga dan denk ik echt huilen.

27-06-2019, 20:30



Citaat door summer2018:


Nee
Jij zou m'n hoofd moe maken mocroman.

27-06-2019, 20:38

Citaat door Siyem:
Ah jammer.. Ik wil zo snel mogelijk gaan hehe, want de rest van m'n familie is er dan al.

Hehe nee, maar ik durf niet alleen te vliegen. Ik ga dan denk ik echt huilen.
Ah serieus.. meskina. Ik laat je wel weten voor wanneer ik geboekt heb, dan kan je altijd nog je ticket wijzigen. Hahahah.

Voor hoeveel had jij geboekt als ik vragen mag?

27-06-2019, 20:38

Citaat door Siyem:
Jij zou m'n hoofd moe maken mocroman.
ik zou alleen ja zeggen en met mijn tilifon spelen

27-06-2019, 20:49

Citaat door Givenchy.:
Ah serieus.. meskina. Ik laat je wel weten voor wanneer ik geboekt heb, dan kan je altijd nog je ticket wijzigen. Hahahah.

Voor hoeveel had jij geboekt als ik vragen mag?

Ik heb nog niet geboekt hehe, weet sinds net pas dat ik dus moet vliegen. Ik ga morgen denk ik boeken, dus dan laat ik je wel weten. Tickets zijn niet normaal duur nu. Enkele reis vanuit Amsterdam bijna 500, vanuit België bijna de helft, dus ik ga nog even kijken. Het liefst vlieg ik wel vanuit Amsterdam.

Yes, let me know zodra je hebt geboekt.

Citaat door summer2018:
ik zou alleen ja zeggen en met mijn tilifon spelen
Zo saai.. Je hebt niet eens internet in de lucht. Speel je spelletjes?

27-06-2019, 20:50

Citaat door Elegantiaa.:
Je bent een grote meid. Gewoon doen!
Haha, ik heb niet vaak gevlogen, echt maar een paar keer en het lijkt me gewoon fijn om niet alleen te gaan.

27-06-2019, 20:52

Citaat door Siyem:
Ik heb nog niet geboekt hehe, weet sinds net pas dat ik dus moet vliegen. Ik ga morgen denk ik boeken, dus dan laat ik je wel weten. Tickets zijn niet normaal duur nu. Enkele reis vanuit Amsterdam bijna 500, vanuit België bijna de helft, dus ik ga nog even kijken. Het liefst vlieg ik wel vanuit Amsterdam.

Yes, let me know zodra je hebt geboekt.

Zo saai.. Je hebt niet eens internet in de lucht. Speel je spelletjes?
ja, filmkijken,

28-06-2019, 17:44

Citaat door Siyem:
Ik heb nog niet geboekt hehe, weet sinds net pas dat ik dus moet vliegen. Ik ga morgen denk ik boeken, dus dan laat ik je wel weten. Tickets zijn niet normaal duur nu. Enkele reis vanuit Amsterdam bijna 500, vanuit België bijna de helft, dus ik ga nog even kijken. Het liefst vlieg ik wel vanuit Amsterdam.

Yes, let me know zodra je hebt geboekt.

Zo saai.. Je hebt niet eens internet in de lucht. Speel je spelletjes?
Ja ik zag het, vooral als je terug moet vliegen is de reis echt duur. Als mijn familie hier was dan kon ik wel via Antwerpen gaan, maar voor nu is het beter om gewoon via Amsterdam te gaan.

Haha yes, we laten elkaar weten!

28-06-2019, 19:03
Ga eens naar je eigen stad ofzo.
Nee grapje, allemaal welkom in Tanger l3odma.

28-06-2019, 20:20



Citaat door summer2018:
ja, filmkijken,

Dat is wel een goeie. Ik ga ook even series offline downloaden.

Citaat door Tranquille_04:
Aaah ik heb al geboekt, anders was ik graag met je gevlogen.

Awhhh, superlief. Misschien ooit een andere keer. Heel veel plezier alvast. <3

Citaat door BlamminNDammit:
Ik, ga ik dicht tegen je aan zitten de hele reis met me armen je vasthoudend

Nee, doe maar niet.

Citaat door Givenchy.:
Ja ik zag het, vooral als je terug moet vliegen is de reis echt duur. Als mijn familie hier was dan kon ik wel via Antwerpen gaan, maar voor nu is het beter om gewoon via Amsterdam te gaan.

Haha yes, we laten elkaar weten!

Hehe ja true. Is een gedoe om daar te komen, al kost een treinticket maar rond de 30 euro.

Ik ga zometeen even een ticketspeurtocht ondernemen haha.

Citaat door Tanjawi_UH07:
Ga eens naar je eigen stad ofzo.
Nee grapje, allemaal welkom in Tanger l3odma.
Ik heb niets te zoeken in Tanger hoor. Ik ga rustig naar Larache ennn begin augustus naar Tetouan. Lijkt me veel leuker dan Tanger.

Okey, eigenlijk slaap ik alleen in Larache en ben ik elke dag in Assilah of Tanger. Mnar Park chillings enzo.

Thenks voor de gastvrijheid.

28-06-2019, 20:30

Citaat door Siyem:
Dat is wel een goeie. Ik ga ook even series offline downloaden.

Awhhh, superlief. Misschien ooit een andere keer. Heel veel plezier alvast. <3

Nee, doe maar niet.

Hehe ja true. Is een gedoe om daar te komen, al kost een treinticket maar rond de 30 euro.

Ik ga zometeen even een ticketspeurtocht ondernemen haha.

Ik heb niets te zoeken in Tanger hoor. Ik ga rustig naar Larache ennn begin augustus naar Tetouan. Lijkt me veel leuker dan Tanger.

Okey, eigenlijk slaap ik alleen in Larache en ben ik elke dag in Assilah of Tanger. Mnar Park chillings enzo.

Thenks voor de gastvrijheid.
slapen is ook goed

29-06-2019, 00:03

Citaat door Siyem:
Dat is wel een goeie. Ik ga ook even series offline downloaden.

Awhhh, superlief. Misschien ooit een andere keer. Heel veel plezier alvast. <3

Nee, doe maar niet.

Hehe ja true. Is een gedoe om daar te komen, al kost een treinticket maar rond de 30 euro.

Ik ga zometeen even een ticketspeurtocht ondernemen haha.

Ik heb niets te zoeken in Tanger hoor. Ik ga rustig naar Larache ennn begin augustus naar Tetouan. Lijkt me veel leuker dan Tanger.

Okey, eigenlijk slaap ik alleen in Larache en ben ik elke dag in Assilah of Tanger. Mnar Park chillings enzo.

Thenks voor de gastvrijheid.
Oh, dat zeggen ze allemaal. Tetouan? Vraag me af wat je in een dorpje gaat doen dan. Larache ken ik niet zo goed. Niet te veel denken.

Mnar Park, wowww, dat is echt lang geleden voor mij. Volgend jaar zal ik er naar toe gaan dan.

Wen er maar aan.(;

Pagina's : [1] 2