Bekijk volle/desktop versie : Kolonisten bestormen al-aqsa moskee video



Pagina's : [1] 2 3 4

02-06-2019, 15:35

Citaat door lusius:
http://https://youtu.be/bBwUNB7Xv3A

1025 kolonisten beschermd door de Israëlische politie bestormen al-aqsa moskee. ter gelegenheid van wat bekend staat als de verjaardag van de bezetting van het oostelijke deel van bezet Jeruzalem door kolonisten.





Met deze soort mensen wil je vrede sluiten en doen Arabische en islamitische leiders iftar mee verbreken.
.

02-06-2019, 15:39


Wat vindt nl kabinet van genocide plegers joden?? Waarom vinden ze niks van terrorist netanyahu?

02-06-2019, 15:51
Buiten dat ik de waarheid achter deze video show betwijfel, vind ik het erg jammer dat dit onvermijdelijke gebeurt!
De moslims kunnen -denk ik- kiezen tussen het afbreken en op een andere plek weer opbouwen van deze moskee, of het helemaal verwoesten daarvan zoals tweemaal eerder is gebeurd met de Tempel!

02-06-2019, 15:57
Kijk die blanke kolonisten typisch. Indianen uitgeroeid. Aboriginals uitgeroeid. Nu willen ze bij de palestijnen maar ze falen alhamdolilah

02-06-2019, 16:08


Altijd zijn ze blank


02-06-2019, 16:30

Citaat door Edge:
Kijk die blanke kolonisten typisch. Indianen uitgeroeid. Aboriginals uitgeroeid. Nu willen ze bij de palestijnen maar ze falen alhamdolilah
Bij niet één gemeenschap bespeur ik de drang tot zelfvernietiging sterker dan bij de Palestijnen

02-06-2019, 16:33
Allah heeft de Koran niet aan de mensen geopenbaard om ze ongelukkig te maken!

http://www.abdulwahid.nl/#

02-06-2019, 16:40

Citaat door Paskwil:
De moslims kunnen -denk ik- kiezen tussen het afbreken en op een andere plek weer opbouwen van deze moskee, of het helemaal verwoesten daarvan zoals tweemaal eerder is gebeurd met de Tempel!
Wij kiezen ervoor om de al-Aqsa te behouden en het land van jullie zwijnen te bevrijden.

02-06-2019, 16:43

Citaat door Crescent:
Wij kiezen ervoor om de al-Aqsa te behouden en het land van jullie zwijnen te bevrijden.
Leg dat eens in het Varks uit?
Het lijkt wel of je zelf uit Varkanie komt?
Je kunt denk ik ook zelf zingen als een Schweinbird als géén ander!

02-06-2019, 16:50

Citaat door ISWA-:
Jullie maken geen kans. De situatie is zo dat joden maar een korte periode daar kunnen vertoeven zonder veiligheid.
De Joden kunnen daar netzo lang vertoeven als ze dat zelf willen.
Ik sla de Palestijnen met grote zorg gade en eerdaags gaat het helemaal mis met ze!
Verschrikkelijk vind ik dan wat er kan gebeuren, dus denk alsjeblieft dat ik daarmee instem!

02-06-2019, 17:00

Citaat door ISWA-:
17:7 Als jullie goed doen, doen jullie goed in jullie eigen voordeel en als jullie kwaad doen, dan is het in jullie eigen nadeel. En wanneer de laatste belofte vervuld wordt (sturen wij onze dienaren) om jullie gezichten te verminken en de gebedsruimte binnen te gaan, zoals zij daar de eerste keer binnengingen, en om volledig te vernietigen wat zij veroverd hadden.

17:8 Moge jullie Heer jullie begenadigen. En als jullie terugkeren (naar jullie zonden) zullen Wij terugkeren (naar het bestraffen van jullie). En Wij maakten de Hel voor de ongelovigen tot een gevangenis.
Jij gebruikt de Koran naar eigen believen om je frustraties te uiten!
Je maakt er een blablablaboek van!

02-06-2019, 17:28

Citaat door ISWA-:
Tijd zal het leren. Sowieso elke militaire generaal kan jou vertellen dat de situatie in Israël op de lange termijn oncontroleerbaar is.
Jullie joden jagen sowieso iedereen in het harnas. De oorlog gaat komen tussen ons. Of je dat nou wilt of niet.
Die oorlog is er al een paar keer geweest.

De uitkomst van die oorlog was dat Israel iedere keer meer land kon bezetten.


Zoals Kuzu zegt : wen er maar alvast aan. Die joden gaan nooit meer weg uit die regio.

02-06-2019, 17:31



Citaat door sagar-barigela:
Die oorlog is er al een paar keer geweest.

De uitkomst van die oorlog was dat Israel iedere keer meer land kon bezetten.


Zoals Kuzu zegt : wen er maar alvast aan. Die joden gaan nooit meer weg uit die regio.
Die joden gaan daar wel weg kontenlikkertje van geert wilders.

02-06-2019, 17:36

Citaat door Antimoenafikoen:
Die joden gaan daar wel weg kontenlikkertje van geert wilders.
Je mag dat wel roepen en hopen.

Maar de werkelijkheid is toch echt anders.

Israel heeft vele landen in het MO al in de pocket, waar onder Turkije.
En de Israeliers zullen daar nooit meer vertrekken.

Tenslotte woonden zij daar ook al veel eerder dan iedereen anders.

02-06-2019, 17:39

Citaat door sagar-barigela:
En de Israeliers zullen daar nooit meer vertrekken.
Hoezo weet jij 100% zeker wat er in de toekomst zal gebeuren?


Citaat:
Tenslotte woonden zij daar ook al veel eerder dan iedereen anders.
Een leugen.

Pagina's : [1] 2 3 4