Bekijk volle/desktop versie : Eid outfit



01-06-2019, 14:15
Ik heb nog helemaal niks en geen zin om te shoppen momenteel.
Alles wat ik heb is te groot omdat ik ben afgevallen en ik ben bang dat ik online opeens een 3 kwart jurk krijg omdat..tall girl problems..

Iemand nog een tip? Graag omgeving Amsterdam.

01-06-2019, 14:39


Ja ok je bent afgevallen, echt Marokkaanse sluipreclame weer.

01-06-2019, 15:07

Citaat door MarocM:
Ja ok je bent afgevallen, echt Marokkaanse sluipreclame weer.
Heb je hier niet nodig en ik heb mijn begingewicht niet gedeeld dus stout 3liya en stuur je zus die me kan vertellen waar ik leuke jurken kan kopen voor el eid.

01-06-2019, 15:24
La femme in Osdorp schijnt leuke kleding te hebben!

01-06-2019, 15:29


Ik trek gewoon iets uit de kast. Alleen voor de kids nog wat halen.
Je hebt best veel keus qua jurken nu toch, of valt dat tegen ts?

Goodluck.

01-06-2019, 15:35

Citaat door -Mysterieus:
La femme in Osdorp schijnt leuke kleding te hebben!


Ik ga even kijken maar is meer lang en romi of hebben ze ook een leuke lebsa maghrabiya of iets wat er in de buurt komt?

01-06-2019, 15:37

Citaat door Asfoureh:
Ik trek gewoon iets uit de kast. Alleen voor de kids nog wat halen.
Je hebt best veel keus qua jurken nu toch, of valt dat tegen ts?

Goodluck.
Ik ben de afgelopen weken alleen maar bezig geweest en heb 0 tijd gehad om een rondje door de stad te lopen bij wijze van. Mijn laatste abaya dateert nog van 2 of 3 jaar geleden maar ben toe aan wat anders.
Nu is de ramadan bijna voorbij maar heb ik dus geen eens een back-up plan.

De rest is allemaal te zomers en wat meer aan de korte en strakke kant, niet echt family-friendly.

Ik ga even rondje Osdorp doen zo, misschien heeft la femme wel wat zoals Mysterieus aangaf.

01-06-2019, 16:04

Citaat door mnl_oma:
Ik ben de afgelopen weken alleen maar bezig geweest en heb 0 tijd gehad om een rondje door de stad te lopen bij wijze van. Mijn laatste abaya dateert nog van 2 of 3 jaar geleden maar ben toe aan wat anders.
Nu is de ramadan bijna voorbij maar heb ik dus geen eens een back-up plan.

De rest is allemaal te zomers en wat meer aan de korte en strakke kant, niet echt family-friendly.

Ik ga even rondje Osdorp doen zo, misschien heeft la femme wel wat zoals Mysterieus aangaf.
Oh je zoekt echt een abaya, nee ik draag dat sowieso niet cant help with that.
Ik hoop dat je alsnog zult slagen inshaAllah.