Bekijk volle/desktop versie : Pathé unlimited of netflix?



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2019, 19:40
Ik wil ergens mijn niet-welverdiende geld aan uitgeven. Ik betaal nu Netflix voor saus, want mijn laptop is kapot en films kijken op je mobiel zuigt. However... een bios-pas is ook niet bepaald praktisch, maar misschien wel zinvoller dan Netflix.

Shoot.

Extra opties mogen ook toegevoegd worden.

29-05-2019, 19:44


Up. Voordat m’n topic op de tweede pagina verdwijnt.

29-05-2019, 19:52
Heb je geen smart TV? Daar kun je ook Netflix op kijken.

29-05-2019, 19:58
Toen die unlimited pathé pas net uit was haalden we met 1 pasje meerdere kaartjes.
G shit avb.

Verstuurd vanuit West.

29-05-2019, 20:04



Citaat door WiseGuy07:
Heb je geen smart TV? Daar kun je ook Netflix op kijken.
Nee. Heb helemaal geen TV op mijn kamer.

Citaat door Mtiwiewest:
Toen die unlimited pathé pas net uit was haalden we met 1 pasje meerdere kaartjes.
G shit avb.

Verstuurd vanuit West.
Trots, eeuwige fraudeur. Hoe doe je dat nu?

29-05-2019, 20:07
Ip tv halen

29-05-2019, 20:10

Citaat door Rwina_Koning:
Ip tv halen
Ik wil geen TV. Staat zo lelijk in mijn kamer en dan moeten er weer dingen aangesloten worden.

29-05-2019, 20:21
Netflix, daarna Walking Dead en Teen Wolf binge watchen.

29-05-2019, 20:32
Pathe pas is voor de winter, niet voor de zomer.

29-05-2019, 20:34

Citaat door kajol4life:
Netflix, daarna Walking Dead en Teen Wolf binge watchen.
Walking dead kan ik niet kijken... teveel (vieze) special effects en Teen Wolf vind ik te nep.

Citaat door Vakkenvuller2:
Pathe pas is voor de winter, niet voor de zomer.
Ja, wat moet ik dan doen? Wat doen mensen in de zomer?

29-05-2019, 20:35

Citaat door Peni:
Nee. Heb helemaal geen TV op mijn kamer.
Trots, eeuwige fraudeur. Hoe doe je dat nu?
Nu ga jij 2 kaartjes kopen voor. Ons
En snacks drankjes etc.

Verstuurd vanuit West.

29-05-2019, 21:03
Die Pathé pas is leuk in het begin, maar je moet met zoveel dingen rekening houden. Reistijd, films die op bepaalde tijd afspelen en het allerergste het publiek...

Persoonlijk heb ik geen van beide, maar ik zou voor Netflix gaan. Trouwens volgens mij is er ook zoiets van Pathé home ofzo. Moet je even googelen. Succes!

29-05-2019, 21:10



Citaat door Mtiwiewest:
Nu ga jij 2 kaartjes kopen voor. Ons
En snacks drankjes etc.

Verstuurd vanuit West.
Ik koop altijd kortingskaartje, ben ik nu nog trouwmateriaal? Vroeger waren ze €7, nu €9. Oplichters.

Met een Pathé-pas krijg je wel korting op hapjes.

Citaat door Spontanemocro:
Die Pathé pas is leuk in het begin, maar je moet met zoveel dingen rekening houden. Reistijd, films die op bepaalde tijd afspelen en het allerergste het publiek...

Persoonlijk heb ik geen van beide, maar ik zou voor Netflix gaan. Trouwens volgens mij is er ook zoiets van Pathé home ofzo. Moet je even googelen. Succes!
Reistijd is in principe geen probleem. Twee films in de maand haal ik er wel uit.

Netflix is niet up to date joh, ik kijk het echt nauwelijks. Het is wel knusser ja, misschien dan toch een TV aanschaffen?

29-05-2019, 21:10

Citaat door Peni:
Walking dead kan ik niet kijken... teveel (vieze) special effects en Teen Wolf vind ik te nep.
Ja, wat moet ik dan doen? Wat doen mensen in de zomer?
Bootje varen en de plassen op.

29-05-2019, 21:19

Citaat door Peni:
Ik koop altijd kortingskaartje, ben ik nu nog trouwmateriaal? Vroeger waren ze €7, nu €9. Oplichters.

Met een Pathé-pas krijg je wel korting op hapjes.
Reistijd is in principe geen probleem. Twee films in de maand haal ik er wel uit.

Netflix is niet up to date joh, ik kijk het echt nauwelijks. Het is wel knusser ja, misschien dan toch een TV aanschaffen?
Televisies zijn tegenwoordig niet meer zo duur. Je kan ook eentje via marktplaats kopen? Televisies met nog garantie zitten er vaak tussen of eentje die pas een jaar oud zijn. Ben je handig met marktplaats?

Ik zou dan voor een smart tv gaan als ik jou was

Pagina's : [1] 2 3