Bekijk volle/desktop versie : Getrouwd maar broer-zus relatie?



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2019, 15:26
Salaam Dames,

Voor de getrouwde dames onder ons, Hoe is jullie liefdesleven in de ramadan?

Al een tijdje voor de ramadan stond het bij ons al op een laag pitje, maar nu in de ramadan

hij is verder super lief hoor, dont get me wrong, maar het is te lief allemaal,
hij noemt mij bij mijn naam, kust mij op mijn voorhoofd, and thats it.
Zelfs zijn moeder en zussen noemt hij zayn, lghzala.

Over 3 weken gaan we een maand op vakantie, naar zijn ouders in marokko, waar ook 0,0 ruimte is voor romantiek o.i.d.
ik begin mij toch een beetje zorgen te maken.

en we hebben nog niet eens kinderen

Hebben jullie adviezen, tips?

29-05-2019, 16:04


Haha idd in de ramadan hoef je niks te verwachten hoor. Focus je op aanbidding en niet op romantiek. Na de ramadan even aankijken en er met hem over praten als je niet tevreden bent.

29-05-2019, 16:11

Citaat door flowwertje:
Romantiek in de RAMADAN. Gedraag je heel snel en koester je man en overdrijf niet. Met je romantiek in de ramadan.
haha hoezo moet ik mij gedragen?
hij is toch mijn man, en romantiek is breder dan alleen gemeenschap.

een knuffel, een keer iets liefs zeggen.
is dat verboden tijdens de ramadan?

29-05-2019, 16:14
Ja oke idd knuffel en lieve dingen zeggen mag wel gebeuren. Maar je kunt echt alleen iets bereiken als je er met elkaar over praat.

29-05-2019, 17:01


Hoe lang zijn jullie getrouwd?

29-05-2019, 17:08

Citaat door Freya:
Hoe lang zijn jullie getrouwd?
3 jaar inmiddels.
En voorgaande ramadans was het echt niet zo.

29-05-2019, 17:26
Meghrabiaat

gooi maar alles publiekelijk zodat iedreen kan zien wat meghrabiaat bezighoudt .

29-05-2019, 17:34

Citaat door Hymne-Cherifien:
Meghrabiaat

gooi maar alles publiekelijk zodat iedreen kan zien wat meghrabiaat bezighoudt .
Publiekelijk?
Za3ma jij weet nu alle ins en outs over mij?

29-05-2019, 17:39

Citaat door fugly:
Publiekelijk?
Za3ma jij weet nu alle ins en outs over mij?


Dat nog nét niet.

Je geeft wel animo aan anderen Marokkanen en Marokkaanse vrouwen in het bijzonder, toch minder te worden gerespecteerd. Is die film ''zin li fik'' niet genoeg?!!

29-05-2019, 18:02

Citaat door Hymne-Cherifien:
Dat nog nét niet.

Je geeft wel animo aan anderen Marokkanen en Marokkaanse vrouwen in het bijzonder, toch minder te worden gerespecteerd. Is die film ''zin li fik'' niet genoeg?!!
het is maar hoe je het bekijkt.
ik bespreek dit liever anoniem hier dan dat ik bij mijn moeder op de bank dit ga bespreken.

Dat jouw leven nu perfect is, machaallah 3lik

29-05-2019, 18:05

Citaat door fugly:
het is maar hoe je het bekijkt.
ik bespreek dit liever anoniem hier dan dat ik bij mijn moeder op de bank dit ga bespreken.

Dat jouw leven nu perfect is, machaallah 3lik

Je kunt dit toch gewoon met je man bespreken?

29-05-2019, 18:16

Citaat door fugly:
het is maar hoe je het bekijkt.
ik bespreek dit liever anoniem hier dan dat ik bij mijn moeder op de bank dit ga bespreken.

Dat jouw leven nu perfect is, machaallah 3lik


Kijk op zaken is zeker een relevante verschil.

op je moeder op de bank?! waarom meteen zo extreem?! met je vriendin op de bank misschien of iemand anders die je vertrouwt.

29-05-2019, 18:17



Citaat door Sterrenkunde.:
Je kunt dit toch gewoon met je man bespreken?
Hij zegt telkens dat er niks is.
Ik heb hem verschillende keren geprobeerd uit te leggen dat ik er wel mee zit.

ik heb als verassing een prive sauna/zwembad gebooekt, spontane etentjes, kleine cadeautjes, koken wat hij lekker vindt.
het komt gewoon niet meer van zijn kant, en als ik er naar vraag is niks aan de hand.

We hebben verder ook geen ruzie ofzo, maar dit zit mij wel dwars

29-05-2019, 18:18

Citaat door Hymne-Cherifien:
Kijk op zaken is zeker een relevante verschil.

op je moeder op de bank?! waarom meteen zo extreem?! met je vriendin op de bank misschien of iemand anders die je vertrouwt.
ik zal heel eerlijk zijn, ik heb geen vriendinnen,, dit wil ik niet met collega`s bespreken, en ook niet met familie.

ik zit er al lang genoeg zelf mee, en ik heb ook echt ook al genoeg zelf geprobeerd om de situatie te veranderen, helaas zonder resultaat.

29-05-2019, 18:27

Citaat door fugly:
ik zal heel eerlijk zijn, ik heb geen vriendinnen,, dit wil ik niet met collega`s bespreken, en ook niet met familie.

ik zit er al lang genoeg zelf mee, en ik heb ook echt ook al genoeg zelf geprobeerd om de situatie te veranderen, helaas zonder resultaat.

Geef niet , dat kan. Soms is het zelfs beter om geen vriendinnen te hebben.
Maar bespreek dit dan met je echtgenoot. Want die speelt hierin een rol toch.

Pagina's : [1] 2 3