Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Is mijn type aanwezig?!

miss_elhoceim16
27-05-2019, 23:43

Na zo vaak te beschrijven wat mijn type is zonder resultaat zal ik wel even mijzelf beschrijven en de rollen omdraaien. Ik wil iemand die aansluit op mijzelf. Dus zie je dingen van jezelf terug, stuur gerust een pm. :) Ps: Alleen sirieuze intenties aub Over mijzelf: * woonachtig in zuid holland * 21 jaar * Berbers * Wil ooit graag inshallah veel van de wereld zien * Werk voor mezelf en studeer hbo * Vind kledingstijl erg belangrijk! (Denk niet gelijk aan een makeup doos aub) * Creatief, hou van humor, zorgzaam, actief persoon, best koppig

Karlito.
28-05-2019, 01:35
Is het halal om te uppen?? Koppig slechte eigenschap :lol: je upt elke topic die je tegenkomt en nu pas deze vraag

gezelligegast
28-05-2019, 02:13
Na zo vaak te beschrijven wat mijn type is zonder resultaat zal ik wel even mijzelf beschrijven en de rollen omdraaien. Ik wil iemand die aansluit op mijzelf. Dus zie je dingen van jezelf terug, stuur gerust een pm. :) Ps: Alleen sirieuze intenties aub Over mijzelf: * woonachtig in zuid holland * 21 jaar * Berbers * Wil ooit graag inshallah veel van de wereld zien * Werk voor mezelf en studeer hbo * Vind kledingstijl erg belangrijk! (Denk niet gelijk aan een makeup doos aub) * Creatief, hou van humor, zorgzaam, actief persoon, best koppig Je studeert hbo? Is dat een opleiding? En " sirieuze"? Sommige oproepen, allahi rza9 sbar waha voor de ogen

miss_elhoceim16
28-05-2019, 04:11
Je studeert hbo? Is dat een opleiding? En " sirieuze"? Sommige oproepen, allahi rza9 sbar waha voor de ogen Je hebt hbo gestudeerd ja dat zeg je zo turk. En sirieuze. Ik typ spreektaal. Ik ben geen verslag aan het schrijven voor je toch?

Tolkvertaler
28-05-2019, 08:11

Ewa shab alhoceima mlih chi ma?

gezelligegast
28-05-2019, 09:23
Sirieuze spreektaal, wat een lachtertje. Je volgt een HBO opleiding of je studeert aan de Hogeschool van erkempoe bijvoorbeeld. Je studeert rechten bijvoorbeeld eh namaak Afghaan. Daar gaat je " sirieuze" topic.

miss_elhoceim16
28-05-2019, 10:13
Sirieuze spreektaal, wat een lachtertje. Je volgt een HBO opleiding of je studeert aan de Hogeschool van erkempoe bijvoorbeeld. Je studeert rechten bijvoorbeeld eh namaak Afghaan. Daar gaat je " sirieuze" topic. Genoeg reacties gehad hoor gezellig gast! Ooh w8... zo gezellig ben je nie :/

miss_elhoceim16
28-05-2019, 10:14
Ewa shab alhoceima mlih chi ma? Gaat goed hmdl met jou?

Karlito.
28-05-2019, 11:24
Je hebt hbo gestudeerd ja dat zeg je zo turk. En sirieuze. Ik typ spreektaal. Ik ben geen verslag aan het schrijven voor je toch? :lol: Spreektaal durft ze nog te zeggen. Domste excuus die je maar kunt bedenken.

gezelligegast
28-05-2019, 12:27
:lol: Spreektaal durft ze nog te zeggen. Domste excuus die je maar kunt bedenken. Hahah allah ie7sen 3awen waha, je weet wat ze zeggeb, agyour adikiem aghyour waha :haha:

los-galacticos
28-05-2019, 16:38
:lol: zieke Shit hier hahahahaha

Moroloco
03-06-2019, 10:28
Toevallig hebben wij veel gemeen. Ik ben ook geen make-up doos

Kamalll
03-06-2019, 11:06

Normaal vrouwen die hbo studeren zitten niet op deze datingsite. Ik denk dat je niet serieus bent

handjevolliefde
03-06-2019, 11:28
Misschien heeft ze dyslexie.