Bekijk volle/desktop versie : Zoon van Netanyahu roept moslims op om Melilla en Ceuta te 'bevrijden'



Pagina's : [1] 2

27-05-2019, 10:09
Yair, de oudste zoon van Israëlische premier Netanyahu, riep Arabieren en moslims op om Ceuta en Melilla te 'bevrijden'.



Yair Netanyahu plaatste op twitter een bericht waarin hij Arabieren en moslims opriep om bij de bevrijding van bezette gebieden maar te beginnen met Ceuta en Mellilla, evenals andere Spaanse enclaves in Marokko.

[tweet]https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1132380560377167875[/tweet]


Als fervent toetsenbord-terrorist blijft de zoon van premier Netanyahu de krantenkoppen halen met zijn uitlatingen over nazi's, linkse politici of zelfs de Israëlische belastingbetaler. Zo durfde Yair onlangs nog weg te lopen bij een Braziliaans hotel zonder de rekening te betalen, wetende dat zijn papa de reis wel als officiële reis wegmoffelt.


Yair Netanyahu en zijn moeder Sara worden ook verdacht van betrokkenheid bij een aantal corruptieschandalen, die nog steeds worden onderzocht door de Israëlische autoriteiten.

27-05-2019, 11:29


De enige democratie in het M-O

Smerige kk genocideplegers

27-05-2019, 11:59
De ironie druipt er vanaf.

27-05-2019, 12:46
Domme opmerking waarmee hij toegeeft dat zn land een gestolen land is. Indirect keurt hij ook goed dat israel terug genomen moet worden door palestijnen.

27-05-2019, 12:54


wat een onzin! Melilla en Ceuta zijn bij Spanje in betere handen dan bij het Marokkaanse regime.
als je daar ziek bent wordt je tenminste geholpen en wordt ook niet 20 jaar de gevangenis ingegooid als je demonstreert voor je rechten.

27-05-2019, 13:05

Citaat door fruna:
wat een onzin! Melilla en Ceuta zijn bij Spanje in betere handen dan bij het Marokkaanse regime.
als je daar ziek bent wordt je tenminste geholpen en wordt ook niet 20 jaar de gevangenis ingegooid als je demonstreert voor je rechten.
Ik ben blij dat je voor landverraad wordt afgemaakt

27-05-2019, 13:46

Citaat door 918:
Ik ben blij dat je voor landverraad wordt afgemaakt
Landverdaad mijn tagna! Ik kijk naar waar het volk beter af is. en dat is niet het maroc regime. zet es die grenzen daar open zul je zien waar het volk graag wil wonen.

27-05-2019, 14:06
Kijk, ik ben zelf anti Israël en die zionisten mogen van mij allemaal afgeknald worden, no problem.

Maar je bent wel een redacteur he. Ik wil je er wel op wijzen om je nieuwsberichten nog altijd neutraal te houden en niet je eigen emoties erin te verwerken. Laat dat laatste maar aan ons over.

27-05-2019, 14:09

Citaat door RealBlood:
Kijk, ik ben zelf anti Israël en die zionisten mogen van mij allemaal afgeknald worden, no problem.

Maar je bent wel een redacteur he. Ik wil je er wel op wijzen om je nieuwsberichten nog altijd neutraal te houden en niet je eigen emoties erin te verwerken. Laat dat laatste maar aan ons over.
Nee, gedraag je hier niet als een boreale moraalridder ya RealPoep

27-05-2019, 14:43
Wie verwijdert mijn post?

Ik reageerde op 918 door te zeggen dat hij net zo goed kan eten omdat ie loopt te schelden op mensen.

27-05-2019, 14:46

Citaat door RealBlood:
Wie verwijdert mijn post?

Ik reageerde op 918 door te zeggen dat hij net zo goed kan eten omdat ie loopt te schelden op mensen.
De redactie heeft een prachtig artikel neergezet.

Je kan gaan

27-05-2019, 14:51

Citaat door RealBlood:
Wie verwijdert mijn post?

Ik reageerde op 918 door te zeggen dat hij net zo goed kan eten omdat ie loopt te schelden op mensen.
wees blij geen ip ban. haahhahahah arabisch logica van de mods. snap soms niet waarom ze gewoon deze site niet opdoeken en lekker zelf in een whatsapp groepje gaan zitten. kunnen ze lekker alleen leden hebben die in dezelfde bubble leeft. want een ander geluid of gedachte of een feit vertellen is te strengste verboden hier

27-05-2019, 14:52



Citaat door fruna:
wees blij geen ip ban. haahhahahah arabisch logica van de mods. snap soms niet waarom ze gewoon deze site niet opdoeken en lekker zelf in een whatsapp groepje gaan zitten. kunnen ze lekker alleen leden hebben die in dezelfde bubble leeft. want een ander geluid of gedachte of een feit vertellen is te strengste verboden hier
Waarom kom je dan hier

27-05-2019, 14:56

Citaat door fruna:
wees blij geen ip ban. haahhahahah arabisch logica van de mods. snap soms niet waarom ze gewoon deze site niet opdoeken en lekker zelf in een whatsapp groepje gaan zitten. kunnen ze lekker alleen leden hebben die in dezelfde bubble leeft. want een ander geluid of gedachte of een feit vertellen is te strengste verboden hier
Ik ben niet zo actief in deze rubriek, maar ik heb begrepen dat de moderators hier wel controversieel zijn. Je hebt al snel een ban te pakken hier om niks.

27-05-2019, 14:56

Citaat door fruna:
wees blij geen ip ban. haahhahahah arabisch logica van de mods. snap soms niet waarom ze gewoon deze site niet opdoeken en lekker zelf in een whatsapp groepje gaan zitten. kunnen ze lekker alleen leden hebben die in dezelfde bubble leeft. want een ander geluid of gedachte of een feit vertellen is te strengste verboden hier
Spreek je uit ervaring, en ben jij een kloon van een gebande user, en kunnen we binnenkort jouw permanente ban verwachten?

Pagina's : [1] 2