Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten #Mustread

IemandXxX
26-05-2019, 11:27

#MustRead "De Ramadaan is bijna voorbij en ik heb nog geen 1x vergeving gevraagd" Terwijl ik vooruitblik, voel ik een brok in mijn keel, omdat dit misschien wel de laatste Ramadan voor mij kan zijn. Terwijl ik vooruitblik, zie ik de moskeeën al leeglopen, omdat het elk jaar gebeurd. Terwijl ik vooruitblik, zie ik die samenhorigheid verdwijnen, omdat men liever buiten eet. Terwijl ik vooruitblik, zie ik weer mannen/vrouwen anderen uitschelden, bespugen, discrimineren, ondanks het feit dat we elkaar (alle mensen van vlees en bloed) dienen te respecteren en te helpen daar waar wij kunnen. Terwijl ik vooruitblik, zie ik mannen/vrouwen terugvallen in hun oude, 'negatieve' gewoontes. Het was tot zover een bijzondere, emotionele en hartverwarmende maand. Wij zijn zwak en zullen veel meer moeite hebben hierna. Maar, als jij de juiste mensen om je heen hebt, elkaar steunt, niet misgunt, hoogmoedig/arrogant wordt, eenieder respecteert ongeacht de verschillen, dan ga je bewustwording creëren. Vergeet aub niet; God is de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle & de Meest Vergevingsgezinde. Tot slot, wil ik jullie vragen om mij en anderen te vergeven als wij jullie ooit iets (on)bewust heb misdaan en/of over jullie hebben gezegd. Dat was NOOIT onze intentie. Wij waren zwak op dat moment. Wij zijn slechts mensen en maken en zullen fouten blijven maken. Vergeef, zoals jij vergeven wilt worden. Vergeef dagelijks, ook al komt iemand niet op je af om vergeving te vragen. Misschien is hij/zij niet sterk genoeg om die stap te maken. Vergeef, voordat het te laat is en jij alles meeneemt in jouw graf. Hier kunnen wij elkaar vergeven en elkaar helpen, op de De Dag Der Opstanding niet meer. Ik vergeef een ieder dagelijks en dat zal ik In Shaa Allah ook blijven doen! One love❤❤❤