Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ik wil de man zijn, die altijd voor je klaarstaat en waar jij altijd terecht bij kan.

Man-met-humor
25-05-2019, 18:08

Salaam je alaikoem, Bij deze mijn sebab voor een huwelijk, Ik ben geboren in Nederland, 29 jaar oud, Marokkaans. Via mijn oproep hoop ik een dame te leren kennen die goed bij mij past, maar niet te vergeten ik ook bij haar. Mijn doel is geen relatie, maar een huwelijk samen tot stand brengen. Mijn advies is; verstand erbij houden, duidelijkheid naar elkaar toe, en eerlijkheid. Zolang dit respectvol loopt en op een natuurlijke wijze aan elkaar word overgebracht, spreek ik van leren kennen zoals het hoort. Want als je duidelijk bent naar elkaar toe dan weet de ander wat zij of hij kan verwachten. Geloof staat voor mij centraal in het leven want het ordent mijn leven op vele gebieden. Het leert mij bijvoorbeeld om respect te hebben voor mijn medemens en mij bezig te houden met juiste zaken. Het huwelijk is ook een belangrijk onderdeel van de islam. Mijn doel in dit leven is mijzelf verbinden met een dame van goede huize. Ik weet van mijzelf wat ik te bieden heb als het gaat om bijvoorbeeld elkaar aanvullen, respecteren, zorgen voor elkaar, een liefdevolle omgang etcetera. Een belangrijke vraag die ik ons wil stellen is; "Waarom willen ik en jij de rest van ons leven samen zijn"? Dit is een complexe vraag, die vraagt om een helder antwoord die je samen kunt beantwoorden. Nog even een ding wat betreft onze geloof, ik bid 5x per dag, vrijdag probeer ik naar het vrijdaggebed te gaan. Het opdoen van kennis vind ik belangrijk. Dit wil ik blijven doen tijdens* het huwelijk, maar zonder elkaar te dwingen. Je kan elkaar steunen aan de hand van iemands niveau en tempo. Van nature ben ik altijd heel nieuwsgierig naar taal en cultuur, waarbij de insteek dan ook reizen is. Als jij het ook leuk vind om een paar keer per jaar een ander wereld-deel te zien binnen of buiten Europa? Guess what, i like it alsow, dus dat zit wel goed. Ontspanning is echt belangrijk voor je lichaam & geest. Het lijkt me prachtig om dit mee te mogen maken met mijn dierbare toekomstige. Met haar samen bowlen, een biosje pakken of uit eten gaan is al een vorm van ontspanning. Wat betreft kinderen wil ik heel duidelijk en concreet zijn. Mijn wens is, samen onze kind(s) opvoeden met normen en waarde vanuit de islam. In het land van opgroeien gelden ook normen en waarde. Dit dienen wij dan ook mee te geven aan onze kind(s) als standaard. Bij een gezin hoort huishouden, koken etc. Hierbij vind ik het normaal om alles samen te doen, de ene keer kook jij de andere keer kook ik, als jij bijvoorbeeld later van werk arriveert. Je mag bij deze trouwens ook meteen weten dat ik 172 cm ben, normaal postuur, donkere ogen, licht getint, vriendelijke uitstraling, een baardje draag. Mijn kleding gedrag is casual en soms sportief in mijn vrije tijd, of als ik ga sporten ( 3 tot 5 keer per week ). Mocht je interesse hebben dan verzoek ik je om mij een pm te sturen en jezelf voor te stellen. Met dit oproepje wil ik de interesse wekken van een vrouw die weet wat zij wilt. Je mag een dame zijn die gescheiden is. Het verleden van een vrouw, is iets tussen haar en ALLAAH. Hiermee bedoel ik te zeggen, dat ik niet kijk naar iemands verleden, maar focus op het heden. Zolang mijn oproep hier nog zichtbaar is dan betekend het, dat ik nog niemand heb leren kennen. Zodra ik met iemand in contact treed dan verwijder ik mijn oproep. Hiermee sluit ik af beste dame, Ik hoop dat je mij een pm stuur met een goede intentie en jezelf voorstelt aan mij. Salaam oe alaikoem.

Man-met-humor
25-05-2019, 18:11
up

Man-met-humor
26-05-2019, 13:10
up

Man-met-humor
26-05-2019, 16:09
up

Man-met-humor
27-05-2019, 02:49

up