Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Knappe leuke dame met sprekende ogen gezocht!

TwoTime
20-05-2019, 14:26

Hoi, Ik ben op zoek naar een dame die: Aantrekkelijk is en uitstraling heeft met sprekende ogen. Die bovendien een mooi slank figuur heeft met vrouwelijke rondingen. Slank middel met de juiste verhoudingen. Ik hou van vrouwen met een goed figuur daar kan ik niets aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geprogrammeerd. Ik moet mijn vrouw lichamelijk ook erg aantrekkelijk vinden. Iemand die graag sport en bovendien een prettig persoon is in de omgang en intelligent is. Een zelfverzekerde dame die scherp en onafhankelijk van geest is maar wel fair. Ik eis niets wat ik zelf niet bezit. Ik ben 30, 1.82m, goed gespierd gestroomlijnd gebouwd en zie er goed uit. D.w.z. niet dat lelijke lompe massa maar atletisch. Verder heb ik uitstraling. Ik werk full time en hou van de zon!

Notabene.N
27-05-2019, 00:01
Hoi, Ik ben op zoek naar een dame die: Aantrekkelijk is en uitstraling heeft met sprekende ogen. Die bovendien een mooi slank figuur heeft met vrouwelijke rondingen. Slank middel met de juiste verhoudingen. Ik hou van vrouwen met een goed figuur daar kan ik niets aan doen. Zo ben ik nu eenmaal geprogrammeerd. Ik moet mijn vrouw lichamelijk ook erg aantrekkelijk vinden. Iemand die graag sport en bovendien een prettig persoon is in de omgang en intelligent is. Een zelfverzekerde dame die scherp en onafhankelijk van geest is maar wel fair. Ik eis niets wat ik zelf niet bezit. Ik ben 30, 1.82m, goed gespierd gestroomlijnd gebouwd en zie er goed uit. D.w.z. niet dat lelijke lompe massa maar atletisch. Verder heb ik uitstraling. Ik werk full time en hou van de zon! En al iemand gevonden?

TwoTime
10-06-2019, 17:11
:)