Bekijk volle/desktop versie : Jullie topics



Pagina's : [1] 2 3

20-05-2019, 00:15
Zijn 3ayek saai. Ik druk erop, lees het, maar heb geen eens zin om te reageren. Zo saai is het. Dayum

20-05-2019, 00:16


Iemand vragen aan mij? http://https://curiouscat.me/Nfrn

20-05-2019, 00:18
Hoe gaat het vasten sis?

20-05-2019, 00:22

Citaat door Oum_Dawoud:
Hoe gaat het vasten sis?
Ik merk het niet eens meer nu ik ziek ben, dus vasten zelf alhamdoelillah wel goeddd. En bij jouu?

20-05-2019, 00:23



Citaat door Morroshit:
Probeer je mij na te doen
Met wat meit?

20-05-2019, 00:26
Ik ga morgen naar de dokter.

20-05-2019, 00:26

Citaat door Reinaa.:
Ik merk het niet eens meer nu ik ziek ben, dus vasten zelf alhamdoelillah wel goeddd. En bij jouu?
Ooh het heerst enorm Allahieshafiek! Das minder, maar er zit baraka in!

Alhamdoelillah gaat goed z'n gangetje. Still working a lot?

20-05-2019, 00:33

Citaat door Oum_Dawoud:
Ooh het heerst enorm Allahieshafiek! Das minder, maar er zit baraka in!

Alhamdoelillah gaat goed z'n gangetje. Still working a lot?
Alhamdoelillaah! Nee haha, werk nu maar 3 dagen in de week. Was er echt even helemaal klaar mee.
Maarja in juni weer meer werken denk ik. Of misschien begin/half juni even 2 weken naar Marokko en daarna werken in sha Allah.

En jij? Jij sowieso nog wel denk ik haha, zwaar leven. Weet jij trouwens of onze oude NL docent, die beetje racistische man youknow, nog lesgeeft op die school?

20-05-2019, 00:36

Citaat door Reinaa.:
Alhamdoelillaah! Nee haha, werk nu maar 3 dagen in de week. Was er echt even helemaal klaar mee.
Maarja in juni weer meer werken denk ik. Of misschien begin/half juni even 2 weken naar Marokko en daarna werken in sha Allah.

En jij? Jij sowieso nog wel denk ik haha, zwaar leven. Weet jij trouwens of onze oude NL docent, die beetje racistische man youknow, nog lesgeeft op die school?
Ooooh nice, ga je niet in augustus? Geen el eid daar vieren?

Ja... Er komt misschien nog meer bij. Alleen ja dat doe ik mezelf dan aan. Ghayr In shaa Allah. Begin het nu erg te vinden joh, ene keer helemaal happy en andere keer denk ik wat doe ik mezelf aan .

Jaa nou wat ik weet was dat hij voor de zomer even ter vervanging van zwangerschapsverlof terug was. Ze zetten hem maar al te graag in. Weet alleen nu of hij er nog is. Officieel is hij met pensioen. Meyemi?

20-05-2019, 00:45

Citaat door Oum_Dawoud:
Ooooh nice, ga je niet in augustus? Geen el eid daar vieren?

Ja... Er komt misschien nog meer bij. Alleen ja dat doe ik mezelf dan aan. Ghayr In shaa Allah. Begin het nu erg te vinden joh, ene keer helemaal happy en andere keer denk ik wat doe ik mezelf aan .

Jaa nou wat ik weet was dat hij voor de zomer even ter vervanging van zwangerschapsverlof terug was. Ze zetten hem maar al te graag in. Weet alleen nu of hij er nog is. Officieel is hij met pensioen. Meyemi?
Nee heb al geen vakantie gevraagd van werk jij wel?
Woww, nog meer? Wat doe je jezelf aan joh! Zorg goed voor jezelf man, als het je te veel wordt moet je gaan minderen.. gayr in sha Allah.

Ooh okeoke, buurmeisje van mijn zus zit daar op school en haar moeder vroeg aan mijn zus of ik haar bijles kan geven. Ze vertelde dat haar dochter van een racistische docent Nederlands krijgt dus dacht euhhh.

20-05-2019, 00:53

Citaat door Reinaa.:
Nee heb al geen vakantie gevraagd van werk jij wel?
Woww, nog meer? Wat doe je jezelf aan joh! Zorg goed voor jezelf man, als het je te veel wordt moet je gaan minderen.. gayr in sha Allah.

Ooh okeoke, buurmeisje van mijn zus zit daar op school en haar moeder vroeg aan mijn zus of ik haar bijles kan geven. Ze vertelde dat haar dochter van een racistische docent Nederlands krijgt dus dacht euhhh.
Jaa pff, ik vertel je wel waarom. Heb niet echt keus.
Nee ik ga geen el eid daar vieren. Afgelopen zomer was trauma daar.

Jaa nou zou me niets verbazen joh! Je moet vragen of hij er nog is. Aparte man is dat toch. Alleen hij is echt niet de enige daar joh... Sommige andere docenten kunnen er ook wel wat van, alleen hij zegt het in je gezicht.

20-05-2019, 01:02

Citaat door Oum_Dawoud:
Jaa pff, ik vertel je wel waarom. Heb niet echt keus.
Nee ik ga geen el eid daar vieren. Afgelopen zomer was trauma daar.

Jaa nou zou me niets verbazen joh! Je moet vragen of hij er nog is. Aparte man is dat toch. Alleen hij is echt niet de enige daar joh... Sommige andere docenten kunnen er ook wel wat van, alleen hij zegt het in je gezicht.
Hahaha ja kan ik begrijpen van vorig jaar.
Hahaha, het blijkt dus een vrouw te zijn. Ik vond hem btw alsnog wel gewoon oké, zijn lessen waren wel interessant enzo.

20-05-2019, 01:02


xgaapx

20-05-2019, 01:03
Ik doe ook mee voor ff.


Citaat:
http://https://curiouscat.me/Giiivenchy

20-05-2019, 01:04
Dankjewel

Pagina's : [1] 2 3