Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten Koppelen Insha Allah

Ouarddaa
19-05-2019, 01:15

Salamoulaikom lezers, Ik wil graag mijn vriendin koppelen! Why? Omdat mijn vriendin al het geluk van de wereld verdient! Why? Omdat mijn vriendin 2 jaar geleden getrouwd is geweest voor een hele korte periode en echt een vreselijke tijd heeft moeten meemaken. Ondanks dat haar ouders achter haar stonden en iedereen haar bijstond is ze altijd positief geweest en heeft binnen no time haar leven weer opgepakt en geeft altijd aan dat ze het gevoel heeft gehad, dat ze nooit getrouwd is geweest. Why dit bericht ? Omdat ik mijn vriendin wil bewijzen dat niet iedereen hetzelfde is en ik vindt persoonlijk dat ze iemand de kans moet geven en hoop dat diegene het tegendeel zal bewijzen. Jammer om te zien hoe een leuk, lief, eerlijk meisje en super jong dit heeft moeten meemaken en daardoor bindingsangst heeft gecreëerd voor haarzelf en het vertrouwen in de mens weg is! Mijn lieve vriendin is 23 jaar oud! Houd van reizen heeft een zacht karakter. Masa Allah hoe ze altijd klaar staat voor iedereen en alles. En staat altijd positief in het leven wat er ook gebeurd! Mijn vriendin weet niet dat ik dit bericht heb geplaatst! #mocht je interesse hebben stuur dan een privé bericht en stel je zelf voor. Ik hoop Insha Allah haar te kunnen koppelen middels deze weg in deze prachtige maand vol zegeningen. #zuivere intentie De Profeet Muhammad, vrede zij met hem, die de beste mens was ooit, deed niet neerbuigend of discriminerend tegenover gescheiden vrouwen, integendeel: zijn eerste vrouw was drie keer gescheiden terwijl ze kinderen had van haar vorige huwelijken. Na haar dood, huwde de Profeet Muhammed, vrede zij met hem, andere weduwen en/of gescheiden vrouwen.

berkanmeid
19-05-2019, 03:56
Je doet alsof scheiden normaalste zaak is. Je bent niet de enige. Jullie aantallen nemen toe. De echtgenote van de profeet sav is misschien wel 2 keer eerder getrouwd geweest. Ze is niet gaan scheiden. De 2 mannen Ebu Hale en Atik bin Abid zijn overleden. ze was dus weduwe! Jeh domme Turk!!

Slager_Killer
19-05-2019, 18:20
Ze was jong getrouwd ? Daar kiest iemand toch zelf voor, of was ze uitgehuwelijkt. Ik vindt dat ze haar toekomstige partner zelf moet tegenkomen, koppelen krijg je later alleen gezeik mee. Ghair

Juisteintentie
19-05-2019, 18:22
Ze was jong getrouwd ? Daar kiest iemand toch zelf voor, of was ze uitgehuwelijkt. Ik vindt dat ze haar toekomstige partner zelf moet tegenkomen, koppelen krijg je later alleen gezeik mee. Ghair Helemaal gelijk in. Topicstarter presenteert haar alsof het een prachtig vrouw was. Als ze zo goed was, waarom is ze dan gescheiden? Alsof we dat maar moeten accepteren omdat ze zehma onze profeet vzmh erbij betreft. Dat was een andere tijd, niet tijd van vandaag. Eerst leven leven en dan moeten wij de afval opruimen. Succes

Takchitapaleis
19-05-2019, 18:32

Helemaal gelijk in. Topicstarter presenteert haar alsof het een prachtig vrouw was. Als ze zo goed was, waarom is ze dan gescheiden? Alsof we dat maar moeten accepteren omdat ze zehma onze profeet vzmh erbij betreft. Dat was een andere tijd, niet tijd van vandaag. Eerst leven leven en dan moeten wij de afval opruimen. Succes Als ze zo goed was, waarom is ze gescheiden? Meen je dit serieus. Niet elke huwelijk eindigt zoals hij of zij het wilt. Tegenwoordig kan het aan de man of de vrouw liggen. Of misschien aan zijn familie of haar familie. Of misschien hebben ze wel samen te snel die stap genomen en zijn ze toch niet elkaars maktheb. Ghair Inchallah.

Juisteintentie
19-05-2019, 18:37
Als ze zo goed was, waarom is ze gescheiden? Meen je dit serieus. Niet elke huwelijk eindigt zoals hij of zij het wilt. Tegenwoordig kan het aan de man of de vrouw liggen. Of misschien aan zijn familie of haar familie. Of misschien hebben ze wel samen te stel die stap genomen en zijn ze toch niet elkaars maktheb. Ghair Inchallah. Tegenwoordig KIES JE ZELF JE PARTNER UIT. Vroeger werd je uitgehuwelijkt. Ze gaan tegenwordig relaties aan en leren elkaar kennen. Vaak zie ik in mijn omgeving dat vrouwen dan mannen afwimpelen omdat ze zehma gaan trouwen en uiteindelijk scheiden ze en dan staan ze voor elke ras open. Ja, daag! We ruimen geen troep. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar 99,9% is troep. En reageer je zeker omdat je aangesproken voelt als gescheiden vrouw, jek?

Takchitapaleis
19-05-2019, 18:43
Tegenwoordig KIES JE ZELF JE PARTNER UIT. Vroeger werd je uitgehuwelijkt. Ze gaan tegenwordig relaties aan en leren elkaar kennen. Vaak zie ik in mijn omgeving dat vrouwen dan mannen afwimpelen omdat ze zehma gaan trouwen en uiteindelijk scheiden ze en dan staan ze voor elke ras open. Ja, daag! We ruimen geen troep. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar 99,9% is troep. En reageer je zeker omdat je aangesproken voelt als gescheiden vrouw, jek? Nou nee. Ik ben een vrijgezellen vrouw. Je bent wel iets te snel op je teentjes getrapt. Je antwoord was 'als ze zo goed is, waarom is ze gescheiden'. Dus je verklaart haar als slecht? Hoe kan je daarover oordelen. Jij weet niet wat er privé gebeurd is. Het kan aan iedereen liggen. Weet je hoeveel hassanaats een man krijgt als hij een gescheiden vrouw huwt. Maar goed iedereen denkt daar nou eenmaal anders over. Daarom is iedereen ook vrij in zijn of haar zegje. Ik geef je wel gelijk in het stukje relaties aangaan. Opgeven moment raak je elkaar zat. Ghair Inchallah.

Juisteintentie
24-05-2019, 19:55
Ik weet niet of er tegenwoordig mensen zijn die gekoppeld willen worden is maar ik hoop voor jou vriendin een goede echtgeoot inchallah Gebeurt nog mondjes maat, maar geloof me, er zijn binnen de marokkaanse gemeenschap weinig die je het beste gunt. Als ze je koppelen zijn het vaak de vrouwen of mannen waar zelfs honden er geen pap van lusten. Die mensen die je koppelen, kijken niet in je ziel of hart, maar kijken alleen is het een man of vrouw is en of die man of vrouw 1 oog heeft, niet er uit ziet of laag opgeleid of niet bid of wel bid of 1 been heeft alles is prima. Het is gewoon een partner en je moet het accepteren, want doe je het niet dan ben je kieskeurig en kom je nooit zo aan een partner. kijk daar begint het spagaat. Dus wat doe je?

IemandXxX
24-05-2019, 20:53
Vraag me af of je vriendin hier wel open voor staat. Ze is super jong getrouwd niks mis mee. Maar na korte tijd gescheiden en ook nog wens jong. Vraag me af op basis van wat je mannen hier gaat keuren voor haar, geef je tip mee zou oppassen hier achter het internet de klap die ze via hier zal krijgen zal harder zijn dan wat ze al achter de rug heeft . Ze heeft net alles achter de rug en op orde wilt ze echt zich binden laat er du3a doen en wie weet loopt ze hem wel op een plek tegen het lijf waar ze het niet verwacht. Allah ie sahel

elmekteb__
25-05-2019, 05:07
Poeh dames die op een erg jonge leeftijd gescheiden zijn meestal niet goed snik. Succes