Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Ik zoek mijn aanstaande vrouw.

Mister-mo3med
16-05-2019, 00:32

Wie gaat er gezellig met mij mee een strandwandeling maken? Eerst maar even voorstellen… (wel zo netjes ;-) Ik ben Mohamed een goed lachse vrolijke vrijgezelle man van 30 jaar. 1.94 lang en slank. Ik hoop hier een leuke gezellige vrouw tegen te komen met een warme persoonlijkheid die net als ik geniet van het leven. Gezellig naar de bios, theater, sporten, of lekker wandelen in het bos of op het strand zijn zomaar een paar dingen die ik leuk vind om te doen. Elkaar respecteren in wie je bent vind ik zeer belangrijk in een huwelijk en de klik. Wat ik zoek in een vrouw is: Minimaal 165 lang. Hoofddoek dragend. Minimaal 25 jaar. Wonend in omgeving van utrecht. Is bereid te trouwen binnen een jaar. Is serieus en houd een andere niet aan de lijntje. Is bereid om te verhuizen. Niet veel eisend. En zo kan ik er nog meer noemen, maar anders word ik veeleisend. Hehe...

Mister-mo3med
18-05-2019, 19:50
Up

berkanmeid
19-05-2019, 04:15
Wie gaat er gezellig met mij mee een strandwandeling maken? Eerst maar even voorstellen… (wel zo netjes ;-) Ik ben Mohamed een goed lachse vrolijke vrijgezelle man van 30 jaar. 1.94 lang en slank. Ik hoop hier een leuke gezellige vrouw tegen te komen met een warme persoonlijkheid die net als ik geniet van het leven. Gezellig naar de bios, theater, sporten, of lekker wandelen in het bos of op het strand zijn zomaar een paar dingen die ik leuk vind om te doen. Elkaar respecteren in wie je bent vind ik zeer belangrijk in een huwelijk en de klik. Wat ik zoek in een vrouw is: Minimaal 165 lang. Hoofddoek dragend. Minimaal 25 jaar. Wonend in omgeving van utrecht. Is bereid te trouwen binnen een jaar. Is serieus en houd een andere niet aan de lijntje. Is bereid om te verhuizen. Niet veel eisend. En zo kan ik er nog meer noemen, maar anders word ik veeleisend. Hehe... Met alle respect zoek ik liever geen berberse. Voorkeur gaat alleen uit naar arabisch of bekeerde moslimas. mocht je willen dat een Berberse met jou wilt eindigen sukkel!

Mister-mo3med
03-06-2019, 07:21
Up

Mister-mo3med
05-06-2019, 23:39

Up

Yasmn
05-06-2019, 23:41
mocht je willen dat een Berberse met jou wilt eindigen sukkel! Hij kan ze niet hendelen meskien..

Mister-mo3med
25-06-2019, 10:17
Up

Mister-mo3med
05-07-2019, 23:33

Mister-mo3med
10-07-2019, 22:31
Up