Bekijk volle/desktop versie : Houthi’s vallen met drones Saoedische olie-installaties aan



Pagina's : [1] 2

14-05-2019, 18:06
Twee olie-installaties nabij de Saoedische hoofdstad Riyadh werden dinsdag door drones aangevallen waardoor oliegigant Aramco gedwongen werd zijn activiteiten op een grote oliepijpleiding te staken



De ontstane brand in de olie-installatie kon snel worden geblust en veroorzaakte geen grote schade. De Saoedische minister van Energie Khalid al-Falih veroordeelt de aanval. In zijn mededeling, verspreid door het officiële Saoedische persagentschap, zegt Falih dat twee oliepompstations deze ochtend werden aangevallen door "met explosieven geladen drones".


Eerder berichtte de door Jemenitische rebellen gecontroleerde televisiezender al-Massirah over een "grote militaire operatie" op Saoedische doelen. Volgens de zender werden daarbij zeven drones ingezet tegen "belangrijk" Saoedische installaties.


Sinds 2015 is Saoedi-Arabië militair betrokken bij het conflict in Jemen waar het regeringstroepen steunt in hun strijd tegen de door Iran gesteunde Houthi-rebellen. "Ons volk heeft geen andere keus dan zich met alle kracht te verdedigen", voegde Mohammed Abdelsalam, de woordvoerder van Houthi-rebellen, toe op Twitter.
[tweet]https://twitter.com/abdusalamsalah/status/1128263332853637120[/tweet]


Afgelopen zondag nog werden er "mysterieuze sabotagedaden" uitgevoerd op vier schepen voor de kust van de Verenigde Arabische Emiraten, waaronder twee Saoedische olietankers.

14-05-2019, 19:36



Citaat:
De Saoedische minister van Energie Khalid al-Falih veroordeelt de aanval.
Ging Churchill ook elke aanval van Hitler veroordelen?

Weet de Saoedische douchebag wat een oorlog is?

14-05-2019, 22:38
Yemen ❤
Abdul Malik al Houthi ❤

15-05-2019, 13:32
De farao's van het middenoosten is kwetsbaar nadat ze de echte moslimwereld hebben laten vallen voor de dollar, de laatste ronde.

15-05-2019, 17:17



Citaat door ISGS:
Hahaha SA is echt incompetent.
Niks met incompetent te maken. Die boeven, en hun vrienden in VAE, hebben juist laten zien dat ze heel goed een oorlog kunnen uitvechten.

15-05-2019, 18:39
Ik steun KSA tegen de shitlijers.

Liever al Saud dan de Pauzen in Iran

15-05-2019, 18:50

Citaat door ISGS:
SA en VAE hielpen die shitlijers in Irak. Maar vechten tegen hen in Yemen. Er valt geen touw aan vast te knopen.
Nee man akhi... bedoel je voor of na de oorlog?

15-05-2019, 19:23

Citaat door ISGS:
De rafidah werden geholpen in Irak tegen ahlu sunnah door VAE en SA. Dit weet iedereen a sahbi. Het zijn duivels, letterlijk. Ik hoop dat ze elkaar verzwakken. Nummer 1 vijand voor mij zijn Al Salool. De shia zijn makkelijker te herkennen als vijand.
Het gaat mij niet om al Saud ..

اهم شيء هم الحرمين بنسبة الي يا اخي. يعني دير بالك عليهم

15-05-2019, 20:33

Citaat door -VENOM-:
Ik steun KSA tegen de shitlijers.

Liever al Saud dan de Pauzen in Iran
Een bevolking haten omdat zij bij een andere geloofstroming behoren???

15-05-2019, 20:44

Citaat door fritskaptijn:
Een bevolking haten omdat zij bij een andere geloofstroming behoren???
حقير

15-05-2019, 20:51
Daarom stuurt usa die schepen omdat die drones uit Iran komen

16-05-2019, 01:34

Citaat door ISGS:
SA en VAE hielpen die shitlijers in Irak. Maar vechten tegen hen in Yemen. Er valt geen touw aan vast te knopen.
voor jou gaat het om soenie tegen shia. maar voor de saoedies niet! dit zijn politieke spelletrjes.

16-05-2019, 01:37



Citaat door ISGS:
De rafidah werden geholpen in Irak tegen ahlu sunnah door VAE en SA. Dit weet iedereen a sahbi. Het zijn duivels, letterlijk. Ik hoop dat ze elkaar verzwakken. Nummer 1 vijand voor mij zijn Al Salool. De shia zijn makkelijker te herkennen als vijand.



je gebruikt al-qaida taal. doe normaal jonge man.

16-05-2019, 01:43

Citaat door Yassinetje:
je gebruikt al-qaida taal. doe normaal jonge man.
Neem een kijkje op Geert's twitterfeed, staat vol met moslims (en messen) die hem met de dood bedreigen.
http://https://twitter.com/geertwilderspvv


Pagina's : [1] 2