Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overige contacten hulp nodig

serieuseboy
12-05-2019, 21:04

ik zit momenteel in een zware depressie en heb ook suïcidale gedachtes. verder heb ik niet echt iemand waarmee ik praat hierover. is er iemand bereid om mij hierin te helpen. alvast bedankt.

Sterrenkunde.
12-05-2019, 21:07
Bel de huisarts.

A7OUJA
13-05-2019, 20:52
Als je serieus bent, pm me maar. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Sportief26
13-05-2019, 21:11
depressie...beste middel ertegen zijn mijn adviezen opvolgen 1 accepteeer elke situatie in je leven gewoon accepteren en niet zeggen wrm wrm wrm.. 2 bidden en hamdoelilah ervaren dus hamdoelilah ik leef ik eet ik drink woon in een welvarend land hamdoelilah. 3 sporten vooral boksen of kickboxe of fit isse joggen een uitlaatpunt zoeken 4 meng je tusse de mensen ga naar de bios en bekijk een film doe het alleen en geniet van de film in een drukke volle zaal 5 verwen jezelf en geefjezelf een schouderklopje koop nieuwe kleding eet wat lkkrs geniet neem zelfs spa of zonnwbank of iets maakt niet uit wat verwen jezelf.. 6 als je fam hebt bouw een goede band met ze op en behoud de band probeer een belangrijke figuur te zijn door boodschappe te doen bij wijze van. 7 koop cado voor iemand die je liefheb of doe een goede daad bezorg iemand een goed gevoel waardoor jij ook een goed gdvoel zal krijgen bro suicdale gedachtes zijn niet voor ons moslims bestemd .wij zijn 1 we helpen elkaar en staan voor elkaar klaar dat is wat de islam islam maakt samenhorigheid 1 zijn wij zijn der voor je of het met advies is of financiele situaties of wat dan ook je bent niet alleen bro ghair

zalwel19
25-05-2019, 02:45

Als je nog iemand nodig hebt.. Ik ben bereid om met jou te praten, te luisteren en te motiveren te adviseren op de meest eerlijkste wijze. Ik geef geen valse hoop met de meest gemakzuchtige woorden ooit 'het komt goed' want als jij je zelf niet heel snel bij elkaar opraapt, komt het niet goed. We hebben geen tijd te verliezen, stuur me een bericht. Jij moet uit jou depressie stappen. Waar jij nu bent.. daar WAS ik ook.