Bekijk volle/desktop versie : Horecapand gezocht in Marrakech gueliz of jami3 el fna



12-05-2019, 14:36
Salamoe a3lykoem,

Horecapand gezocht in guiluz of jami3 el fna.
Wie ow wie?

12-05-2019, 14:44


En die oproep plaats je op Onzinhoekje?

Als je echt serieus iets wilt opzetten in Marrakech dan moet je daar heen. Je zou op z'n minst moeten weten dat dat er sites bestaan zoals avito.ma.

12-05-2019, 15:28
Ik plaats mijn oproep overal. Daarnaast behoor je eerst voorwerk te doen alvorens je er na toe reist.
BarakaAllahufeek voor de tip.

12-05-2019, 22:32

Citaat door Al7amdoelilah34:
Ik plaats mijn oproep overal. Daarnaast behoor je eerst voorwerk te doen alvorens je er na toe reist.
BarakaAllahufeek voor de tip.
Vandaar ook mijn referentie aan de website avito.ma. Vragen op Onzinhoekje om een bedrijfspand in Marrakech is als vragen om een bedrijfsadvies aan de apen van dierentuin Artis.

12-05-2019, 22:47



Citaat door Hershel:
Vandaar ook mijn referentie aan de website avito.ma. Vragen op Onzinhoekje om een bedrijfspand in Marrakech is als vragen om een bedrijfsadvies aan de apen van dierentuin Artis.
Ze heeft er kennelijk toch iets aan gehad door jouw eigen tip.

13-05-2019, 00:09

Citaat door Siyem:
Ze heeft er kennelijk toch iets aan gehad door jouw eigen tip.
Jawel, mijn inbreng is altijd waardevol. Maar ik denk niet dat er een succesvolle ondernemer in haar schuilt. Succes leaves clues en oproepen plaatsen op dit forum is een teken op weinig succes in het vooruitzicht.

13-05-2019, 13:38
Echt he! Niet dat ik de site avito niet kende maar goed. De eerste zin zegt wat mij betreft al genoeg. Allah ie hdi ma glaq.



Citaat door Siyem:
Ze heeft er kennelijk toch iets aan gehad door jouw eigen tip.

13-05-2019, 13:44

Citaat door Hershel:
Jawel, mijn inbreng is altijd waardevol. Maar ik denk niet dat er een succesvolle ondernemer in haar schuilt. Succes leaves clues en oproepen plaatsen op dit forum is een teken op weinig succes in het vooruitzicht.
Loop niet zo te zeiken Einstein.