Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe scheiding in het koninklijk paleis: Lalla Soukaina en El Mehdi Regragui



Pagina's : [1] 2 3 4

09-05-2019, 19:25
Lalla Soukaina, de dochter van prinses Lalla Meryem, is gescheiden van El Mehdi Regragui.



Een bron uit het koningshuis meldt dat de prinses zonder ruzie is gescheiden van El Mehdi Regragui. De twee trouwden eind 2013 en kregen in 2015 een tweeling. De scheiding komt onverwacht.


De voormalige echtgenoot van prinses Lalla Sakina is een zakenman geboren in Rabat en is de kleinzoon van wijlen Fquih Regragui, adviseur van zowel Koning Hassan II als wijlen Ahmed al-Fayzazi, voormalige hooggeplaatste ambtenaar en voormalig gouverneur van Casablanca.


Prinses Lalla Soukaina heeft het de afgelopen tijd druk gehad en is persoonlijk verantwoordelijk geweest voor de komst van de Franse scholengroep Jacques Chirac in Marokko.


Lalla Soukaina is het nichtje van koning Mohammed VI. Ze is de dochter van Lalla Meryem. Meryem is de oudste zus van Mohammed VI en tevens de eerste dochter en het oudste kind van wijlen Koning Hassan II.

09-05-2019, 20:21


Trouwen om te scheiden. Waarschijnlijk was Mehdi niet slaafs genoeg voor zijn vrouw..

Met alle respect, een prinses als vrouw hebben... je leven is dan volgens mij echt een hel.

09-05-2019, 20:24

Citaat door snuzz:
Uuh, wie zegt dat het aan haar ligt?
Ik denk dat ze moeilijk te pleasen is. Haar moer is ook gescheiden, dus ik denk dat ze haar als referentiekader heeft over hoe je een man moet behandelen.

Ik denk dat Elton John beter voor haar is.

09-05-2019, 20:32

Citaat door snuzz:
Hhahahaa, doe normaal hoor. Moer is moeder? Voor hetzelfde geldt ligt het aan de man. Elton john heeft liever een man.
Je lacht wel maar ik ben uiterst serieus...

Ik heb best wat ervaring met meiden.. je hebt verschillende types der tussen. De meiden die komen uit een gehuwd gezin overleven een huwelijk beter dan een meisje uit een gebroken gezin.

Dat betekent niet allemaal.. maar over het algemeen is dit wel het verhaal... vandaar dat ze meiden uit een gebroken gezin in Marokko ook wel eens “ dha7iyat al mujtama3 / slachtoffer van de samenleving “ noemen.

09-05-2019, 20:40



Citaat door snuzz:
Oneens. De meerderheid die scheid komt gewoon uit een gehuwd gezin. Het heeft met de vrouw te maken of de man. Maar in dit geval weten wij niet waar het aan ligt.
Jij moet nog veel leren.. wees blij dat je gratis les krijgt van Saif ya Snuzz.

Tuurlijk ligt het soms aan de man. Zie Lady Di... dat ze “ verliefd “ werd op die flapoor.

09-05-2019, 20:46

Citaat door snuzz:
Heb genoeg geleerd om te weten dat je niet zomaar kan zeggen dat een scheiding aan haar ligt. En hetgeen wat je beweerd gaat niet voor iedereen op. Het kan invloed hebben maar het kan iemand ook sterker en wijzer maken. Ken genoeg vrouwen die uit een gezin komen waarvan de ouders bij elkaar zijn en scheiden zijn omdat ze zich niet konden gedragen als een echtgenote. En dit geldt ook voor de manen. het heeft ook met je intelligentie, kennis en inzicht te maken. Als je wijs genoeg bent leer je hoe je ene huwelijk in goede banen te leiden en het begint bij jezelf. Ongeacht uit wat voor nest je komt.

Lady D heeft een nare leven gehad. Haar man hield van een andere vrouw. Check haar interviews.
Wat je hebt geleerd zijn speeltuinervaringen.

Lees mijn boek eens, het heet: Saif knows it all by Dr. 3ami Phil.

09-05-2019, 20:55

Citaat door snuzz:
Het zou je sieren als je openstaat voor meningen van anderen en het niet gelijk 'speeltuinervaringen' noemt. Heb je ook niet volledig ongelijk gegeven. Het gaat alleen niet altijd op. In het leven heb je nog steeds een eigen wil. Dat je door je jeugd en andere gevormd kan worden is zeker waar maar wat je ermee doet is toch aan jezelf.
M.a.w., je hebt gelijk

Weet je ik wil niet flauw doen en je bloeddruk omhoog gooien maar het is maar een mening. Een mening blijft een mening. Dat is iedereen van mening.

Bij mij, only facts

09-05-2019, 21:04

Citaat door snuzz:
Nee, heb niet gezegd dat ik gelijk heb. Het gaat mij ook niet om gelijk halen/hebben. Er moet trouwens heel veel gebeuren om mijn bloeddruk te verhogen. Ben erg kalm.
Heel veel gebeuren zeg je weet je het zeker?

Almohim, fijn dat je mij gelijk geeft. Het bevestigt mijn academisch onderzoek in het boek. Ta7iyati

09-05-2019, 21:17

Citaat door snuzz:
Ja, heel veel gebeuren. Ben rustig en kalm in het echt. Ho! heb je nooit volledig gelijk gegeven.
Je hebt kop of munt, pick one.

09-05-2019, 22:05

Citaat door snuzz:
Nee.
Je kiest voor nee terwijl er een ja is.

Zie je, je hebt al een keuZe gemaakt.

09-05-2019, 22:14

Citaat door snuzz:
Stop met flirten.
Flirten tijdens Ramadan blijf ontopic

09-05-2019, 22:23

Citaat door snuzz:
Ja, flirten is trouwens nooit toegestaan.
Ik ben niet zo’n jongen. Ik heb mezelf gespaard voor 1 vrouw.

09-05-2019, 22:27



Citaat door snuzz:
HA.You are insulting my intelligence
Je oordeelt heel snel. Over lala soukaina heb je dat ook al gedaan.

Echt zwak.

09-05-2019, 22:32
niets mis met scheiden! je kiest iemand als deze persoon je leven eerder afbreekt dan opbouwt is het logisch dat je doei zegt.
niets is mee.
behalve als je natuurlijk een arabisch denkt. dan is het natuurlijk een schande want ...... ja ... oh ja.... god wil dat je alsnog bij elkaar blijft enzo, en hij mag dan een ander vrouw of zo iets.
ga toch iemand in maling nemen. heel goed dat ze daar aan de top wel doen wat logish is.

09-05-2019, 22:40

Citaat door snuzz:
Vreselijk mens ben ik he.
niet flirten aub

Pagina's : [1] 2 3 4