Bekijk volle/desktop versie : Onzeker ?



Pagina's : [1] 2

09-05-2019, 13:51
Ik ben een paar maanden verloofd met de man van mijn leven hij is alles wat ik in een man zocht en andersom ook alhamdoelilah ben Allah dankbaar dat hij onverwachts in mijn leven is gekomen.

Nu komt het : het stukje jaloezie en oplettendheid van mensen buiten. Wanneer wij samen zijn dan wordt er altijd gekeken en voornamelijk VROUWEN / MANNEN de hele tijd blijven staan en maar kijken naar hem en mij... Wat is dat ????

Dat maak me zo onzeker hij kijkt niet terug naar vrouwen en ik ook niet. Hij stelt me steeds gerust dat hij me niet zal kwetsen of mij zal in ruilen voor een ander we hebben vaak ruzie maar dan komt dat vaak door mij.

Hebben jullie advies of tips

Hoe ik hiermee om moet gaan

09-05-2019, 14:56



Citaat door vlindertjjee:
Waarom sta je überhaupt stil bij meningen/blikken van mensen? Dat is toch niet belangrijk? Jullie houden van elkaar, hebben voor elkaar gekozen en dan hoor je niet bezig te houden met anderen.

Onzekerheid is niet aantrekkelijk en ruzie maken met hem door je eigen issues is helemaal leuk en Aantrekkelijk. Werk aan jezelf en maak hem niet gek. Een man hoort je trouwens nooit gerust te stellen dat hij je niet gaat verlaten. En stel dat het gebeurt je leven is dan toch niet voorbij?

Mannen ( en natuurlijk ook vrouwen) houden niet van onzekere vrouwen. Werk dus aan jezelf en zorg dat je leeft en niet geleefd wordt door mensen.
mensen doen mij NIKS! alleen vindt het schaamte dat mensen moeten kijken. Ik kijk niet naar mannen want ik ben niet het type die op mensen let en blijf kijken.

Dank je wl ,
In Sha Allah ik ga er aan werken.

09-05-2019, 14:57
Dit is toch niet de eerste keer dat je verloofd bent?

09-05-2019, 14:57

Citaat door ikram213:
Je kijkt zelf anders was je dit niet opgevallen.
En als je je nou eens met hem bezig houdt ipv de omgeving, is er niks aan de hand!

En ja! Mannen kijken allemaal! Al hebben ze een parel van een vrouw.
Hahah heb niet gekeken hij keek toevallig naar mij en sprak mij aan.

09-05-2019, 14:59



Citaat door Sterrenkunde.:
Dit is toch niet de eerste keer dat je verloofd bent?
Ja wel , Ik zou gaan verloven met een ander dat was 3 jaar geleden.

09-05-2019, 15:01

Citaat door vlindertjjee:
Als mensen je niks doen zou je deze topic niet geopend hebben. Je hoort op dit moment zo gelukkig te zijn en te druk om je niet te bekommeren om anderen. Je hebt de man van je dromen. Geniet daarvan. Even een geruststelling: hij heeft voor jou gekozen.

Moge Allah jullie huwelijk zegenen en jullie gezond en gelukkig houden.
Haha het maakte me alleen beetje bang en angstig wollah elke keer dat kijken. Je hebt gelijk , ga ik doen in Sha Allah. Shokran!

09-05-2019, 15:02
Lieve schat.. wil je gelukkig zijn en blijven in je leven ?. Stop er dan mee om na te denken wat andere van je vinden. Mensen kijken en praten sowieso. Leef je leven met je man maak elkaar gelukkig en de rest is bijzaak veel geluk samen!

09-05-2019, 15:14
Je geeft aan dat jullie vaak ruzie hebben en dat het van jouw kant komt.
Je saboteert je eigen relatie door zo onzeker te zijn.
Don’t let it come that far, zonde van je happiness.

09-05-2019, 16:04

Citaat door Leuke_tabdarst:
Ik ben een paar maanden verloofd met de man van mijn leven hij is alles wat ik in een man zocht en andersom ook alhamdoelilah ben Allah dankbaar dat hij onverwachts in mijn leven is gekomen.

Nu komt het : het stukje jaloezie en oplettendheid van mensen buiten. Wanneer wij samen zijn dan wordt er altijd gekeken en voornamelijk VROUWEN / MANNEN de hele tijd blijven staan en maar kijken naar hem en mij... Wat is dat ????

Dat maak me zo onzeker hij kijkt niet terug naar vrouwen en ik ook niet. Hij stelt me steeds gerust dat hij me niet zal kwetsen of mij zal in ruilen voor een ander we hebben vaak ruzie maar dan komt dat vaak door mij.

Hebben jullie advies of tips

Hoe ik hiermee om moet gaan
Ik snap het niet? Je bent met hem, hij is met jou. Jullie geven elkaar niet het gevoel dat je niet te vertrouwen bent maar omdat mensen kijken denk je dat er wel iets gaat gebeuren?

Volgens mij ben je gewoon zo een drama persoon die overal drama van maakt. Laat ze kijken, leef je leven..

09-05-2019, 16:07
wollahillah

09-05-2019, 16:15

Citaat door mnl_oma:
Ik snap het niet? Je bent met hem, hij is met jou. Jullie geven elkaar niet het gevoel dat je niet te vertrouwen bent maar omdat mensen kijken denk je dat er wel iets gaat gebeuren?

Volgens mij ben je gewoon zo een drama persoon die overal drama van maakt. Laat ze kijken, leef je leven..
Ik ben geen drama persoon verre VAN!! Het heeft niks met vertrouwen te maken. Mij ging het om dat mensen kijken en voornamelijk onze gare volk alsof ze nooit twee personen hebben gezien die gelukkig zijn en dat uitstralen. niet zo maar denken dingetjes typen!

09-05-2019, 16:15

Citaat door Knappevrouw:
Lieve schat.. wil je gelukkig zijn en blijven in je leven ?. Stop er dan mee om na te denken wat andere van je vinden. Mensen kijken en praten sowieso. Leef je leven met je man maak elkaar gelukkig en de rest is bijzaak veel geluk samen!
In Sha Allah!

09-05-2019, 16:24



Citaat door Leuke_tabdarst:
Ik ben geen drama persoon verre VAN!! Het heeft niks met vertrouwen te maken. Mij ging het om dat mensen kijken en voornamelijk onze gare volk alsof ze nooit twee personen hebben gezien die gelukkig zijn en dat uitstralen. niet zo maar denken dingetjes typen!
Dan kijken ze toch. Jullie zullen niet het eerste koppeltje zijn dat ze ooit hebben gezien. Onzeker worden omdat mensen kijken is wel een beetje een te heftige reactie naar mijn gevoel. Kan je jezelf net zo goed thuis opsluiten want je ontkomt er niet aan. Of het nou ons gaar volk is of een ander gaar volk..

09-05-2019, 18:25
Lekker laten kijken!

09-05-2019, 18:44

Citaat door Knappevrouw:
Lieve schat.. wil je gelukkig zijn en blijven in je leven ?. Stop er dan mee om na te denken wat andere van je vinden. Mensen kijken en praten sowieso. Leef je leven met je man maak elkaar gelukkig en de rest is bijzaak veel geluk samen!
Beste advies !

Pagina's : [1] 2