Bekijk volle/desktop versie : Partners en bekeerlingen..



Pagina's : [1] 2

09-05-2019, 00:57
Moge Allah ze deze maand zegenen, ameen. Ik vind het alleen niet goed hoe moslimmannen hen echtgenoten 'leiden' naar
de goede weg. Ik kon zo'n Nederlandse die met een Turk huwde. Na het huwelijk ging zij naar het strand met hem in
burkini en hij droeg gewoon zo'n zwembroek in onderbroeksvorm. Dat is cultuur en je mag sowieso niet het strand opzoeken.
Hij leerde haar ook nationalisme aan. Ze moest Turks
leren en ze mocht zichzelf niet meer Nederlands noemen. Hun zakaat gaat niet naar alle arme moslims in de wereld, maar
alleen naar turken. Mannen dragen een grote verantwoordelijkheid door zo'n bekeerling te laten afdwalen. Is er ons niet geleerd
dat iedereen moslim mag zijn van onze profeet (vzmh) tot Bilal? Waarom mag ze zich dan niet meer Nederlands noemen?

Om maar te zwijgen over rotte appels die de shahada misbruiken om te huwen. In de ramadan gaan ze onder protest
vasten (zonder de gebeden), maar ze weten niet eens meer hoe je shahada uit moet spreken tegen die tijd.

09-05-2019, 21:56


up

09-05-2019, 21:59
Ga dat op Hababam vertellen

09-05-2019, 22:03

Citaat door O.M.:
Ga dat op Hababam vertellen
Marokkanen maken ook altijd heel veel fouten. Gaan ze lekker hen vrouw
ongesluierd meenemen naar een gemengde bruiloft waar zij niet gesluierd hoeft te zijn.

09-05-2019, 22:05


Na de Ramadhaan huw ik een bekeerlinge in shaa Allah. Zal haar zeker geen nationalisme leren. Ik ben daar echt fel tegen.

09-05-2019, 22:07

Citaat door Zuckie:
Na de Ramadhaan huw ik een bekeerlinge in shaa Allah. Zal haar zeker geen nationalisme leren. Ik ben daar echt fel tegen.

Insha Allah

09-05-2019, 22:12

Citaat door Zuckie:
Na de Ramadhaan huw ik een bekeerlinge in shaa Allah. Zal haar zeker geen nationalisme leren. Ik ben daar echt fel tegen.
Ik walg van nationalisme. Marokkanen die trots zijn dat Marokkanen het meeste vasten als bevolkingsgroep in Nederland.
Pardon?! Als je die grote groep diskwalificeert die vast zonder gebeden, dan zul je zien dat zuivere moslims die vasten door elke bevolkingsgroep
heen verwikkeld zijn.

09-05-2019, 22:18
Kzou nooit zulke dingen veranderen voor m'n man. Ik blijf altijd een Nederlandse, al ben ik bekeerd. Als hij daar niet mee kan leven, dan gaat tie me ook niet huwen.

09-05-2019, 22:29

Citaat door vlinderA:
Kzou nooit zulke dingen veranderen voor m'n man. Ik blijf altijd een Nederlandse, al ben ik bekeerd. Als hij daar niet mee kan leven, dan gaat tie me ook niet huwen.
Hoe ben jij op Marokko.nl terecht gekomen?

09-05-2019, 22:31

Citaat door excuusmarokkaan:
Hoe ben jij op Marokko.nl terecht gekomen?
Ik kwam hier ooit iets vragen over de Koran in het Nederlands. En ben blijven plakken...

09-05-2019, 22:35
''en hij droeg gewoon zo'n zwembroek in onderbroeksvorm'''

Turkse machostijl.

09-05-2019, 23:15

Citaat door vlinderA:
Ik kwam hier ooit iets vragen over de Koran in het Nederlands. En ben blijven plakken...
Leuk

09-05-2019, 23:29



Citaat door 100EURO:
''en hij droeg gewoon zo'n zwembroek in onderbroeksvorm'''

Turkse machostijl.
Dan zijn autochtonen ook Turken

10-05-2019, 00:54

Citaat door vlinderA:
Ik kwam hier ooit iets vragen over de Koran in het Nederlands. En ben blijven plakken...
Mooi om te lezen, moge Allaah je kennis vermeerderen en je hetgeen geven wat je wenst op deze dunya en belonen in al akhira.

Pagina's : [1] 2