Bekijk volle/desktop versie : wat eet je met maghreb?



30-04-2019, 20:52
wat ga je inkopen en consumeren of wat de pot schaft?
Ben benieuwd

30-04-2019, 22:03


Thee, kleine pizaatjes tonijn, kipgevulde loempias, eitjes, fettasalade, zelfgemaakte hamburgers, harira, dadels, shebakkia, sinasappelsap, water, pasteitjes, fruit en baghrir.

Niet alles op 1 dag maar een beetje swichtchen. Soms een vistajine na taraweeh.

01-05-2019, 07:52
klinkt goed man, lekker hoor, echt wel

01-05-2019, 08:04

Citaat door Butterttje:
In de ramadan eet ik1 hoofdmaaltijd. Meestal zit je nog gol van iftar waardoor ik met suhoor voornamelijk water drink. Wat erg belangrijk is dat je gezonde voeding binnenkrijgt en niet ongezonde voeding. Veel groeten en fruit. Veel water drinken en dingen zoals koffie en frisdrank laat staan


Citaat door Butterttje:
Een kommetje soep met iftar gaat er meestal in. En daarnaast zal ik ook groenten eten en fruit. In shaa Allaah.
bij mij word het havermout shake met plantaardige melk, wat vegan burgers of kip a vlees tussendoor, wat gedroogde fruit, wat water, cafeïne vrije koffie, wat groenten blenden, en zo mijn maaltijden afwisselen en het dag op dag bekijken, misschien wat lekkers van Fatiha etc..

01-05-2019, 08:12



Citaat door Butterttje:
Goed bezig. Wil je een vegan worden? Krijg je geen spijt van!
Nee en gaat me ook niet lukken, gewoon maaltijden afwisselen, ene keer vegan , andere keer vlees

01-05-2019, 14:02
ik eet nu een heerlijke vegan schwarma maaltijd hmmm kapot lekker

01-05-2019, 14:03
en nu ga ik aan de rozenbottel thee

01-05-2019, 23:43

Citaat door mohamedmohaal:
ik eet nu een heerlijke vegan schwarma maaltijd hmmm kapot lekker
Vegan shoarma? Hoe ziet dat eruit, reepjes wortel en bosbessen ipv reepjes vlees?

02-05-2019, 00:47

Citaat door Blossom.:
Vandaag mijn vasten verbroken met kipwraps en watermeloen. =P
Waarom wachten jullie vrouwen altijd tot 1 week voor de ramadan om jullie gemiste dagen in te halen? In de winter is het een makkie.

02-05-2019, 00:47

Citaat door Blossom.:
Ziet er gewoon uit als vlees/shoarma. Meestal wordt het gemaakt van lupinebonen, tarwe, kruiden etc.
Vies hoor.

02-05-2019, 06:39
harira met dadels en glas melk dat moet ik altijd hebben bij magreb en ga nog hapjes bijmaken in shaa Allah maar wat precies weet ik nog niet
ik dacht aan gevulde msemmen met gehakt, loempias met kip, mini pizzatjes met tonijn, lahmacun, mini bestillas etc

02-05-2019, 18:17

Citaat door Cataleya_:
harira met dadels en glas melk dat moet ik altijd hebben bij magreb en ga nog hapjes bijmaken in shaa Allah maar wat precies weet ik nog niet
ik dacht aan gevulde msemmen met gehakt, loempias met kip, mini pizzatjes met tonijn, lahmacun, mini bestillas etc
tip msemmen met kipfilet , tip loempia met vis, tip soep met vis, tip pizza met kefta, tip lahmacun met sla en knoflook en volkoren wraps, tip bestilla met groente, helemaal anders dat wat jij wil eten he hahaha

02-05-2019, 19:54


Chips.

02-05-2019, 22:46
nou vertel wat gaan jullie nog meer allemaal eten inchallah ?

03-05-2019, 00:04
Waarschijnlijk zoals ieder jaar, een broodje en drinken.

Allah takabel Blossom.