Bekijk volle/desktop versie : 'Nederland moet haatprediker tegenhouden'



Pagina's : [1] 2 3 4

24-04-2019, 09:33
Belangenorganisatie COC heeft in een brief aan staatssecretaris Mark Harbers (Justitie en Veiligheid) gevraagd om de komst van de radicale Amerikaanse prediker Steven Anderson tegen te houden.



De dominee heeft op YouTube aangekondigd op 23 mei een bezoek aan Amsterdam te brengen. Wat hij precies komt doen en wie hij in Nederland zal ontmoeten is niet bekend. Naar eigen zeggen komt hij naar Amsterdam om "zieltjes te winnen".

Anderson (37) is omstreden. De oprichter en voorganger van een Baptistenkerk in de staat Arizona roept in het openbaar op tot het vermoorden van lhbti'ers. Daarnaast ontkent hij de Holocaust. Voor deze uitspraken werd hij al eerder uit het Verenigd Koninkrijk, Jamaica en Botswana gezet.

Anderson is ook berucht om een controversiële uitspraak over de aanslag op homoclub Pulse in het Amerikaanse Orlando. Daarbij werden in 2016 bijna vijftig mensen gedood. Anderson noemde dat "goed nieuws omdat er vijftig homoseksuele pedofielen minder op de wereld zijn".

24-04-2019, 09:44


Goed plan!

24-04-2019, 09:48
Ik denk dat hij unaniem is Uitgenodigd door Christelijke Organisaties/Partijen.

De Christendom in Nederland is een lachertje geworden en ze hebben feedback nodig.

Vandaar deze Uitnofiging maar ook het tekenen van de nashville verklaring.

Ik denk dat hij zeker de botenparade op de hak gaat nemen.

24-04-2019, 09:51
niemand kent hem dus moet er reclame gemaakt worden..

en hoe maak je reclame? gewoon zeggen dat ie radicaal is en niet gewenst..

dan komt de kaart vrijheid van mening tevoorschijn en klaar deze radicale anti-Islam heeft gescoord en heeft wat nieuwe fans binnen gehaald uit het blank europese fort..

24-04-2019, 10:01



Citaat door Redactie:
Belangenorganisatie COC heeft in een brief aan staatssecretaris Mark Harbers (Justitie en Veiligheid) gevraagd om de komst van de radicale Amerikaanse prediker Steven Anderson tegen te houden.



De dominee heeft op YouTube aangekondigd op 23 mei een bezoek aan Amsterdam te brengen. Wat hij precies komt doen en wie hij in Nederland zal ontmoeten is niet bekend. Naar eigen zeggen komt hij naar Amsterdam om "zieltjes te winnen".

Anderson (37) is omstreden. De oprichter en voorganger van een Baptistenkerk in de staat Arizona roept in het openbaar op tot het vermoorden van lhbti'ers. Daarnaast ontkent hij de Holocaust. Voor deze uitspraken werd hij al eerder uit het Verenigd Koninkrijk, Jamaica en Botswana gezet.

Anderson is ook berucht om een controversiële uitspraak over de aanslag op homoclub Pulse in het Amerikaanse Orlando. Daarbij werden in 2016 bijna vijftig mensen gedood. Anderson noemde dat "goed nieuws omdat er vijftig homoseksuele pedofielen minder op de wereld zijn".
Dit is gewoon een Republikein..

24-04-2019, 10:14
Jammer, dacht eerst dat ze het over baudet hadden.

24-04-2019, 10:19

Citaat door YaMahdi:
Jammer, dacht eerst dat ze het over baudet hadden.
Thierry zal samen met hem op de podium staan. Zal heel erg proberen om intellectueel over te komen maar eigenlijk gewoon niks zegt behalve dan de bekende rechtse one liners.

24-04-2019, 12:32
Vreemd land zeggen je bent vrij maar o wee als je gebruik maakt van je vrijheid om de holocaust te ontkennen. Dan worden onze leiders uit Israël heel boos en dan moeten we weer dagenlang hun laarzen likken.

24-04-2019, 12:40
Je weet weinig over Nederland. De Nederlandse schuld aan de holocaust is diep en gevoelig. Het gaat niet over Israel, kneus.


Citaat door Convicted:
Vreemd land zeggen je bent vrij maar o wee als je gebruik maakt van je vrijheid om de holocaust te ontkennen. Dan worden onze leiders uit Israël heel boos en dan moeten we weer dagenlang hun laarzen likken.

24-04-2019, 12:43

Citaat door jakko:
Je weet weinig over Nederland. De Nederlandse schuld aan de holocaust is diep en gevoelig. Het gaat niet over Israel, kneus.
Inderdaad jullie schuld. Jullie hebben de Joden verraden en de prijs die jullie daarvoor betalen is onvoorwaardelijke loyaliteit naar Israël. Betekend nog niet dat wij schuldig zijn aan het Nederlandse verraad en al helemaal niet dat Nederlanders bepalen hoe wij wel niet moeten gaan denken over de holocaust.

Je bent niet eens vrij om te denken wat je wilt, besef effe heel goed.

24-04-2019, 12:52
Je snapt er geen bal van. De holocaust heeft hier plaatsgevonden, door criminele Duisters en nederlanders. De kampen lagen hier en in Europa. Heeft niks met Israel te maken. Wij willen de holocaust voor onszelf erkennen, om schuld te kunnen betonen.

Lul de behanger.



Citaat door Convicted:
Inderdaad jullie schuld. Jullie hebben de Joden verraden en de prijs die jullie daarvoor betalen is onvoorwaardelijke loyaliteit naar Israël. Betekend nog niet dat wij schuldig zijn aan het Nederlandse verraad en al helemaal niet dat Nederlanders bepalen hoe wij wel niet moeten gaan denken over de holocaust.

Je bent niet eens vrij om te denken wat je wilt, besef effe heel goed.

24-04-2019, 12:56

Citaat door jakko:
Je snapt er geen bal van. De holocaust heeft hier plaatsgevonden, door criminele Duisters en nederlanders. De kampen lagen hier en in Europa. Heeft niks met Israel te maken. Wij willen de holocaust voor onszelf erkennen, om schuld te kunnen betonen.

Lul de behanger.
Ik weet dat het hier heeft plaatsgevonden ik heb de kampen zelf bezocht. Nederland mag de holocaust erkennen uit schuldgevoel of whatever maar dat betekent nog niet dat Nederland moet bepalen wat ik als individu moet vinden of zeggen over de holocaust. Je mag de aantallen slachtoffers niet eens onderzoeken en fouten in vorige onderzoeken bekritiseren, zo fake is deze houding.

Dat ik zeg Israël is omdat we allemaal duidelijk kunnen zien dat de Zionisten een product zijn van Europa dat na ww2 in grote aantal naar het midden oosten vertrokken. Enige reden dat Nederland onvoorwaardelijke steun bied aan een Joodse staat is om haar inmenging met de Nazi's in ww2.

24-04-2019, 12:58


Het ontkennen van de holocaust gaat het over, en dat gebeurt doorgaans door nazi's die het naziverleden willen goedkletsen.


Prima dat jij daar ook aan mee wilt werken, en daarmee ook de neonazi's een handje wilt geven.


goed om te weten.


Citaat door Convicted:
Ik weet dat het hier heeft plaatsgevonden ik heb de kampen zelf bezocht. Nederland mag de holocaust erkennen uit schuldgevoel of whatever maar dat betekent nog niet dat Nederland moet bepalen wat ik als individu moet vinden of zeggen over de holocaust. Je mag de aantallen slachtoffers niet eens onderzoeken en fouten in vorige onderzoeken bekritiseren, zo fake is deze houding.

Dat ik zeg Israël is omdat we allemaal duidelijk kunnen zien dat de Zionisten een product zijn van Europa dat na ww2 in grote aantal naar het midden oosten vertrokken. Enige reden dat Nederland onvoorwaardelijke steun bied aan een Joodse staat is om haar inmenging met de Nazi's in ww2.

24-04-2019, 13:04

Citaat door jakko:
Het ontkennen van de holocaust gaat het over, en dat gebeurt doorgaans door nazi's die het naziverleden willen goedkletsen.


Prima dat jij daar ook aan mee wilt werken, en daarmee ook de neonazi's een handje wilt geven.


goed om te weten.
Ik vind dat onzin. Ik kan me een docu herinneren die ik een paar jaar terug zag. Het ging over een stel legitieme onderzoekers die met een kritische blik naar het verleden van de holocaust wouden kijken. Ze hadden gewoon oprechte vragen over hoe het nou zit met de aantallen en hoe het nou zit met de gaskamers.

Enige reactie die ze kregen van het officiële commisie was tegenwerkingen en dat ze werden genegeerd. Men was gewoon actief om alles wat niet pro joden was en anti Nazi's opzij te zetten als iets wat niet gehoord mag worden. Hoe verdacht ben je wel niet als mensen serieus onderzoek wilt doen en jij er alles voor doet om hun dat onderzoek te ontnemen.

Dit is voor mij gelinkt aan holocaust ontkenning. Nederland heeft men zijn vrijheid zo ontnomen dat niemand niet eens een kleine piep mag geven over de holocaust of anders verschijnt die voor de rechter.

Ik geloof in objectief onderzoek en dat men ten alle tijden ruimte moet krijgen om onderzoek te verrichten.

24-04-2019, 13:04

Citaat door Convicted:
Vreemd land zeggen je bent vrij maar o wee als je gebruik maakt van je vrijheid om de holocaust te ontkennen. Dan worden onze leiders uit Israël heel boos en dan moeten we weer dagenlang hun laarzen likken.
Zelfs vrijheid kent grenzen.

Zeker als mensen de vrijheid menen te moeten nemen, die de vrijheden van andere schaden.

Zie deze prediker maar, hij roept op tot moord van homos en dergelijke, en ontkent de holocaust.

Zulke mensen moeten we inderdaad niet willen in NL.

Goede actie dus.

Pagina's : [1] 2 3 4