Bekijk volle/desktop versie : Shit Affelahhhh We Hebben Ismael Assati Voor Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

18-05-2005, 10:46

Citaat door akazuilen:
Deze Man Gaat Wel Voor Marokko Spelen Hij Speelt Ook Bij Psv Is 16 Jaar En Heeft Voor Marokko Onder 20 Gekozen Dus Wij Hebben Affelahhhh Niet Nodig
.

18-05-2005, 12:40


wat is je bron?

18-05-2005, 13:25

Citaat door mo_7:
hij heeft gelijk niks bron het is waar!!!!!!!!!!!!! kijk hij kiest voor marokko hij is teminste een marokkaan niet als die verkaaste familie van afellay maar afellay moest gwn gelijk reageeren en ik hoop dat hij nu wel heeft geaccepteerd.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sinouh gaat met afellay praten eindelijk sinouh kan toch nog iets goeds doen!!!!!
Sinouh zal moeten wachten en wat verkaast betreft hou het op zaken waar je verstand van hebt.

Voetbal op nivo is te hoog gegrepen IBI mag al met de A selectie starten tegen Afrikaanse landen terwijl hij nog volop in zijn ontwikkeling zit en Alhamdoelillah blessurevrij is momenteel .

De keuze voor Marokko kan altijd nog voor zijn 23 ste gemaakt worden of eerder gun iemand zij leven en beslissingen.

Hoogachtend,


Een lid van een verkaaste Familie.

18-05-2005, 14:46
Mensen de wereld vergaat echt niet.....affelay kiest voor jong nederland!!......Misschien later wel voor marokko......dit zegt echt niets...Diba heeft toch ook voor Jong Nederland gespeelt!!!!

18-05-2005, 14:48



18-05-2005, 15:54

Citaat door mo_7:
hij heeft gelijk niks bron het is waar!!!!!!!!!!!!! kijk hij kiest voor marokko hij is teminste een marokkaan niet als die verkaaste familie van afellay maar afellay moest gwn gelijk reageeren en ik hoop dat hij nu wel heeft geaccepteerd.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sinouh gaat met afellay praten eindelijk sinouh kan toch nog iets goeds doen!!!!!
nogmaals....wat is de bron?

18-05-2005, 16:02
affejaggg

18-05-2005, 16:35

Citaat door mo_7:
eej asahbi een marokkaan [wat hij zich noemt] die kiest voor marokko vriend en als je dan voor nederland kiest dan ben je wel verkaasd dus ik weet niet wat jij poept. dus als hij een marokkaan is kiest hij voor marokko zeg dat maar tegen jou neef of weet ik veel wat hij van jou is.
Doe niet zo moeilijk......ik word hier echt moe van....eerst over Boulahrouz....nu affelay weer.....iedereen die niet voor Marokko kiest is meteen slecht bla bla......affelay kiest voor Nederland Onder 20.....misschien daarna wel voor Marokko.....je weet het niet.....

18-05-2005, 16:41

Citaat door mo_7:
tazzzz ik zou zegge accepteer het dan voor marokko de eerste dat is veeeeeeeel beter dan nederland en nederland-20

Denk je echt dat hij dan meteen mag spelen voor Marokko.....hij is nog jong.....hij kan altijd nog meespelen.......denk je niet dat hij hier goed over na heeft gedacht.....

18-05-2005, 18:50
jullie zijn allemaal haters
gun hem
hij kan een voorbeeld zijn voor vele jongeren
hij is nog jong
hij kan nog veel bereiken
hij blijft marokkaan
of hij nou speelt voor nl of maroc
hij zal en blijft gezien worden als een marokkaan die goed presteerd in nl
dus wees blij dat een marokkaan zo een grote kans krijgt
en wie zegt dat hij opgeroepen is om voor maroc te spelen?
en al is dit gebeurt
het is zijn leven
en zijn toekomst
zolang hij goed is en blijft
zal ik de longen uit mn lijf schreeuwen voor deze talentvollen mocro
en zeg eerlijk bij nl kan hij meer bereiken
lang leven affelay
peace

18-05-2005, 19:09
ah man ik haat vrouwen commentaar op voetbal. aub bemoei je er niet mee voetbal is passie en emontie. julli ebegrijpen da niet.

behalve hanan die mag ik wel

18-05-2005, 19:22

Citaat door artiestico:
ah man ik haat vrouwen commentaar op voetbal. aub bemoei je er niet mee voetbal is passie en emontie. julli ebegrijpen da niet.

behalve hanan die mag ik wel

Bedoel je mij

18-05-2005, 20:07



Citaat door mo_7:
vrouwen ga aub afwassen ofzo maar niet over voetbal praten
we hebben voortaan vaatwasser whahahahahahhahahahaa

19-05-2005, 11:02

Citaat door mo_7:
vrouwen ga aub afwassen ofzo maar niet over voetbal praten
wallahila ik zweer het je ahhahahaha ik irriteer me daar ook echt aan man.

19-05-2005, 11:06

Citaat door DareDevil:
Sinouh zal moeten wachten en wat verkaast betreft hou het op zaken waar je verstand van hebt.

Voetbal op nivo is te hoog gegrepen IBI mag al met de A selectie starten tegen Afrikaanse landen terwijl hij nog volop in zijn ontwikkeling zit en Alhamdoelillah blessurevrij is momenteel .

De keuze voor Marokko kan altijd nog voor zijn 23 ste gemaakt worden of eerder gun iemand zij leven en beslissingen.

Hoogachtend,


Een lid van een verkaaste Familie.
EWA KEN JE NEEFJE AL HET KAAS VOLKSLIED OF WAT??

HOE ZAL HIJ ZICH STRAX VOELEN ALS MAROKKO TEGEN NEDERLAND ZOU MOETEN SPELEN EN DE MAROKKANEN ZINGEN HET MAROKKAANSE VOLKSLIED EN HIJ MOET DAN GEWOON ZE BEK HOUDEN HIJ KAN DAN NIET MEEZINGEN HE NEE WANT DAN IS HIJ BEZIG MET WIL HELMUS VAN NASSSAU OF ORANJE

ZEG NOU EERLIJK MAN DAT IS TOCH GEWOON PIJNLIJK OF WAT

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8