Bekijk volle/desktop versie : woning gezocht



22-04-2019, 10:43
Selam,

ik ben op zoek naar een woning in Amsterdam voor mij en mijn man. we wonen nu bij familie maar moeten snel weg.

heb niet echt een voorkeur voor locatie of grootte aangezien we heel wanhopig zijn.

inschrijven hoeft niet perse maar ben zeker wel bereid meer te betalen als inschrijving is toegestaan.

mochten jullie iemand kennen of zelf een woning verhuren, laat het ons aub weten. wij zullen eeuwig dankbaar zijn!

22-04-2019, 15:12


Ze gaan je kaal plukken meid, 3 maanden borg, hoge huur voor een krot waar zelfs een junk niet in slaapt.


Ga urgentie aanvragen

22-04-2019, 15:16
Weleens van een particulier gehoord

22-04-2019, 15:19

Citaat door watdoen:
Weleens van een particulier gehoord
Ja maar als buitenlander heb je pech. Ze denken altijd dat je er wiet in gaat kweken of dat je de huur niet gaat betalen na een tijdje.


Ze verhuren het liefst aan Hollandse studenten, gewoon per kamer.. kunnen ze lekker afpersen.

22-04-2019, 15:45


particulier huren gaat ook niet zo makkelijk.
ik probeer het gewoon ook op deze manier. natuurlijk reageer ik op woningen maar idd wat 918 zegt, heel moeilijk voor buitenlanders al zouden wij betere kandidaten zijn kiezen ze toch voor de Hollanders. Ik zoek verder. Ghair In shaa Allah.

bedankt voor de reacties

23-04-2019, 20:21
Er zijn geen woningen meer. Allang niet meer trouwens. Jammer dat jullie niet kunnen kopen.
Werken jullie wel beide?