Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Leuke vrouw met persoonlijkheid om te leren kennen en te settlen

Techie
19-04-2019, 16:53

Hi, Ik ben een man van 30. Sportief figuur en kaal. Geen baard. 1.80 M. Ben een ondernemer uit de Randstad. Ik bid, vast hmdl en bouw goed aan mijn karakter. Verder reis ik af en toe, vind jazz en blues muziek heerlijk. Kan ook koken en best goed masseren. Ik kan wel dominant zijn ( niet bezitterig), maar als er een beslissing genomen moet worden, dan doe ik dat. Verder ben ik rechtdoorzee en best direct, dus je moet daar wel tegen kunnen. Vol humor en sarcasme. Communicatief sterk, alhoewel je niet hoeft te verwachten dat ik elke dag app en bel. verder een eigen huis, prima inkomen. Je komt als vrouw niks te kort bij mij. Of je wil werken is helemaal aan jou. Thuis zitten is geen optie. Ik zoek een leuke vrouw met inhoud. Iemand met een interessante hobby bijv, met wie je ook kan praten over cultuur, geschiedenis, politiek. We houden allemaal van netflixen en uit eten. Dat is niks bijzonders. Liever geen vrouwen onder 23 jaar en max 30 jaar. Met wie je gek kan doen ,maar ook serieus. Niet iemand die bij minste geringste beledigd is en op haar teentjes is getrapt. Gewoon chill. Geen hoofdpijn please. Dan krijg je echt alles van me. Bij mij is harde eis het gebed. De rest maakt mij niet zoveel uit. Hoofddoek, geen hoofddoek etc. Maar als je 5x per dag bidt op tijd en je neemt er de tijd en moeite voor, dan weet ik al voldoende op religieus vlak. Ik ben zelf niet 100% praktiserend en ik eis dat van niemand, maar de basis moet er wel zijn. Ook ben ik geen fan van vrouwen met veel make-up, neppe nagels of neppe wimpers enzo. Prima als je dat leuk vindt, maar niks voor mij. Verder is het leuk als je sportief bent, kan koken. Kan ik ook namelijk. En wel ambitie heeft in het leven. De rest is gewoon de connectie en klik. Wat ik nog wel wil aangeven: ik oordeel nergens over. Heb je een verleden? I dont care. Hebben we allemaal. Spreken we af en ik vind je leuk - krijg je meteen alle shit te horen die ik heb geflikt. Ik heb mijn leven gebeterd. Ik kijk alleen vooruit. Bij mij hoef je niet bang te zijn voor een negatieve reactie ofzo. Als je een bericht je stuurt wees aub jezelf. Geen politiek correcte antwoorden en formele beschrijvingen. Gewoon jezelf.

Techie
21-04-2019, 17:20
Up

Techie
26-04-2019, 18:11
Up

Techie
28-04-2019, 11:36
up

Techie
29-04-2019, 13:44

up