Bekijk volle/desktop versie : Ik zie Liverpool Barcelona uitschakelen in de halve finales



Pagina's : [1] 2

11-04-2019, 16:58
Mocht dit de halve finale worden natuurlijk.

In de omschakeling is Liverpool ontzettend gevaarlijk. Daarbij komt erbij kijken dat Piqué de enige verdediger in vorm is bij Barca. Liverpool kan ook de tegenstander hard onder druk zetten met pressievoetbal.

Al hebben bookmakers Barcelona als favoriet staan voor winst van de CL, acht ik Liverpool en Juventus net zo hoog. Vorig jaar was Barca ook de topfavoriet en toen werden ze eruit gekickt door Roma. Zegt niks dus.

11-04-2019, 16:58


(En nee is geen indekken dit)

Ben echt gecharmeerd van Liverpool.

11-04-2019, 17:17
Helemaal gelijk.
De counters van Liverpool zijn dodelijk. Barça moet hiermee uitkijken. Zie zelfs Liverpool de CL winnen!

11-04-2019, 17:31

Citaat door Wrongbet:
Helemaal gelijk.
De counters van Liverpool zijn dodelijk. Barça moet hiermee uitkijken. Zie zelfs Liverpool de CL winnen!
Ik denk dat Liverpool, Juventus of Barcelona de Cup gaat pakken. Ajax komt net tekort. Spelen wel heel goed voetbal.

City laat het ook altijd afweten. Tottenham is echt kansloos.

11-04-2019, 17:39



Citaat door _yassir_:
Ik denk dat Liverpool, Juventus of Barcelona de Cup gaat pakken. Ajax komt net tekort. Spelen wel heel goed voetbal.

City laat het ook altijd afweten. Tottenham is echt kansloos.
Denk het ook.

11-04-2019, 21:07
City speelde te verdedigend tegen Tottenham. Pep liet De Bruyne en Sané op de bank en Bernardo Silva was geblesseerd. Aguero kwam net terug van een blessure.

Als Pep alles normaal neerzet en over een fitte selectie bezit, kan hij ook Barcelona van de mat vegen.

11-04-2019, 21:09

Citaat door RealBlood:
City speelde te verdedigend tegen Tottenham. Pep liet De Bruyne en Sané op de bank en Bernardo Silva was geblesseerd. Aguero kwam net terug van een blessure.

Als Pep alles normaal neerzet en over een fitte selectie bezit, kan hij ook Barcelona van de mat vegen.
Dat is dus zijn fout. Dan wordt het te aanvallend. Kan je tegen Barcelona doen. Dat kan je 1 helft volhouden. Dan moet je nog het geluk hebben er al 2 ingeprikt te hebben. Dan win je het. Maar doe je dat niet, dan zal Barca altijd toeslaan. Je kan nooit 90 min aanvallen tegen ze.

11-04-2019, 21:18

Citaat door _yassir_:
Dat is dus zijn fout. Dan wordt het te aanvallend. Kan je tegen Barcelona doen. Dat kan je 1 helft volhouden. Dan moet je nog het geluk hebben er al 2 ingeprikt te hebben. Dan win je het. Maar doe je dat niet, dan zal Barca altijd toeslaan. Je kan nooit 90 min aanvallen tegen ze.
Barcelona valt ook geen 90 minuten lang aan.

Af en toe moet je terugzakken. Wat Pep deed tegen Tottenham was erg afwachtend spelen. Dat is niet zijn typische speelstijl.

11-04-2019, 21:25
Barca moet je ook geen ruimte geven. Liverpool heeft 1 wapen en dat is counteren. Daar moet Barça mee oppassen.

11-04-2019, 21:29

Citaat door RealBlood:
Barcelona valt ook geen 90 minuten lang aan.

Af en toe moet je terugzakken. Wat Pep deed tegen Tottenham was erg afwachtend spelen. Dat is niet zijn typische speelstijl.
Barcelona valt tegenwoordig zeker niet meer 90 min aan. Alleen wanneer ze wel aanvallen komt er meestal een goal uit.

We zagen het tegen Real. Ze lieten ze uitrazen en sloegen daarna toe. Barcelona kan ineens van spelbeeld veranderen. Het is niet meer 90 min lang de bal proberen te hebben en te controleren.

11-04-2019, 22:16
Alle Engelse ploegen zijn kansloos tegen Barcelona

11-04-2019, 22:25

Citaat door LaasteGeruchten:
Alle Engelse ploegen zijn kansloos tegen Barcelona
Dat klopt, maar dan moet Barça normaal gaan spelen. Busquets lijdt de laatste tijd alleen maar balverlies en verkeerde pass met ze nonchalant. Tegen Liverpool wordt je zo keihard afgestraft.

11-04-2019, 23:04



Citaat door LaasteGeruchten:
Alle Engelse ploegen zijn kansloos tegen Barcelona
Liverpool is zeker niet kansloos.

12-04-2019, 11:38

Citaat door Wrongbet:
Denk het ook.
Jij en denken is geen goede combinatie

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

12-04-2019, 12:14

Citaat door jongenbario:
Jij en denken is geen goede combinatie

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
Bij jou wel dan aangezien jij heel dom bent?
Hahahahaha.

Wil je aub niet meer op reageren?
Ga lekker jongens pm homo dat je bent joh gehandicapt Wajong.

Pagina's : [1] 2