Bekijk volle/desktop versie : huisstyle en logo ontwerper



10-04-2019, 09:32
iemand die een goede huisstyle en logo ontwerper kent?

11-04-2019, 10:49


Ja ik zelf probleem is alleen dat mensen voor een goed ontwerp niet willen betalen. En dat ze denken dat een goed logo of huisstijl ontwerpen een uurtje kost.

11-04-2019, 15:01

Citaat door Falastine:
Ja ik zelf probleem is alleen dat mensen voor een goed ontwerp niet willen betalen. En dat ze denken dat een goed logo of huisstijl ontwerpen een uurtje kost.
ahjoh, uurtje werk voor 5 euro per uur toch

dat is waarom ik liever geen b2c doe

15-04-2019, 18:46

Citaat door abdelghalek12:
iemand die een goede huisstyle en logo ontwerper kent?
http://www.fiverr.com

Voor een paar dollar heb je een professioneel logo.

15-04-2019, 18:51



Citaat door Falastine:
Ja ik zelf probleem is alleen dat mensen voor een goed ontwerp niet willen betalen. En dat ze denken dat een goed logo of huisstijl ontwerpen een uurtje kost.
Ik denk dat een logo/huisstijl te overgewaardeerd wordt. Het draait uiteindelijk om je verdienmodel in combinatie met je marketing. Zo was hier een loodgieter die steeds iemand zocht om een logo voor hem te maken terwijl hij amper aan klanten kon komen. Alsof een logo hem uit de brand helpt.

Teveel ondernemers zijn teveel met onzindingen bezig, die niets opleveren.

16-04-2019, 13:14
Een professionele huisstijl en logo en website maakt echt wel dat verschil en goede marketing.

ipv loodgieterhassan29@gmail.com Mooie goede huisstijl en professioneel ogende website en goede mailing nette emails naar klanten dan kun je ook gewoon
veel meer vragen per uur.

kijk van marokkanen en turken moet je het niet echt hebben als zzper. Die zijn leuk voor klusjes erbij zwart enzo.

17-04-2019, 01:18

Citaat door Falastine:
Een professionele huisstijl en logo en website maakt echt wel dat verschil en goede marketing.

ipv loodgieterhassan29@gmail.com Mooie goede huisstijl en professioneel ogende website en goede mailing nette emails naar klanten dan kun je ook gewoon
veel meer vragen per uur.

kijk van marokkanen en turken moet je het niet echt hebben als zzper. Die zijn leuk voor klusjes erbij zwart enzo.
er zijn genoeg marokkanen en turken die het heel goed doen in de zzp markt, label ze a.u.b. niet

17-04-2019, 14:05
Het ging om klanten.

17-04-2019, 18:47

Citaat door Falastine:
Een professionele huisstijl en logo en website maakt echt wel dat verschil en goede marketing.

ipv loodgieterhassan29@gmail.com Mooie goede huisstijl en professioneel ogende website en goede mailing nette emails naar klanten dan kun je ook gewoon
veel meer vragen per uur.

kijk van marokkanen en turken moet je het niet echt hebben als zzper. Die zijn leuk voor klusjes erbij zwart enzo.
Jawel, maar dat hoeft niet duur te zijn en al helemaal geen uren te kosten. Een goede website is sowieso een must. Logo's hebben niet echt een toegevoegde waarde als het gaat roi tenzij branding een grote rol speelt in je onderneming.

Ik denk dat je je vergist. De meeste Marokkaanse en Turkse bedrijven hebben absoluut geen kennis van hoe een goede website eruit moet zien en aan welke criteria het dient te voldoen om bezoekers klanten te laten worden. Als je een website- en social media-audit doet bij bedrijven zoals Has Doner, Doner Company, HFC en Tanger Markt zie je zoveel fouten dat het pijn doet. Laat staan de wat kleinere bedrijven.