Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse leger verplaatst gevechtsvliegtuigen en tanks naar de grens met Algerije



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-04-2019, 22:00
Een paar dagen na het einde van de militaire manoeuvre African Lion, verplaatste FAR gevechtsvliegtuigen en tanks naar de grens met Algerije voor een nieuwe manoeuvre.



De Koninklijke Strijdkrachten (FAR) hebben besloten om gevechtsvliegtuigen en tanks naar de grens met Algerije te verplaatsen voor een grote militaire oefening, bericht het dagblad Al Massae vandaag. Volgens dezelfde bron komen deze bewegingen van troepen enkele dagen na het einde van militaire oefeningen (African Lion 2019) met het Amerikaanse en Britse leger in de regio van Agadir en Tzinit.

Al Massae voegt eraan toe dat dit de grootste militaire manoeuvre is in de geschiedenis van de Koninklijke Strijdkrachten die de naam "Jbel Seghrou" draagt. Deze manoeuvres hebben betrekking hebben op oefeningen die de luchtmacht en de landmacht samenbrengen in de regio Jbel Seghrou, vlakbij de grens met Algerije.

Deze militaire oefening lijkt op die van het Marokkaanse leger vorig jaar in Tafilelt en vormt een gelegenheid om de mate van voorbereiding van de FAR tegen elk gevaar dat de grenzen van het Koninkrijk kan bedreigen, te beoordelen.

09-04-2019, 22:35


Precies nu Algerije op weg is om een democratie te worden? Smerige verraders. Zionist koning van Marokko wilt de Arabische lente in zijn buurland verpesten met dit soort acties want hij is bang dat diezelfde Arabische lente naar Marokko zal komen.

09-04-2019, 22:40

Citaat door Esmaeel:
Precies nu Algerije op weg is om een democratie te worden? Smerige verraders. Zionist koning van Marokko wilt de Arabische lente in zijn buurland verpesten met dit soort acties want hij is bang dat diezelfde Arabische lente naar Marokko zal komen.
Of misschien voor eventuele chaos die kan uitbreken wanneer de orde breekt. Hoeft niet perse allemaal zo dramatisch

09-04-2019, 22:50

Citaat door Edge:
Of misschien voor eventuele chaos die kan uitbreken wanneer de orde breekt. Hoeft niet perse allemaal zo dramatisch
Hij is bang voor zijn einde nu Algerije op weg is om een democratie te worden. Die spelletjes die deze dictators speelden met hun volk is binnenkort voorbij.

09-04-2019, 22:51


Het heeft zeker met Algerije en Libie te maken.

De Fik nadert de Marokkaanse Grenzen.

Er loert langs de Maghreb grenzen een ISIS tak getraind door Polisario met zwarte vlaggen wachten op de juiste moment.

Polisario heeft ook een ISIS tak.

09-04-2019, 22:56

Citaat door ShrifDjelQbilla:
Het heeft zeker met Algerije en Libie te maken.

De Fik nadert de Marokkaanse Grenzen.

Er loert langs de Maghreb grenzen een ISIS tak getraind door Polisario met zwarte vlaggen wachten op de juiste moment.

Polisario heeft ook een ISIS tak.
De democratische lente is binnenkort in Marokko insAllah. Die koning en zijn familie zijn nu al bezig om hun koffers in te pakken. Die krijgen geen slaap meer in hun ogen.

09-04-2019, 22:58

Citaat door Esmaeel:
De democratische lente is binnenkort in Marokko insAllah. Die koning en zijn familie zijn nu al bezig om hun koffers in te pakken. Die krijgen geen slaap meer in hun ogen.


Stel Marokko wordt echt democratisch, dan krijgen we de Shariah Wetgeving.

De meerderheid van de Marokkaanse Volk wilt de Shariah.

10-04-2019, 00:36

Citaat door ShrifDjelQbilla:
Het heeft zeker met Algerije en Libie te maken.

De Fik nadert de Marokkaanse Grenzen.

Er loert langs de Maghreb grenzen een ISIS tak getraind door Polisario met zwarte vlaggen wachten op de juiste moment.

Polisario heeft ook een ISIS tak.
De marokkaanse zionisten weten heel goed hoe ze zionistjes zoals jou bezig moeten houden met onzin. Want ze hebben net waarschijnlijk weer voor miljarden aan amerikaanse rotzooi moeten kopen van hun amerikaanse afpersers dus moeten ze wel weer iets verzinnen om zionistjes zoals jou om de tuin te leiden en gezien je hysterische reactie slagen ze daar goed in.

En als ze hun bevolking niet gek kunnen maken met fantasieverhaaltjes over Algerije die zogenaamd oorlog wil met Marokko dan gaan ze weer onzinverhaaltjes verzinnen over een paar theedrinkende Polisario-tentbewoners met stokken die van plan zijn om Marokko met geweld te veroveren
Maar je zult ze nooit horen over de Palestijnen, over de Rohingya, over de Uyguren, of over eenheid binnen de islamitische wereld....het enige waar jouw zionmeesters geinteresseerd in zijn is stoken tussen islamitische landen in opdracht van jullie Franse meesters



En , ben je al achter de rok van je moeder vandaan gekomen vieze eerloze rat....want jij wilt toch graag varkentjes uitnodigen die een oudere moskeebezoeker in zijn gezicht slaat...vuile kakkerlakje. Heeft ie je zus al bezwangerd....smeerlap

10-04-2019, 00:39

Citaat door SlashHamer:
Dan nog staat Marokko in uiterste paraatheid, gevaar loert in alle hoeken van die isis kakkerlakken daarom heeft Marokko trainingen en uitrustingen van het hoogste niveau

http://https://youtu.be/UpsRzHQgc2Y

En voor polizero de woestijnratten hebben we ditte http://https://youtu.be/0l7hoOXfhbg
Kijk deze zwakbegaafde baviaan tekeergaan.... Alsof ie de Propagandaminister zelf is.....zwakbegaafde straatrat. Waarschijnlijk hier in NL geboren en dan nog gebrekkig praten als een illegaal die hier net 2 maanden is

ISIS is het enige waar jullie aan denken terwijl jouw meesters om de paar maanden weer in het geheim in zijn reet wordt gepakt door jullie joodse opdrachtgevers

10-04-2019, 01:09
Lang leve Marokko, de koninklijke familie en de mannen en vrouwen van onze strijdkrachten. Ik ben blij om te zien dat Marokko heftig investeert in het beveiligen en waarborgen van haar territoriale integriteit.

10-04-2019, 01:13

Citaat door Esmaeel:
Hij is bang voor zijn einde nu Algerije op weg is om een democratie te worden. Die spelletjes die deze dictators speelden met hun volk is binnenkort voorbij.
Zie deze slaaf. Denkt echt dat democratie de oplossing zal zijn

10-04-2019, 01:14

Citaat door RoyalArabi:
Lang leve Marokko, de koninklijke familie en de mannen en vrouwen van onze strijdkrachten. Ik ben blij om te zien dat Marokko heftig investeert in het beveiligen en waarborgen van haar territoriale integriteit.


Weer een hysterische baviaan uit de reet van een ambassademedewerker gekropen

Wanneer ga jij het een keer hebben over al die moslims die wereldwijd onderdrukt worden....of zijn jouw vijanden alleen moslims
?

lang leve een homofiele baviaan die 10 miljard in bezit heeft en nog steeds niet genoeg heeft en maar blijft roven en stelen van zijn bevolking die nog geen slippers kunnen betalen. Maar ik snap de situatie, deze zwakbegaafde imbeciel moet natuurlijk zijn Franse meesters blijven betalen die em in zijn harige reet pompen, ze willen er wel een vergoeding voor

10-04-2019, 01:22


Liever in de reet van ‘mijn Franse meesters’ dan knielen voor de wahabi gordijnen uit het midden-oosten

10-04-2019, 01:39
Nee, ik bedoel die wahabi gordijnen die hun zogenaamde Palestijnse ‘broeders’ verkocht hebben voor een kratje pils. Die wahabi sletjes die zwart gekleed door riyadh lopen en uitgekleed door de Westminster. Je weet wel, die van drank uitpuilende hangogen die in Medina handjes afhakken en vervolgens hetzelfde in de zomer doen in Cannes. Waarom zou ik mij moeten bekommeren om conflicten waar Marokko geen invloed op heeft?

10-04-2019, 01:57

Citaat door RoyalArabi:
Nee, ik bedoel die wahabi gordijnen die hun zogenaamde Palestijnse ‘broeders’ verkocht hebben voor een kratje pils. Die wahabi sletjes die zwart gekleed door riyadh lopen en uitgekleed door de Westminster. Je weet wel, die van drank uitpuilende hangogen die in Medina handjes afhakken en vervolgens hetzelfde in de zomer doen in Cannes. Waarom zou ik mij moeten bekommeren om conflicten waar Marokko geen invloed op heeft?
Ik geef je gelijk...maar het laatste ben ik het niet mee eens. Marokko kan daar zeker wel invloed op uitoefenen. Stel Marokko zou gewoon als goed gebaar praten met Algerije over bijv. uitbreiding van economische samenwerking of zelfs militaire samenwerking, en daaruit ontstaat binnen laten we zeggen 5 tot 10 jaar een sterkere band uit. Dan heb je al 2 landen die op grote punten gelijk aan elkaar zijn, bijna net als Duitsland en Nederlands, terwijl zelfs de taal, cultuur van Algerije en zelfs het uiterlijk van deze mensen bijna identiek is aan de Marokkaanse kant. Waarom zouden deze twee landen met in totaal 70 miljoen mensen geen invloed kunnen uitoefenen op de rest van de islamitische wereld? Vooral als ook Tunesië erbij betrokken wordt, dan worden het 80 miljoen mensen. Zo is de Europese unie ook van de grond gekomen

Wat ik niet begrijp is dat de cultuur van oorlog tussen deze twee landen continu aangewakkerd en uitgemolken wordt en daar zoveel energie en middelen in gestoken wordt terwijl je met blijven praten veel betere resultaten behaalt.. Die propaganda zal in Algerije ook wel zo zijn, maar ik snap de reden daarachter niet. Of tenminste, de enige logische reden zou zijn persoonlijke belangetjes van de elites van beide landen. En daar hebben die bevolkingen helemaal niks aan. Ze willen gewoon werk en een veilig land. En de kans daarop wordt alleen maar groter als deze buurlanden met elkaar samenwerken, inclusief Tunesië. Zo zouden zij bij dit scenario bijvoorbeeld ook vredestroepen kunnen sturen naar Libië zodat die mensen daar ook rust krijgen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5