Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Transpiratie Problemen



17-05-2005, 23:03
mensen,

weten jullie iets dat mij van het zweten af kan helpen. Het gaat voornamelijk om mijn oksels mijn transperaitie daar is hevig, en voel me snel niet fris. Weten jullie een medicijn of iets dathet stopt. Ik hoot het graag

GROET,
IK

18-05-2005, 00:31


Weet ge wat ge moet doen, althans, bij mij helpt het toch,

Ken je die blauwe tube die in marokko verkrijgbaar is en die mama's op hun dochters/zoons billetjes smeren? De naam is 'kenta'
Wel, je duwt op de tube, en er komt een wit goedje uit, het lijkt op tandpasta....dat moet ge onder je oksels smeren na het douchen.....het ruikt ook wel goed, en je transpireert helemaal niet meer.

18-05-2005, 12:49
Therme anti transpirant cream.

Verkrijgbaar bij de drogisterij.

18-05-2005, 13:13
vichy deo helpt heel goed bij mij, de geur is ook gelijk weg. te koop bij de apotheek

18-05-2005, 16:44



Citaat door BreathexOnxMe:
ik heb wat geprobeerd en het hielp bij mij wel het klinkt raar maar ja
je koopt een citroen en je snijd hem gewoon door de helft en als je opstaat smeer je het onder je oksel zodat je oksels beetje vochtig worden en daarna spuist je nog deo op. of je doet daarna geen deo op kijk mar wat beter helpt .

ik hoop dat het bij jou ook werkt

Ku$
Helemaal gelijk heb jij! en wat je ook kan doen is je oksels schuren met die citroen i.pv een washandje gebruik je die citroen

18-05-2005, 17:13
Er bestaat ook zoiets als deoderant

Voor mense die erg veel zweten & da nie helpt

---- TALKPOEDER

18-05-2005, 18:09
Gebruik deoleen is te koop bij elke drogist voor €6,-

18-05-2005, 19:09
deoleen schijnt te werken jahh....

18-05-2005, 20:43
ik gebruik rexona en odorex... die zijn echt goed en vooral als je in marokko bent

18-05-2005, 22:54
deo en talkpoeder.

18-05-2005, 23:00
Therme anti transpirant cream.

Is iets goeds er tegen, ik zelf werk in een drogist en zie veel mensen het kopen.
Ik zou dat proberen als ik jou was.. zo niet raadpleeg een gediplomeerd drogistverkoopster.

Succes!

18-05-2005, 23:01

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
ik gebruik rexona en odorex... die zijn echt goed en vooral als je in marokko bent
Sanex is ook wel goed.

19-05-2005, 10:36


dit is een ultiem recept van me moeder en het help echt heel goed bij mij
iedereen kent wel musk en sjeb hoop ik. deze twee dingen maak je allebei heel fijn tot poeder en je mengt het met elkaar. doe het in een potje en gebruik het na elke douche beurt. het werkt echt. al ga je zweten je ruikt geen zweetgeur maar het lekkere geurtje van dit mengsel.

ik gebruik het altijd in marokko omdat ik daar heel erg ga zweten maar met deze poeder heb ik er nooit last van . ik stink nooit

19-05-2005, 10:53
misschien heb je stress, sinds ik stress transpireer ik veel meer dan normaal
en wist je dat als je gewicht toeneemt je transpiratie daardoor ook veranderd?