Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Man van zijn woord

mous87
27-03-2019, 22:13

Ik heb alles op orde, alhamdolilah, behalve dat ik iemand mis om mijn leven mee te delen. Een maatje voor het leven, tussen de 23 en 31 jaar, waar we het over alles en nog wat kunnen hebben, volledig vrij in gedachten. Jezelf zijn. Kritisch, maar ook open tegelijk. Iemand die prettig gestoord is maar ook serieus kan zijn als het moet. Ondersteunend, zachtaardig en zelfstandig, zodat we elkaar versterken en de wereld aankunnen. Even wat over mezelf. Ik ben 31 jaar, gescheiden zonder kinderen, en weer toe om te trouwen. Woon in omgeving Rotterdam. WO afgestudeerd en fulltime werkzaam. Ben atletisch en 1.88m lang (dus liefst iemand boven de 1.70 m). Ben makkelijk in omgang, zorgzaam, open minded, zelfstandig, nuchter, gedisciplineerd en verantwoordelijk. Geen kletskous maar houd wel van goede gesprekken voeren. Heb voornamelijk sarcastische humor. Ik houd van sporten (ik hoop jij ook #relationshipgoals), wandelen in de natuur, reizen (eerder cultuur dan zon zee en strand), muziek luisteren (van alles) en film kijken. Graag een priv├ębericht als dit je aanspreekt.

mous87
07-04-2019, 21:15
up