Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Voor de serieuze, oprechte, goed uitziende en wijze jongeman

sanaehi
24-03-2019, 20:07

Voor een superlieve vriendin, van Marokkaanse afkomst, die toe is aan de volgende stap in haar leven ben ik opzoek naar een oprechte, ambitieuze, gezellige en goed uitziende man! Het gaat om een dame van 22 jaar, hbo afgestudeerd en werkt fulltime. Het is een hele mooie verschijning (ma sha allah), met zuivere intenties, het hart op de juiste plek. Ze is openminded, eerlijk en houdt niet van zigzaggen. Het is echt een familiemens met een groot hart. Verder is ze uiteraard islamitisch en draagt ze een hoofddoek. In haar vrije tijd sport ze graag. Let op: deze oproep is alleen bedoelt voor serieuze mensen met een zuivere intentie. Graag minimaal hbo afgestuurd, met een normaal postuur. Mocht er een broeder zijn die zich aangesproken voelt, of heb je een goeie neef, broer of buurjongen met de juiste intentie? Stuur me een PM! Alvast bedankt

vacaciones
24-03-2019, 20:18
Doe normaal.joh

sportief27
26-03-2019, 12:55
altijd als ik zie openmindend denk ik aan ze doen een oproep aan wat anders dan een marokkaan:maf2:

Mohammedbenali
21-05-2019, 10:46
Waarom minimal hbo