Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Zuster die te zien in in De Nieuwe Maan

soufiboy_
24-03-2019, 11:45

Op zoek naar een zuster. Te zien in uitzending Nieuwe maan Salaam wa 3alaykoum broeders en zusters, Bij deze wil ik een oproep doen. Ik ben op zoek naar een zuster die te zien is in de uitzending van de Nieuwe Maan. Ze zit in het publiek. Mocht zij al getrouwd zijn dan houd het voor mij op. *****Ik weet het niet zeker, maar heb het idee dat wij elkaar eerder gesproken hebben in het verleden. Of je lijkt op diegene. Allah oe a3lem Men zegt dat je sebbeb moet doen mocht je serieuze intenties hebben om te trouwen. Ik ben er van overtuigd dat ik haar met de wil van Allah en jullie hulp kan vinden. https://m.youtube.com/watch?v=0iszKJD7Lt8 Vanaf minuut 15:25 Een andere optie om haar te vinden zie ik niet. Facebook lijkt mij ook niet echt sjiek. Tot slot vraag ik Allah swt om ons allen de kracht te geven om hem te blijven aanbidden en ons te laten behoren tot de mensen van het paradijs. Alle tips zijn welkom. Elkhayr Incha'Allah!

soufiboy_
24-03-2019, 17:10
Up

moroccan_-
24-03-2019, 23:09
Up

soufiboy_
26-03-2019, 23:44
Up

soufiboy_
29-03-2019, 18:52