Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw Salamoe’alaykoem waar zijn de serieuze mannen

Ssmileee
23-03-2019, 00:42

Waar zijn de nette heren. Ik vind het oprecht gek om zoveel nette dames om me heen te zien die nog ongetrouwd zijn. De dames die initiatief tonen en er zelf op stappen die trouwen. Maar de rustige dames die ook niet zo zeer doen aan desocial media hype die blijven ongekend. De heren nemen niet zo zeer intiatief meer, wellicht omdat ze het deze tijd onnodig vinden. Maar dan vraag ik me af aangezien je mannen ook wel hoort klagen waarom gaan jullie dan niet voor de dames die rustig zijn niet te bekend. Na vraag doen bij de ouders zoals het vroeger ging en op een nette wijze in contact komen. Veel dames die ik spreek geven ook aan dat niets doen en Maar lekker rustig blijven / onbekend je er niet bij zal helpen. Ik Zou ook graag een huwelijk in willen gaan uiteindelijk in shaa Allah alleen niet op een manier waar ik niet achter sta. Zijn er nog normale, rustige nette mannen? Als je een heer bent van 24 t/m 28 die zelf bezig is met het geloof een goeie band heeft Met de Quran . Serieus bezig Met zijn persoonlijke doelen. stuur dan een berichtje.

Ssmileee
23-03-2019, 22:00
Wauw no one