Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Man zoekt vrouw jongeman met een grote verantwoordelijkheidsgevoel.

geluk.
22-03-2019, 19:24

Goedendag!Wanneer jij dit leest kan ik je garanderen dat ik een jongeman ben die de waarde ven een jongevrouw weet te respecteren(op 2 manieren waar te nemen)namelijk in mijn manier van praten jegens haar en mijn omgang met haar. Ik omschrijf mezelf als ontspannen,mannelijk, kalm en beheerst, loyaal, positief ingesteld, volhouder, nuchter en humoristisch..Ik hou van orde, structuur en netheid. Ik ben toekomstgericht. In mijn omgeving sta ik bekend als een zeer spontane, vriendelijke en lieve jongeman.Verder houd ik ontzettend van humor en hecht heel veel waarde aan verantwoordelijkheidsgevoel, vertrouwen, loyaliteit, eerlijkheid en respect. Ik ben bereid is om compromissen te sluiten. Ik wil een rustgevend chill team vormen samen en dat kan alleen door te geven en te nemen.Waarbij je respect voor elkaar hebt, families niet bemoeien met ons. 1,80,normaal postuur,zwart haar,zelfverzekerde doch nuchtere jongeman. Ik ben iemand die aan zijn toekomst denkt en werkt en al z'n zaken goed op orde heeft.Pm me bij interesse,Groetjes.