Bekijk volle/desktop versie : Rentevrij kopen ( huurkoop 3.0 )



19-03-2019, 15:18
Salaam,

Bekijk hieronder het filmpje

Vergeet morgen niet te stemmen op NIDA

http://https://youtu.be/UzYNtUioK9s

19-03-2019, 15:36


Shirk plegen vanwege rente, no thanks!

19-03-2019, 18:00
In deze wereld bestaat maar een vorm van rente vrij kopen, dat is contant afrekenen, de rest is allemaal onzin.

19-03-2019, 20:31

Citaat door Abdul_Karim:
In deze wereld bestaat maar een vorm van rente vrij kopen, dat is contant afrekenen, de rest is allemaal onzin.
Dat is helemaal correct.

19-03-2019, 20:37


Dus ik moet overtuigd raken in een filmpje van twee minuten. Waar is hun plan om zoiets te realiseren. En ze vragen dit aan de Gemeente maar ik moetnProvinciaal op hun stemmen want die gaan daar over? Wat een grappenmakers zijn het ook.

19-03-2019, 20:44
Overigens heb ik slecht nieuws voor iedereen die geen rente wil betalen of ontvangen. Rente is overal. Een paar voorbeelden:
- Iemand hier met een pensioenregeling? Pensioenfondsen beleggen in onder andere obligaties. Obligaties geven rente.
- Iemand hier met een betaalrekening? Sta je niet rood, dan betaal je niets. Dat is mooi. Maar ook als je gewoon zwart staat. Wat denk je dat de bank met jouw geld doet. Juist geld verdienen. Rente dus.
- Iemand hier in een huurhuis? Waar bestaat huur uit? Onder andere een rentevergoeding voor het geinvesteerde vermogen door de eigenaar.
- Iemand hier met een lease auto? Juist. Rente vergoeding in het maandbedrag.
- Iemand hier met een mobiele telefoon, gratis bij het contract?

Nog meer voorbeelden? Zeg het maar.

De les is eenvoudig. Rente is onmogelijk te voorkomen.

19-03-2019, 21:00

Citaat door Nescio:
Overigens heb ik slecht nieuws voor iedereen die geen rente wil betalen of ontvangen. Rente is overal. Een paar voorbeelden:
- Iemand hier met een pensioenregeling? Pensioenfondsen beleggen in onder andere obligaties. Obligaties geven rente.
- Iemand hier met een betaalrekening? Sta je niet rood, dan betaal je niets. Dat is mooi. Maar ook als je gewoon zwart staat. Wat denk je dat de bank met jouw geld doet. Juist geld verdienen. Rente dus.
- Iemand hier in een huurhuis? Waar bestaat huur uit? Onder andere een rentevergoeding voor het geinvesteerde vermogen door de eigenaar.
- Iemand hier met een lease auto? Juist. Rente vergoeding in het maandbedrag.
- Iemand hier met een mobiele telefoon, gratis bij het contract?

Nog meer voorbeelden? Zeg het maar.

De les is eenvoudig. Rente is onmogelijk te voorkomen.




D'r is ook niks mis met (redelijke) rente.
Voor het lenen van een auto betaal je geld.
Voor het lenen van geld ook ...