Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vrouw zoekt man Middels deze weg...

Bloempppje.
17-03-2019, 12:43

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Middels deze weg wens ik in contact te komen met een gelovige Marokkaanse heer uit Nederland of België die ook open staat voor een serieuze kennismaking met als doel het huwelijk. Wat kun je van mij verwachten? Ik ben nooit eerder getrouwd geweest. Ik bedek me dmv abaya/khimar. Woonachtig in Nederland. Zeer verzorgde uitstraling. Tot slot ken ik de rechten en de plichten van de vrouw. Wat verwacht ik van mijn zielsverwant? Mocht je gescheiden zijn, heb ik daar geen problemen mee. Mannelijke en verzorgde uitstraling! Lengte 180+ svp. Leeftijd 25+. At last but not least staat de islam centraal in jouw leven. Bedankt voor je tijd, Bloempppje.

berkane2ooo
22-03-2019, 06:44
Waarom bedek je jouzelf nou zo? Als je in het midden oosten zit allee oke maar in Holland toch niet, dan ben je weird, zelfs voor een Marokkaanse man zal je vreemd vinden

Madridistaa
22-03-2019, 07:25
Waarom bedek je jouzelf nou zo? Als je in het midden oosten zit allee oke maar in Holland toch niet, dan ben je weird, zelfs voor een Marokkaanse man zal je vreemd vinden Ik ben een Marokkaanse man en dat vind ik niet vreemd. Enkel nedermarokkaantjes vinden het vreemd.