Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Deen, rust en liefde

Prinsesj
16-03-2019, 01:12

Een man die spiritueel is en alles mooi weet te verwoorden. Ik ben anders dan anders en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit. Weet mijn interesse te wekken door je manier van doen, denken en praten. Een persoon met karakter en verstand. Spreek mij niet aan met vragen die voor geen van beide relevant zijn. Stuur weetjes over het geloof die jij interessant vindt. Dingen in het leven waar je dagelijks aan denkt om daarover elkaars meningen te delen. Ik ben een dame van 22 die zich wil settelen om wille van Allah swt. Ik wil me niet bezig houden met vloggen, socialmedia alle circus eromheen. Ik ben van mening dat het huwelijk je innerlijke rust zal geven, je liefde met elkaar kunt delen en elkaar steunt en motiveert voor wat komen gaat.. '' het hiernamaals''. Ik ben van deze tijd maar mijn innerlijk is zo ouderwets als het maar kan. Ik ben een lange dame en dat is een klein puntje waar je aan zou moeten voldoen. Verder verwacht ik gewoon een grappige, wijze, slimme lange man. X

Prinsesj
16-03-2019, 14:27
Klinkt niet geloofwaardig Wat ik hier lees.. Voor je Deen zul je hard moeten werken en strijden daar zie ik niks van terug in jou, Of denk je dat het vanzelf komt? Ik denk helemaal niets om precies te zijn, wie ben ik? Niet om het een of ander dat zou jij misschien ook minder moeten doen. Het zal je rust geven. Betreft je opmerking ‘voor je deen zul je hard moeten werken en strijden daar zie ik niks van terug in jou’. ZIE je daar niets van terug of LEES je daar niets van terug? Dat zijn namelijk twee verschillende dingen. Dat is iets tussen mij en Allah swt.