Bekijk volle/desktop versie : Ik heb dat filmpje gezien



Pagina's : [1] 2

15-03-2019, 13:19
Ik dacht eerst dat ik naar een livestream aan het kijken was van een shooter game.

Totdat ik hem ineens die moskee in zag lopen.

Hij schoot gewoon huilende jonge meisjes neer. Een van de broeders probeerde hem te snel af te zijn door langs hem weg te glippen en hij schoot hem recht in zijn hoofd.

Het ergste van alles, hij gaat naar zijn auto, pakt een nieuw wapen. Loopt daarna weer rustig terug naar de moskee en schiet voor de zekerheid nog een paar keer op alle lijken, zodat ie zeker weet dat ie niemand gemist heeft.

Ongelooflijk dit. Wat een duivel.

15-03-2019, 13:53


Ze moesten met zn allen, op hem springen ..
Maar makkelijk praten.niemand zag t aankomen.

Zieke duivel dit .. jammer dat zn geweer niet blokkeerde.
Saytan heeft toegeslagen..

Ergste en pijnlijkste is

Mensen die zich als dood voor deden .
Heeft deze duivel alsnog te grazen genomen
Zieke overkill

Ik ben voor een tegen aanslag. Gezien al die duivelsd reactie s
Schokmisselend

15-03-2019, 14:02

Citaat door Aladdinn:
Ze moesten met zn allen, op hem springen ..
Maar makkelijk praten.niemand zag t aankomen.

Zieke duivel dit .. jammer dat zn geweer niet blokkeerde.
Saytan heeft toegeslagen..

Ergste en pijnlijkste is

Mensen die zich als dood voor deden .
Heeft deze duivel alsnog te grazen genomen
Zieke overkill

Ik ben voor een tegen aanslag. Gezien al die duivelsd reactie s
Schokmisselend
Niemand denkt er op dat moment aan om die man te jumpen. Hij heeft een mittrailleur bij zich. No way dat je dat risico gaat nemen terwijl je op dat moment al doodsangsten uit slaat.

Dat vind ik het ziekste is. Hij heeft zich 2 jaar voorbereid hierop. Die tactiek om nog eens na te schieten, heeft ie wel overwogen. Hij wild echt geen enkele moslim daar gemist hebben.

Tegen aanslag is nergens voor nodig. Maakt het probleem alleen maar erger. Dan krijg je weer vanuit hun kant een tegenreactie en zo gaat dat door.

15-03-2019, 14:20
Wollah zo erg. Wtf! Waarom heb ik het gekeken. Hij dacht echt dat t een spel is ofzo. Inna lilahi wa inna ilayhi rajioen
Die onschuldige kinderen die zich niet eens kunnen verweren.

Is hij opgepakt? Lees overal wat anders

15-03-2019, 14:23



15-03-2019, 14:27
En dan hoor je de senator dit zeggen:



Ongelooflijk.

15-03-2019, 14:28

Citaat door Postiv:
Wollah zo erg. Wtf! Waarom heb ik het gekeken. Hij dacht echt dat t een spel is ofzo. Inna lilahi wa inna ilayhi rajioen
Die onschuldige kinderen die zich niet eens kunnen verweren.

Is hij opgepakt? Lees overal wat anders
Hij is opgepakt.

15-03-2019, 14:30

Citaat door RealBlood:
En dan hoor je de senator dit zeggen:



Ongelooflijk.

15-03-2019, 14:33
Echt ziek. Toen ik vanochtend wakker werd en het las was ik meteen misselijk.

Weetje wat ik vreemd vind? Op kantoor praat niemand hier over. Normaal worden aanslagen uitgebreid besproken. Het is akelig stil..

15-03-2019, 14:34

Citaat door Gezocht1:
Echt ziek. Toen ik vanochtend wakker werd en het las was ik meteen misselijk.

Weetje wat ik vreemd vind? Op kantoor praat niemand hier over. Normaal worden aanslagen uitgebreid besproken. Het is akelig stil..
Bij mij ook.. doofpottafarelen. Ik heb net nog gezegd dat ik in rouw ben, iedereen keek weg. Dus voor vandaag geen vragen gewoon doorwerken.

15-03-2019, 14:37

Citaat door Gezocht1:
Echt ziek. Toen ik vanochtend wakker werd en het las was ik meteen misselijk.

Weetje wat ik vreemd vind? Op kantoor praat niemand hier over. Normaal worden aanslagen uitgebreid besproken. Het is akelig stil..
Het hypocriete blanke volk wil alleen dat je medelijden met ze hebt wanneer het in hun kringen gebeurd.

Ze geven geen shit om moslims.

15-03-2019, 14:38

Citaat door RealBlood:
Hij is opgepakt.
Jammer, hij had doorzeefd mogen worden

15-03-2019, 14:41



Citaat door Anoniem1993:
Bij mij ook.. doofpottafarelen. Ik heb net nog gezegd dat ik in rouw ben, iedereen keek weg. Dus voor vandaag geen vragen gewoon doorwerken.


Ja ik kan hier heel slecht tegen. Geen enkele woord is gevallen. Normaal is het tranen en ooh waar gaan we naar toe met deze wereld blabla.



Citaat door RealBlood:
Het hypocriete blanke volk wil alleen dat je medelijden met ze hebt wanneer het in hun kringen gebeurd.

Ze geven geen shit om moslims.
Triest.

15-03-2019, 14:47

Citaat door Gezocht1:
Ja ik kan hier heel slecht tegen. Geen enkele woord is gevallen. Normaal is het tranen en ooh waar gaan we naar toe met deze wereld blabla.




Triest.
Haha, ik doe het nu zelf? Ben ook in tranen drama drama. Gedrag kopiëren is vaak een oplossing, helemaal bij collega's.

15-03-2019, 17:53
Die Fraser Anning is een moslim-hater en islamofoob. Eerder had hij het over een 'final solution' voor moslimimmigratie, impliciet refererend aan de holocaust. Wat deze man zegt niet al te serieus nemen, in ieder geval niet als een vertegenwoordiging van wat gewone mensen vinden.

Pagina's : [1] 2