Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Net 21 en wanhopig

Notabene.N
10-03-2019, 12:53

Hallo allemaal, Ik ben net 21 geworden en word nu al uit huis gejaagd. Ik heb inmiddels 5 telefoontjes gehad met de vraag wanneer de bruiloft is. Jullie snappen het probleem hier hoop ik, namelijk het feit dat ik geen man heb. Dus moet k snel op zoek, voordat ik uit huis word gezet. Stuur me je cv en motivatiebrief ( hoeft niet heel indrukwekkend, ik ben wanhopig zoals de titel zegt). Ik hoop alleen dat je een dak boven je hoofd hebt want anders moeten we samen onder een brug gaan wonen (miss erasmus?) Groetjes Notabene N

Younes2018
10-03-2019, 13:03
Dit moet jou notabene overkomen :( Laat je niet opjutten, niemand wordt rijker van overhaaste beslissingen. Snel trouwen, is niet een garantie op gelukkig trouwen. Geluk zit hem niet in trouwen, maar tevreden zijn met jezelf en rustig afwachten tot je die persoon vindt, waarvan je denkt, ik voel me echt goed bij die persoon. En niet trouwen om morgen te scheiden. Denk goed na en laat je niet opjagen! Wees sterk en standvastig.

Notabene.N
10-03-2019, 13:21
Hey younes Dankjewel voor je berichtje, het heeft me echt geraakt. Het probleem hier is echter het feit dat ik binnen nu en een week echt het huis uit moet. Gelukkig zijn in momenteel geem prioriteit :)

jongetjje
11-03-2019, 12:17
Haha 21 zijn is lastig hè

Llkkqq
11-03-2019, 12:22

Hey younes Dankjewel voor je berichtje, het heeft me echt geraakt. Het probleem hier is echter het feit dat ik binnen nu en een week echt het huis uit moet. Gelukkig zijn in momenteel geem prioriteit :) is er ook nog een reden waarom je het huis uit moet nu je 21 bent?