Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze man voor mijn vriendin

Koppelen
07-03-2019, 22:03

Asalamoe alaikoem dames en heren, Ik heb een leuke ongetrouwd vriendin die toe is aan rust en stabiliteit. Even een paar feiten op een rijtje: - 30 jaar - Berbers, maar spreekt arabisch - Humor - Altijd vrolijk - Bid haar gebeden - Bezig met het geloof Een man die bij haar past - Tussen 30 en 38 jaar - Bid zijn gebeden - Bezig met het geloof - Marokkaan - Rustig - Serieus Laat het koppelen maar beginnen!

Sabirnador
10-03-2019, 15:03
Asalamoe alaikoem dames en heren, Ik heb een leuke ongetrouwd vriendin die toe is aan rust en stabiliteit. Even een paar feiten op een rijtje: - 30 jaar - Berbers, maar spreekt arabisch - Humor - Altijd vrolijk - Bid haar gebeden - Bezig met het geloof Een man die bij haar past - Tussen 30 en 38 jaar - Bid zijn gebeden - Bezig met het geloof - Marokkaan - Rustig - Serieus Laat het koppelen maar beginnen! Het is allemaal wel heel toevallig. Zoeken voor je vriendin. Waarom bedenkt ze dan niet zelf van he, ik moet iets doen zodat ik uit mijn routine kom en mensen kan ontmoeten? En als ze zo goed is als wat jij beschrijft, dan was dit in 30 jr wel al opgemerkt, door kennissen, buren etc. Vooral door de marokkaanse gemeenschap, als ze beetje mooie vrouw zien vliegen ze erop als hyena's. Daarnaast weet ik uit ervaring dat vrouwen die hier te koop worden aangeboden, vaak erg maar dan ook erg kieskeurig zijn en zich echt hoog voelen. Daarnaast houden ze met meer mannen contact waar ze uit kiezen. En dan ineens niets meer van zich laten horen. Je bent als man erg gezonken als je hier een vrouw zoekt. Is bezig met geloof, maar advertentie hier plaatsen is halal? Is erg wanhopig hoor, sorry dat ik het zeg. Je probeert haar goedkoop aan te bieden. Dan moet je wel heel laag gezonken zijn.